A Kung Fu Panda

2008-09-16  Alfa Amore
Végre megérkezett a várva várt új mini Alfa, hogy odapörköljön a pimasz mérges törpéknek. Mi teszteltük elsőként!
Magazin >> AlfaTeszt

 Verdict

 

Az elsőre szokatlan forma alattomosan szeretteti meg magát. Aki komolyabb Alfából ül át, annak mindenképpen szokatlan lesz a formavilága, de ahogy telnek a kilométerek, úgy nőtt egyre jobban hozzánk a MiTo.

 

Az autóról sokáig azt gondoltuk, hogy csak a fotókon tud bamba arcokat vágni, élőben majd biztos más lesz. De rá kellett jönnünk, hogy élőben is ilyen. Stábunk egyöntetű véleménye volt, hogy nem a piros szín az, ami a legjobban áll ennek a formának, legalábbis a férfi szemek sokkal inkább feketében találták vagánynak az autót. A tesztautó színe nem a hagyományos Alfa Rosso szín, mi inkább csajoknak ajánljuk ezt a fényezést.

 

Ha férfi vagy – és MiTo-t akarsz – mindenképpen nézd meg feketében!

 

A MiTo az Alfa Amore szerint megállja a helyét a kategóriájában, a kormány mögül nem éreztük, hogy csak egy 145-ös méretű Alfában ülünk. Érdekes, hogy szinte milliméterre megegyezik a hossza és a szélessége a 145-ösével, mégis sokkal nagyobbnak hat, kívülről-belülről. Szerintünk a MiTo nem más, mint egy a 2008-as igényekhez szabott 145-ös. Méreteiben, és vezetési élményben is. Végre újra eltalálták az Alfa Romeónál a súly/lóerő arányt, jó úton olyan vezetési élményt ad az autó, amely sokunkat emlékeztetett a 145-ösben eltöltött évekre. Éppen ezért fogják nagyon szeretni azok, akik hiányolják az érezhető teljesítményeket a mostani Alfákból.

 

A lányok véleménye vegyes, kívülről mindenkinek tetszett, de belülről volt aki "leűrhajózta". Többek között ezért sem mondhatjuk azt, hogy kimondott nő autó lenne, de nem is akarjuk. Szerintünk ez a fiatalok autója lesz/lehet majd, akiknek ez lesz az első Alfájuk. Huszonpáréves tesztelőnk például sokkal gyorsabban szeretett bele, mint a harmincon túliak.

 

A MiTo képes lehet arra, hogy a márkával most először találkozó fiatalokat örökre Alfássá nevelje. Sportos, szeretnivaló autó, amely tud komoly meglepetéseket okozni a piros lámpánál és az országúti előzésekkor is. Ha valaki ehhez az élményhez hozzászokik, a következő Alfájától is ilyet vár. Reméljük, hogy mire a MiTo-t cserélik új Alfára a mostani fiatalok, lesz is olyan a kínálatban, amelyre érdemes lesz váltani...

Kapcsolódó írásaink:

Kapcsolódó galériák:

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
MiTo

Az utolsó 3 hozzászólás:

Selmak2024-04-15 12:47:38 // 6832
pl. csomagter vilagitas kapcsolo!

Az kb 5 perc után lekapcsol ha nyitva hagyod.
berobbantam2024-04-13 19:02:43 // 6831
Szia.
Azt írtad több villamos szakinál is volt már.Nekik meg kellett volna találni a baj forrását.Én mérnék egy töltést alapjáraton és fordulaton is.Utána megnézném mennyi áramot vesz fel a kocsi nyuhalmi állapotban.Azt se tudom hogy használod.Nekem anno az 1.4 benzines bravát 3-4 hetente ki kellett vinni a városbol.A rövid utak sok indítózás leszopálta az akkut.Pedig nem ment rajta világítás nem használtam a klímát.Az 56 diesel.A klíma zene tompított nonstop üzembe van.De annak még sincs ilyen nyűgje.Pedig napi 8 km az átlag köröm 5 megállással.Az előző akku majd 4 évig tűrte ezt télen nyáron.Pedig noname volt.
zgi5212024-04-13 17:15:51 // 6830
sztem ez egy vegtelen egyszeru hiba lesz csak
senki nem gondol ra.
pl. csomagter vilagitas kapcsolo!

gyujtas nelkul csekkolni kell a bizti tablat, hogy hol
folyik tovabbra is aram nyugalmi allapotban.

igen, tudom nehez kompetens szakit talalni😳