Megnyitotta Alfa Romeo/Jeep szalonját a Pappas Autó

2016-12-01  Halesz
Európai színvonalú Alfa Romeo/Jeep szalont nyitott a Pappas Autó a budapesti Pannonia utcában. A látványos bemutatóterem mellé grandiózus tervekkel számol a vezetés: jövőre 50-55 darab Alfa Romeót szeretnének eladni.
Hírek >> 2016  

Régóta hiányzott Magyarországon egy olyan bemutatóterem, amely megjelenésben és színvonalban a tőlünk nyugatabbra lévő kereskedéseket idézi. A Pappas központi, gyakorlatilag egy teljes háztömböt elfoglaló bázisán mostantól az egyik oldal, illetve sarok a Jeep-é, és az Alfa Romeóé. A többi magyarországi Alfa kereskedésnek példát mutatva, komoly befeketetéssel a Pappas-é lett az Alfa Romeo és a Jeep magyarországi flagship store-ja.

A szalonba lépve balra a Jeep, jobbra pedig az Alfa Romeo L-alakú, egy légterű bemutatóterme fogad, mindkettő pontosan a két márka jelenlegi előírásainak megfelelő bútorokkal, bemutatófalakkal berendezve.

Az Alfa kereskedésben jelenleg egy gyöngyházfehér Giulia Quadrifoglio és egy piros 4C áll, nagyjából egy autónak van még hely ezen a részen. Leghátul pedig a márkaszerviz munkafelvevője ül majd egy külön pultnál.
 
 
 
A sajtótájékoztatón Alberto de Aza, a Fiat Chrysler Automobiles Central & Eastern Europe Kft. ügyvezetője üdvözölte, hogy a Pappas Autó belevágott ebbe a fejlesztésbe, és kiemelte, hogy a 106 éves Alfa Romeo komoly sikereket vár a Giuliától. Mint mondta, a Giulia eddig már 23 különböző díjat nyert. Közölte azt is, hogy Magyarországon is nagyon sokat várnak a Stelviótól, az Alfa Romeo első SUV modelljétől.
 
 
A Pappas Autó Közép- és Kelet-Európa egyik legnagyobb autókereskedése, összesen 6+1 magyarországi telephelyen összesen 10 márkát forgalmaz. Idén nagyjából 6000 járművet értékesítenek, és várhatóan 70 milliárd forintos forgalmuk lesz. Forgalmuk 43 százalékát a Mercedes márka járművei adják.
 
 
Az Alfa Amore úgy tudja, hogy jövőre 50-55 darab Alfa Romeót szeretne értékesíteni a Pappas Autó, ez egyébként több, mint az idén összesen Magyarországon eladott darabszám.
 
A Pappas Autó nyitási akcióval is várja az Alfa Romeo tulajdonosokat: márkaszervizük március 31-ig (vagy a készlet erejéig) kedvezményesen, típustól függően 1500-3000 forintért cseréli le  Alfa Romeo első emblémáját.
 
Az Alfa Amore beszámolója a Giulia QV és a Stelvio amerikai premierjéről:

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Halesz
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

Shadin2025-07-01 18:38:41 // 39487
Nem mondom, hogy nem ülök kényelmesebben a Veloce ülésekben, mint anno a Ti-ben, de a Giu-ban még nem találtam meg azt a pozíciót, ami kényelmes is, ill. értelme lenne a combtámasznak, azért próbálkoztam a magasítással, viszont miután ez sikerült és értelmet is nyert a combtámasz állíthatósága, addigra pont átment a Ti fekvős pozijába ami meg nem volt kényelmes itt még rövid távon sem. :-)
Shadin2025-07-01 18:35:44 // 39486
Eskü nem vagyok nepper, de van egy AAWirteless (ONE) és egy friss ropogós AAWireless TWO+ AA adapterem, ha valakit érdekel :-)
WarbiRunner (Gyuri)2025-07-01 14:06:54 // 39485
Az szép, ilyen magassággal, egy halom gyerekkel. Ugye hogy nem kis autó! XD

Azért nincs lábvisszafeszítéses fájdalom, mert jó a pedál és a rugóerő is. A 146-nál anno feszítettem a rugón egy alu alkatrésszel, úgy egész jó lett. A Giuliánál szerintem ezt is jól eltalálták ezzel a padló pedállal. Egyrészt jó a rugóerő, másrészt padló pedálnál tudsz játszani az erőkarral, vagyis hogy mennyire a tetején taposod. Aztán a lábad odaszokik ahol pont jó.
Az eredmény? Állok a pirosnál a Giuliettával.. állok, és pár másodperc után fülelelek, hogy basszus, valaki álló helyben forgatja a motort a környéken. Ja nem, én forgatom álló helyben XD Mert rajta hagytam a lábam megszokásból a gázon, és ez nem tartja meg a lábam, mint a Giulia pedálja.
Egyedül a fék és a gázpedál közti magasság különbség zavart eleinte a Giuliában, de már kiküszöböltem a problémát.