Mutasd

>> Tuning és extra2013-09-28

Az autót bontatlan futóművel vettem, ami egy közel 103e km-et futott kocsinál nem is rossz! Viszont ennek megfelelő állapotban is volt a futómű. A pesti rossz utak és kátyuk tették a dolgukat. Persze sokan ennél rosszabb gátlókkal és lengőkarokkal is vidáman hasítanak, mit nekünk hidegben egy kis nyiszogás előlről, esetleg egy kis lifegés a kanyarokban! De nem én! :-)) Szeretem a tempót és nem szeretnék lerepülni az útról.
A vásárlásnál azt mondtam, hogy mostantól mindenből a legjobbat fogja kapni.
BILSTEIN PSS16/B9 került beszerelésre. Kapott új felső lengőkarokat és torony szilenteket is. A futómű többi eleme tűrhető állapotban van, illetve menet közben majd elválik, hogy kell-e cserélni mást is.Valami gond volt a szelep vezérléssel is, hibaüzeneteket dobott a comp, de Csöri ezt is szakszerűen orvosolta. (Azt hiszem, állított valamit a vezérmű tengelyeken, mert alapjáraton nem jókor zártak a kipuff szelepek...).
Kapott a GTA egy új jelvényt előre, mert a régi már nagyon kopottas volt. Kicseréltük a H1 (köd)és H7 (reflektor) izzókat is MOMO-kra, amik a gyári xenonhoz hasonló fényt (4000K) bocsátanak ki. Tiszta FÉNYORGIA lett az autó szemből és nagyon jól is világít. A színárnyalat a kocsi kékes-szürke színével remekül harmonizál!!
A rádióm még mindig nem szól, most Csöri gyári rádióját hallgatjuk, amit kölcsönbe kaptunk tőle. :-))
Holnap indulunk Olaszhonba, ahol a szitává lyukadt (persze még az eredeti) kipufogót pénteken váltja egy komplett rozsdamentes Ragazzon-rendszer. :-))