Public Enemy - főkép
>> Tuning és extraAlfa 156 2.5 V6 24V Q2 // 2011-08-11

Csörinél kedden szakszerűen eltávolítottuk az autóm "fölösleges" belső részeit. Első lépcsőben ment minden, kivéve: tetőkárpit, műszerfal, biztonsági övek, központizár, elektromos kapcsolók, belső világítás etc. A szívem szakad meg, hogy néz ki a gyönyörű autóm belseje... Viszont a hangja egyszerűen fantasztikus lett!!!... Lemértem: 80,-kilóval lett könnyebb a paripa, így most 1.270,-kgs a száraz súlya, pár liter benzinnel a tankban, persze nélkülem. Érezhetően gyorsabb lett és a pici seggét is láthatóan feljebb tolta, úgyhogy jöhet megint egy újabb ültetés! Azért így is még nagyon-nagyon nehéz, de mihez képest, persze!!!!!! :-)

 
>> Tuning és extraAlfa 156 2.5 V6 24V Q2 // 2011-07-12

Megvannak az új utcai sportgumik, amik a versenypályán is megállják a helyüket! Kb. fél évet vártam, mire lett ebből a méretből, 2011.18. heti gyártás(május) Made in Korea. Thx. Kalizsoli!!, (ha esetleg nem lenne kedvem kereket cserélni :-) Aki gyors, az még hozzjuthat egy garnitúrához (8 db-ot hoztak be)!!

 
>> Tuning és extraAlfa 156 2.5 V6 24V Q2 // 2011-07-06

Az első 284mm-es Brembo féktárcsáim a negyedik pályanapot követően tönkrementek. A hátsóknak semmi bajuk sem volt, de együtt illik cserélni őket. Két márka között hezitáltam, az elérhető legjobb rendszert akartam beszereltetni.
A Tarox céget választottam. Olszországban élő ismerősünk segítségével kértünk időpontot a beszerelésre. 2011.07.01-én 9h00 Osnago/Lecco-ban családias hangulatban 5 órás munkát követően elkészült az új fék. A megrendeltnél nagyobb és jobb féknyerget, egy garnitúra fékbetétet, egy flaska fékolajat és egy csomó figyelmességet ingyen kaptuk... Külön élmény volt Gianni Taroni úr versenytapasztalatait és élményeit hallgatni, nagy öröm számomra, hogy megismerhettem egy ilyen megszállott és különleges embert!! (a képen ő végzi a fékrendszer légtelenítését) :-)

 
>> SzervizAlfa 156 2.5 V6 24V Q2 // 2011-06-29

2011.06.20-án beépítésre került az autóba "Csöri" által az Alfa Romeo más modelljeiből már ismert és bevált "Q2" nevű gyári mechanikus differenciálmű.
A pozitív tapasztalatok már a közúton is érezhetőek, a versenypályán pedig súlyos másodpercekben mérhetőek!!

 
>> SzervizAlfa 156 2.5 V6 24V Q2 // 2011-06-20

Nem volt egyszerű levenni az olajszűrőt, de azért 3 szakembernek 2 óra alatt sikerült...:-)

 
>> Tuning és extraAlfa 166 2.0 V6 TB // 2011-06-20

Felkerültek az autóra a gyönyörű szép '18-as "TI"-felnik és kapott egy alapos mosást és polírt is + műszaki vizsga 2011.06.17-én Csöri-mester segedelmével (thx.)!!

 
>> Tuning és extraAlfa 166 2.0 V6 TB // 2011-04-16

2011.03.15-én végre felkerült az autóra egy új Ragazzon kipufogórendszer!
Nagyon vártam már az eredményt, de élőben sokkal jobban "szól" és mutat, mint azt vártam!! Egy élmény volt vele a hazaút Susegana-ból, a Ragazzon főhadiszállásáról, és igazából a tankolásnál lepődtem meg igazán, amikor 10,65 l/100km-es fogyasztást regisztráltam!!!
Eddig Magyarországon nem evett 12,9 l/100km alatt a kocsi, sokszor inkább 14 l fölött... Persze tudom, hogy a folyamatos autópálya használat illetve a megnövelt guminyomás az elsődleges okai ennek a szerintem remek eredménynek, mégis örülök neki, mert jelesre vizsgázott a "kipuff" is!!!

 
>> Tuning és extraAlfa 156 2.5 V6 24V Q2 // 2011-04-15

2011.04.14.
Végre megvalósulhatott egy régi projektem és Olaszországban a Ragazzon S.r.l-nél felkerült az autóra egy komplett kipufogórendszer!! Voltam már náluk nemrégen a 166 V6 Turbóval és őszintén megmondva nehezen tudtam elképzelni, hogy azt az "alkotást" felül lehet múlni!?
Nos, nekik SIKERÜLT!! :-)
Ijesztő "mennydörgés"-hez hasonlatos hangja lett a rendszernek a "szokásos" V6-os "gurgulázás" mellett. Hazafelé útközben sokszor úgy éreztem, mintha csak egy versenyautóban ülnék!! Azóta alig várom, hogy beindítsam a verdát és odaléphessek neki!!!