Úgy vettem meg hogy lógott a tengely. Volt még 2 turbinám abból az egyiket rá is raktuk az öntvényre. A nagy turbó sajnos nem fér el... A gyári hűtő ventilátorba bele ér, próbáltuk mással is össze hozni de ott meg a szervó hűtőbe ütközött. Nem sokára helyet cserélnek.


Le rántottuk a ponyvát róla. Hosszú hosszú idő után ujra sorra került az össze szerelés. Km jeladó helyére rakva, váltó bowden biztosító a helyén....

Már egy idelye nem.írtam... De azért még megy a project, sajnos a tél alatt elég kevés dolog került bele készült ell. De azért szépen lassan, nagyon lassan de alakul. jobb időbe majd felgyorsulnak a folyamatok. Már nem nagyon emlekszem mit is készült ell, ami hirtelen eszembejut fék legtelenitve, kuplung bekotve stb, pár jelado a helyén, néhány alkatrész lefenyezve a helyén vagy várja hogy a helyére kerüljön.

hajtómű olaj megvéve + fékolaj.. késöbb majd tutella megybele...

Elcseréltem a coolert + a csöveket... amit kaptam: Olaj nyomás mérő jeladó, főfékhenger, bal csonk álvány, km ora jeladó, kuplung alsó henger.


Monoron legyártatuk a másik oladli bowdent beszerelve kézifék ON
0
583
Fórum
Friss topicok
- Stelvio
- Giulia
- Spider
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- 164-166
- Filmek
- Építkezés
- Alfás cuccok, kiegészít...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV