Azzurro - főkép
>> SzervizAlfa 145 Quadrifoglio Verde 2,0 // 2009-05-21

Már éppen ideje volt, hogy kicseréltessem a kuplungot, mert már igen csak zugot a kinyomó csapágy.Több hónapi sporolás után, elindult az anyag beszerzés, amin hála istenek sokat tudtam a költségen fogni.A nehezebb dolog az a szerelő ( Mazsi ) keresése volt. Ami nem volt könnyű, de azért sikerült megtalálnom, a megfelelő személyt, aki nem úgy indult neki a dolognak, hogy Alfa, és egyből több tízezer forint.
Most pedig rátérek az alkatrészekre, amik cserélve lettek.
VALEO kuplungszett, CORTECO főtengely-szimering, nyelestengely-szimering, Tutela Technyx váltóolaj, féltengely gumiharangok, kormányösszekötő stabilizátorok.
Az eredmény, fenomenális lett!!!

 
>> EseményAlfa 145 Quadrifoglio Verde 2,0 // 2009-04-18

Nagyon vártam ezt a napot, mivel az első Alfa találkozóm, és nagyon kíváncsi voltam, hogy milyen lesz.Napom több szempontból is jól indult, a Húgi névnapja ( Andrea ), és természetesen a napsugaras nyárias idő ami mellém állt, és szebbé tette ezt a csodálatos, élményben gazdag Alfa találkozott.A szervezés, és ez alatt a bejutásra gondolok, amin még a szervezőknek lehetne mit finomítani.A programokat is kevésnek találtam, ebbe bele értve az autós, és színpadi produkciókat is. De mindent össze véve, tényleg igazán jól éreztem magam.

 
>> AutóápolásAlfa 145 Quadrifoglio Verde 2,0 // 2009-03-28

A jó idő tekintetével, végrehajtottam egy belső kárpit tisztítást!Az eredmény meggyőző lett, és a kocsiba beleülve, a jó illat vesz körül.

 
>> SzervizAlfa 145 Quadrifoglio Verde 2,0 // 2009-03-18

Na végre ez is meg van!!Nagyon sokat küszködtem, mire meg lett a gond!Igazából második mérésre, kiderült nem dolgozik a labdaszondám.A vas, már napi szinten szaggatott, teljesen erőtlené vált, és igen csak megnőtt a fogyasztás.Első gyanú, a LMM terelte a figyelmem, egy Cartárs segítségével.A computer 3 hibát jelzet a lambdaszondáról, ami törölve lett.NGK típusú lambdaszonda került beépítésre,csere után újabb mérés, és természetesen a vas tökéletesen működik!!

 
>> EseményAlfa 145 Quadrifoglio Verde 2,0 // 2009-03-08

Nagyon recsegtek már a jó öreg, gyári hátsó hangszóróim.Nem volt más választás, mint az, hogy vásárolók egy másikat.Így hát a gyári méretű hangszóró került beépítésre.
A választásom, egy SONY XS -1326SE típusú lett.A gyárinál, sokkal jobban szól, és meg is vagyok vele elégedve.

 
>> SzervizAlfa 145 Quadrifoglio Verde 2,0 // 2009-03-08

Igen csak rá fért, már a teljes fékolaj csere.Ki pumpátuk a régi olajat, és nagyon sokáig csak a kosszós, szinte fekete olaj jött a csővőn.
FERODO DOT 4, típusú olaj került bele, így most legalább 3-évig, nem kell bántani.
A fékem érezhetően jobb lett!!!

 
>> Tuning és extraAlfa 145 Quadrifoglio Verde 2,0 // 2009-03-03

Sok váltógombot megnéztem mire, eljutottam ehhez.Szerintem sikerült jót választanom, ami azért is fogót meg, mert úgy néz ki mint egy igazi dugattyú.Szóval egy vaskeresztes dugattyú váltógombot vásároltam.

 
>> Tuning és extraAlfa 145 Quadrifoglio Verde 2,0 // 2009-02-17

Mikor megláttam, annyira megtetszett, hogy azt mondtam, nekem is kell ilyen. :-))
Igazán ötletes, és szép Alfás dizájn!

 
>> Tuning és extraAlfa 145 Quadrifoglio Verde 2,0 // 2009-02-16

A tervezet pedálszett, is beépítésre került.Így már alakulóban a vas, de még sok minden hátra van a vég kifejlethez.Típusa természetesen, Made in Italy ( Simoni Racing ).Olasz autóba, olasz termék! :-))))

 
>> SzervizAlfa 145 Quadrifoglio Verde 2,0 // 2009-01-11

Igen csak esedékes volt, mert ezekben a fagyos időkben, majd meg fagytam benne.De ezt szó szerint értendő!Igazából szép lassan krepált be, egyre kevésbé ment fel a hőfok mutatója.A végén már a 40 fokból nem is engedett, így természetesen a fogyasztásom is megnőtt. BEHR típusú termosztát került beépítésre, és -30 fokos fagyálló folyadék.Most már tökéletes a motorhőfok, és a fűtés is, a fogyasztásról nem is beszélve.