156 1.6TS SW - főkép

Blog

2007-10-28
Egy kapcsolat vége

2007. október 27. este, kb. 19h A mai napon megváltunk a családi kedvenctől. Igazán csak most derült ki, hogy nem csak az én szívemhez állt annyira közel, mert a kisfiam és a feleségem még nálam is nehezebben tudott tőle elbúcsúzni. Csak az vígasztal, hogy szerencsére nagyon jó kezekbe került. Mos Tovább »

2007-10-02
Stabpálca csere

2007. október 1. 102900km Végre sikerült rájönnöm, hogy mi kopogott az első futóműben. Alacsony sebességnél jött a hang leginkább, egész pici úthibákon, sőt huplikon átgurulva is apró, de gyakran ismétlédő koppanásokat hallottam. Kicseréltem a stabilizátor pálcát és a hang végre eltűnt. :) Az al Tovább »

2007-09-28
Lengőkar csere

2007. szeptember 26. 102xxxkm Kicseréltettem a jobb felső lengőkart, mert gyanús volt, hogy ez kopogott elöl. Felesleges volt, mert nem ennek a hangját hallottam. Mondjuk volt egy kis lógása a szilenteknél, úgyhogy nem tragédia, hogy ki lett cserélve. Csak az a baj, hogy vmi még mindig kopog, de n Tovább »

2007-09-17
Állagmegóvás

2007. szeptember 16. 102400km Kapott egy új kipufogócsonk hővédő lemezt, mivel a régi elrepedt és egy bal első ajtóhatárolót, mert ez meg csúnyán kattogott. Az alkatrészeket Bikki Balázstól (www.fiatalkatresz.atw.hu) rendeltem kedden, csütörtökön kézhez is kaptam. A hővédő lemez 6800 Ft volt a két Tovább »

2007-08-06
Fordulópont

2007. június 19-én "átfordult" az óra. Bizonyíték is van, mert szerencsére sikerült megörökítenem a pillanatot! :) Utólag ide tettem a 77 és 88 ezres képeket is, az érdekesség kedvéért. A 77777km-es kép 2005.10.13-án, a 88888km-es pedig 2006.07.18-án készült. Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:156 1.6TS SW
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:2000
  • Színe:argento (grigio chiaro 612/A)
  • Jellemzők:
    Megjelenése óta az álmaim autója.

    Szerintem ez az egyik legtökéletesebben sikerült autóforma a világon. Annyira szép, hogy csak véletlenül sikerülhetett ilyenre.
  • Extrák:
    Sportcsomag, átlátszó oldalvillogó, Amorés rendszámkeret hátul, óriásrendszám elöl, BG-féle Alfa táska.
  • Egyéb:
    2004. július 7. óta van a birtokomban.
    Kicsit elhanyagolt állapotban volt, de nem bírtam neki ellenállni, mert pont ilyen színűt és felszereltségűt szerettem volna.
    Szép lassan persze minden rendbe lett rakva.

    2004. november
    Felkerültek a téli gumik (Pirelli W190SN) gyári 15-ös alufelnikre, melyeket Gergő nevű tagunktól boltoltam. Egy Alfa télen is legyen szép! Sokszor nem tudom eldönteni, hogy melyik felnivel is tetszik jobban :))

    2005. április
    Első lengőkarok (mind a 4db) és hátsó kitámasztó rudak (2 hátsó) cserélve, stabilizátor felújítva Szamosiéknál.

    Futóműbeállítás után (ez valamiért kimaradt hidegkúton) felkerültek az új nyári papucsok: Dunlop SP Sportmaxx. Nem vagyok elájulva tőle, a Michelin Pilot SX jobban tapadt, ez viszont puhábbnak tűnik, ezáltal jobban elnyeli az apró úthibákat.

    2006. január 2.
    A gyári akksi eddig bírta, szerintem nem rossz tőle (Exide volt, gyönyörű Alfa felirattal).

    2006. március 10.
    Egy apró koccanás okán felfrissült az autó orra. Szerencsére nem volt nagy a baj, de azért ki kellett cserélni pár dolgot:
    -új lökhárító,
    -új rács a lökhárítóba,
    -két új első fényszóró,
    -új pajzs jelvénnyel.

    2006. március 30.
    Első fék átalakítása hűtött tárcsásra:
    -új (bontott), hűtött tácsához való első féknyergek,
    -ezek pirosítása (Instruction from Bandi),
    -új Zimmermann Sport (lyuggatott) első féktárcsák,
    -új első-hátsó Ate fékbetétek,
    -új Ate fékfolyadék,
    -új kézifékkötél.

    2006. augusztus 25.
    Lambda-szonda csere (Bosch).
    A régivel 7,5-8 között volt a CO-m, ezzel lement 0,09-re. Valszeg csökkenni fog picit a fogyasztás, amit nem bánnék :))

    2006. október 30.
    Egy útfelbontásnak köszönhetően szétszakadt a kifufogó flexibilis csöve. Egy tartósabb, de drágább megoldásra beszélt rá a kipufogós, így tűzkarika lett beépítve helyette.

    2007. május 3.
    Az első futóműből ismét ijesztő hangok jöttek. Nyekergett, kopogott, nyöszörgött. Meglepetésemre, egy stabszilent cserével teljesen megoldódott a dolog, pedig azt hittem, hogy megint egy csomó mindent ki kell cserélni. Sőt, a kormánymű holtjátékát is el tudták venni egy kis állítással.
    Ilyen jó azóta nem volt a futóműve, amióta nálam van! :)
    Egy olajcserét is megejtettünk, ha már egyszer ott voltunk a szervizben.

    A többi esemény a blogomban.

    2007. október 27.
    Sajnos már nem az enyém :((

Fotóalbum