Mutasd

>> Tuning és extra2013-03-12

Miután Csöri megszüntette a "bubuzást", bátran és kiváncsiságtól hajtva vágtunk neki a már jól ismert útnak Susegana-ba a péntekre egyeztetett kipufogó cserére. Erős havazásban baktattunk a hókotrók nyomában a szlovén hegyekben, de túléltük.
Aztán 2013.02.15-én délben készen lett a rendszer. Beröffent a gép és az arcomra kiült a szokásos vigyor. A próbaúton a motor vígan pörgött tiltásig, egy-kettő-három és hoppá, máris 120-al robogtam a kisváros csendes utcáin. Naná, hogy mindenki engem bámult! :-)) Egy hirtelen ötlettől vezérelve -na és persze hogy autózzunk a géppel- az irányt Mantova felé vettük, aholis beugrottunk a Supersprint-hez egy mustrára és nem mellékesen "leömlőügyben" érdeklődni. A termék szemerevételezését követően bódultan kértem időpontot a beszerelésre. Ez hétfőn meg is történt és nyugodtan mondhatom, hogy a munka elkészültét követően nem maradtak kétségeim!! :-)))))) Onnantól egy más világ fogadott a cockpitben, a szuper érzékennyé vált gázreakció a páratlan hanggal párosulva egyből letaglózott. A fékpadi mérések természetesen igazolták, hogy nem csak érzetre nőtt a teljesítmény. Most nagyon boldog vagyok! :-)
Hazafelé egy kis kitérővel beugrottunk a TarOx-hoz, beszereztem a versenygéphez -róla sem megfeledkezvén- új féktárcsákat és racing fékbetéteket. Hazaérve a számláló 107.400-at mutatott, a megtett 2.886,-km alatt a GTA a tankolásokon kívül mindösszesen 2 dl Selénia Racing-ot kért (ebben az olajfogyasztásban benne van a 6 db. fékpadi mérés által okozott plusz igénybevétel is!). Az út végén joggal érdemelte meg az alapos kézi mosást! :-))