- Típus:156 sedan
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:Fekete
A gyári lökhárító lecserélésre került. még nincs teljesen befejezve az utódja, de már jó úton halad, ideglenesen be lett festve feketére késöbb ha elnyeri teljes formáját akkor mejd le lessz fényezve.



Kicseréltem a gyári narancs oldal irányjelzőket "fehér" búrás ledes irányjelzőkre.


Az első lengéscsillapítók megérettek egy cserére.
mivel az elejét nagyon magasnak tartottam ezért sport csomagos gólyalábak kerültek a helyükre.


Beszereltem egy bluetooth-os kihangosítót, megküzdtem vele de így kényelmesebb lesz az élet.
Úgy éreztem szélesebbnek nézne ki a kocsi ha máshogy világítanának a lámpák, ezért a ködlámpához betettem egy 21/5W-os izzót a 21W-os oldalra vissza kötöttem a ködzár fényt az 5W-os oldalra a helyzetjelzőt.


Mindig is tetszettek azok az autók melyeknek az irányjelzője világított.
Nem szerettem volna led-eset tákolni, nagy nehezen sikerült olyan izzót találni amivel ez egész könnyen megoldható. 21/5W narancssárga duplaszálas izzó.
Egyenlőre külön kapcsolóra van kötve az 5W-os oldala




Régerben volt a kocsiban egy 500W-os TOXIC mélyláda /ami szinte be se fért/,egy rossz kölcsön erősítővel. Ezt most egy kicsit módosítottam. Egy 400W-os Pioneer szabad levegős mélynyomó lett felszerelve egy falapra pont a sílécátadóhoz, mellé egy 4 csatornás 1000W-s erölködővel.
Később sötétített plexi lappal borítottam azokat a részeket amiknek nem fontos h látszódjanak, így esztétikusabb.



Sajnos az első lámpáim eléggé sárgák voltak, illetve nagyon tetszettek azok a lámpák amik feketítve lettek, Így én is léptem. A lámpa belső részének festése fényes feketére. A lámpa búrák felpolírozása. Nagyon jól sikerült!



A sportos hangzással az egyik előző tulaj ajándékozta meg az autót, ezért nem túl sokat tudok mesélni arról hogy hogyan készült.
Ahogy én látom maga a rendszer a kipufogóvég kivételével érintetlen. Szerintem a végdob ki lett tágítva talán kicsit a dob ki lett takarítva és egy kicsit izmosabb vég lett hozzá illesztve.
A vég kerek 90-es, és 17.5 hosszú.
A hangja olaszos üreges, alacsony ford.számnál nem nagyon hallható de 2800-3000 ford.szám-tól igazán élvezhető.



