Jön a Tributo Italiano speciális széria

2023-11-20  Alfa Amore
Kizárólag az olasz trikolor színeiben, pirosban, fehérben és zöldben lesz lesz rendelhető az Alfa Romeo speciális szériája, a Tributo Italiano. A speciális extrákkal felvértezett csomag a márka mindhárom modelljét telepakolja extrákkal és egyedi designelemekkel.
Hírek >> 2023  

Az olasz piacon már rendelhető, de hamarosan globálisan is elérhető lesz az Alfa Romeo modellek új, speciális felszereltségi szintje, a Tributo Italiano, amely a márka történelme és sportossága előtt tiszteleg.

A speciális széria csak zöld, fehér és piros fényezéssel választható, viszont érdekesség, hogy mindhárom modellnél kéttónusú: az autók tetőlemezét feketére fényezik. A sajtóanyag szertint a Tonaléhoz és a Stelvióhoz napfénytető is rendelhető - a Giuliát nem említi a dokumentum.

A zöld szín is izgalmas, hiszen ez a különleges, Montreal Verde fantázianevű többrétegű fényezés a Giuliánál és a Stelviónál eddig csak a csúcsmodellekhez, azaz a Quadrifogliókhoz volt csak rendelhető, de ebben a speciális csomagban szintén elérhetővé teszik, az ára az olasz piacon 2200 euró (A Tonalénál a fényezés ára 1800 euró). A fehér és a piros fényezés benne van a csomag alapárában.

Giulia tulajoknak örömhír, hogy ismét elérhető a classico felni, amely sokak kedvence volt, de a 2023-as modellév autóihoz nem volt rendelhető.

A Stelviónál és a Tonalénál is színre fényezett a hátsó lökhárító alja, mindhárom modell tükrei trikolor díszítést kaptak, illetve a perforárt, piros varrású ülések fejtámlájára is felkerül a hímzett trikolor és a "Tributo Italiano" felirat.

Fényes fekete a pajzsok kerete és a tükörborítás is. Az autókba minden jót belepakoltak, egyebek között az adaptív felfüggesztést is.

A Tributo Italiano csomag  - hasonlóan a korábbi Competizione nevű limitált különkiadáshoz - a Giulia és a Stelvio estén a 280 lóerős, 2,0 literes benzinmotorral vagy a 210 lóerős, 2,2-es dízellel párosítható. A Tonale esetében a 160 lóerős, 1,5 literes hibrid változathoz vagy a 280 lóerős plug-in hibridhez rendelhető.

A magyar piacra is érkező csomagok itthoni árairól még nincsenek információink, amint megérkezik az új árlista, ismertetjük.

Az Alfa Romeo Materát, a világ egyik legrégebbi városát választotta hangulatos díszletnek a Tributo Italiano bemutatásához, itt készültek a fotók és a hamarosan megjelenő reklámfilm is. A város nevezetessége a Sassi di Matera, a történelmi központot alkotó barlanglakásokból álló negyedek komplexuma, amely 1993 óta az UNESCO világörökségének részét képezi.

Az autókról még több fotót találsz Facebook-oldalunkon.

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

WarbiRunner (Gyuri)2025-11-06 17:25:03 // 40539
Érdekes volna látni, hogy kívülről mennyire látványosak ezek az elfordulgatások. Ugye bentről mindíg sokkal jobban racse a feeling, mint kintről nézve :-) És még bentről is megszokás kérdése, Csabi fiamnak kb fel sem tűnik amikor sodrósan indulunk, vagy kicsit fishatail-ezünk. Elrontottam az ingerküszöbét.
Viszont SD is már 3 éve szokja a vasat, kb ennyi idő kell kitapasztalni az elektronika határait. Szóval amit ki lehet gyötörni belőle, gondolom kigyötri XD
Emlékszem eleinte iszonyatosan kocka volt az autó az elektronika beavatkozása miatt. Aztán kicsit szoktam, és úgy az első év elteltével már rendesen féltem tőle néha. Olyan helyeken dobálta el magát, hogy görcsbe rándult a gyomrom... hogy apicsába..
Két három évnél jött el, hogy full magabiztosan rúgtam rá már a gázra, #úgyismegfog. Néha kocka, néha jó, de engedhetne többet feeling. Ez az a szakasz, amikor senkinek eszébe ne jusson az ESC off. :-)
Négy éven túl vagyunk, rohadjon meg az elektronika, de nem kapcsolom ki. CSakis D mód, kézi beleváltás, nagyon gyors rákormányzás, szintén gyors gázelvétel és visszapumpálás, kicsit lehet vele mókázni, és legalább közút kompatibilis a dolog, ez így senkit nem fog megölni, vagy árokba borítani.
Egyedül Kakucson zavart nagyon a nyomaték elvétel, de sajna azzal meg nincs mit csinálni. Ha Race módot aktiválok, akkor oda az eLSD D-módbeli agressziója.
RomeoOne2025-11-06 15:37:50 // 40538
Nem azt mondom ,hogy te nem nyomod neki, hanem hogy vajon mások is tudják-e, hogy részt vesznek a veled a versenyben? Pl. hogy a "mögötted lévő májer" tényleg beszart-e vagy csak éppen megmozdult a szemöldöke, hogy "tényleg megcsuszott egy kicsit ott annak az autónak a fara?" :DDD
SD2025-11-06 15:32:47 // 40537
Ott voltam mögötted 2 seccel kakucson, az csak megvan:D Ecocontact gumival:D
Nemazért nem megyek én gyorsan, nem is merek:D