Mutasd

>> Tuning és extra2012-03-12

A gyári lökhárító lecserélésre került. még nincs teljesen befejezve az utódja, de már jó úton halad, ideglenesen be lett festve feketére késöbb ha elnyeri teljes formáját akkor mejd le lessz fényezve.

 
>> Tuning és extra2012-03-12

Kicseréltem a gyári narancs oldal irányjelzőket "fehér" búrás ledes irányjelzőkre.

 
>> Tuning és extra2011-09-07

Az első lengéscsillapítók megérettek egy cserére.
mivel az elejét nagyon magasnak tartottam ezért sport csomagos gólyalábak kerültek a helyükre.

 
>> Tuning és extra2011-08-07

Beszereltem egy bluetooth-os kihangosítót, megküzdtem vele de így kényelmesebb lesz az élet.

 
>> Tuning és extra2011-02-21

Az erősítőbiztos járásához bekerült egy tápkondenzátor.

 
>> Tuning és extra2010-08-02

Úgy éreztem szélesebbnek nézne ki a kocsi ha máshogy világítanának a lámpák, ezért a ködlámpához betettem egy 21/5W-os izzót a 21W-os oldalra vissza kötöttem a ködzár fényt az 5W-os oldalra a helyzetjelzőt.

 
>> Tuning és extra2010-05-10

Mindig is tetszettek azok az autók melyeknek az irányjelzője világított.
Nem szerettem volna led-eset tákolni, nagy nehezen sikerült olyan izzót találni amivel ez egész könnyen megoldható. 21/5W narancssárga duplaszálas izzó.
Egyenlőre külön kapcsolóra van kötve az 5W-os oldala

 
>> Tuning és extra2010-04-25

Régerben volt a kocsiban egy 500W-os TOXIC mélyláda /ami szinte be se fért/,egy rossz kölcsön erősítővel. Ezt most egy kicsit módosítottam. Egy 400W-os Pioneer szabad levegős mélynyomó lett felszerelve egy falapra pont a sílécátadóhoz, mellé egy 4 csatornás 1000W-s erölködővel.
Később sötétített plexi lappal borítottam azokat a részeket amiknek nem fontos h látszódjanak, így esztétikusabb.

 
>> Tuning és extra2010-04-04

Sajnos az első lámpáim eléggé sárgák voltak, illetve nagyon tetszettek azok a lámpák amik feketítve lettek, Így én is léptem. A lámpa belső részének festése fényes feketére. A lámpa búrák felpolírozása. Nagyon jól sikerült!

 
>> Tuning és extra2009-11-15

A sportos hangzással az egyik előző tulaj ajándékozta meg az autót, ezért nem túl sokat tudok mesélni arról hogy hogyan készült.
Ahogy én látom maga a rendszer a kipufogóvég kivételével érintetlen. Szerintem a végdob ki lett tágítva talán kicsit a dob ki lett takarítva és egy kicsit izmosabb vég lett hozzá illesztve.
A vég kerek 90-es, és 17.5 hosszú.
A hangja olaszos üreges, alacsony ford.számnál nem nagyon hallható de 2800-3000 ford.szám-tól igazán élvezhető.