Nos miután tudtam hogy mik lehetnek elektronikailag a további buktatók, ideje volt továbbhaladni. Először is ki kellett alakítani az akksi helyét hátul, majd kábelezni. Az ismerős Autóhifi bolttól intéztem jó vastag tápkábelt, az biztos fogja bírni..:) Elég méretes lett. Szépen elvezettem hátra a gyári kábelvezetőkben, ill elkészítettem a test oldalt is. Elöl kicsit izzadni kellett a forrasztással, nem lett túl szép, de a későbbiekben ide ki lesz alakítva egy "bika pont" mint pl. a BMWknél.
Hátul az akksinak lesz még egy jó kis konzolja, majd..
Ezután egyszercsak eljött az a nap hogy "na akkor pattintsuk bele.." :) Ekkor még nem tudtuk milyen egyszerű dolgunk lesz.. Szerelő barátom már csinált Q4 motor be- és kiszerelést, azt mondja ahhoz képest ez gyerekjáték. De tényleg, 1/2 óra alatt bent volt.:) Stimmeltek a már korábban kialakított motortartók, minden flottul ment, rögzítettünk mindent, egyszercsak előttem állt egy 155 egy 3.0 V6 24V motorral. Ez igen.. :)
0
389
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 
