Blog
A másfél évvel ezelőtt cserélt kompresszor megadta magát. A szerelő szerint a szabályzója mehetett tönkre,viszont amit rendelt hozzá az nem passzolt a kompresszorhoz,ezért azt tanácsolta cseréljük az egészet. Nekem az a lényeg hogy működjön megfelelően ezért nem problémáztam rajta.Eddig úgy tűnik jó Tovább »
Szívósort kellett cserélni mert megakadtak benne az áramlást terelő lapátok. A javítást ezúttal is a csörgő szervíz végezte. Km:320k Tovább »
Eltelt 5 év úgyhogy lecseréltettem a vezérműszíjat és a vízpumpát,valamint friss olaj is került az autóba. A munkát ismét a Csörgő szervíz végezte. Csöri apukája megjegyezte hogy nagyon jó állapotban van az autóm! Jól eső elismerés volt olyan embertől aki tényleg sok alfát látott már 😃 Tovább »
Hátsó féktárcsák és betétek cseréje megtörtént,valamint a bal hátsó kerékcsapágy is cserélve lett. Jobb hátsó fékmunkahenger gumi szimering el volt szakadva ezért cserélve lett,valamint a nyergeken a gumi tömítések is ki lettek cserélve. Friss fékfolyadékot is kapott az autó. Tovább »
6 éves lett az akksi a kocsiban,télen már sokszor erölködött inditózásnál,pedig többször rátöltöttem hálózatról. Nem vártam meg hogy egyszer csak a lemerült akku miatt ne tudjak elindulni ezért kapott újat. ZAP márkára esett a választásom 80Ah 760 A indítóárammal. Ez is Lengyelországban készül,mint Tovább »
Autó adatlap
- Típus:159 2.0 JTDm
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2009
- Színe:szürke
- Jellemzők:
Kombi - Extrák:
Tempomat,telefon kihangosító,usb,multi kormány,kétzónás digit klíma,hűthető kartámasz,