AC-ról hazafelé észleltem, hogy valami nem kerek a fékkel... a tartályba pillantva a gyanúm igazolódott, fogyott a fékfolyadék... Feltáráskor derült fény arra, hogy a bal első fékcsőből tűhegynyi likon spriccel az olaj... :( Sebaj, ez jó ok arra, hogy nekifogjak a korábban beszerzett hűtött tárcsás féknyereg felújításának és beszerelésének. Így is tettem. Komplett dugattyús felújítókészleteket vettem, új fékcsöveket és sajnos egy új réz fékcsövet is, mert a bal első elporladt...  Jó lett! :)
SEINSA (D4-1172C) Féknyereg javító dugattyúkkal 
234.910 km












Mai nappal megkezdődött a hátsó fékek rendbetétele. Dobok rendben és a pofák sem voltak szanaszét kopva, de nem fogtak egyformán... a jobb hátsó munkahenger "izzadta" az olajat... mindkét utánállító beállva... 
folyt. köv.
Sajna a hátsó hídról is elkezdett csöpögni az olaj, így azt is ki kellett szerelnem... nem túl szép látvány... porladó csövek, beállt fékerő szabályzó... rozsda...
folyt. köv.
egyik lengőkar beállva, másik lóg... a híd négy szilentjéből kettő kukás, lengéscsillapítók is...
Gyakorlatilag a komplett hátsó híd felújítandó. :(












1
384
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - 159
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 
