USA: kilométeres a várólista a Giuliára

2016-11-29  Tedi
Ha már Los Angelesben voltunk, kíváncsiságból betértünk egy Fiat/Alfa Romeo kereskedésbe, ahol megtudtuk: kilométeres a várólistájuk a Giuliára.
Hírek >> 2016  

Az úgy volt, hogy álltunk a dugóban, és a GPS szerint nem messze tőlünk volt egy Alfa Romeo kereskedés Santa Monicában. Végül is időnk volt, szóval elgurultunk, hogy megnézzük, milyen egy újonnan felhúzott amerikai dealer.

Az első meglepetés az udvaron fogadott minket, ugyanis a nálunk még szalonban alig-alig látható Fiat 124-es, illetve egyelőre nem látható Abarth 124-esek sorakoztak a flaszteron a halomnyi 500-as mellett. Itt jegyeznénk meg, hogy furcsa módon az USA-ban a legújabb 500-asok is még ráncfelvarrás előttiek. Amúgy Kaliforniában eszméletlenül népszerű az 500-as elektromos változata, 100 darabból kb. 75-öt elektromotorral választanak.

 

A bejáratnál várt ránk (pedig nem szóltunk oda, hogy megyünk) Cameron Morgan, aki egyébként Fiat specialista, de képben van arról, hogy mi zajlik náluk. A szalonban egy grafitszürke 4C állt, a Giuliák még nem érkeztek meg. Morgan elmondása szerint hetek óta várnak az autókra,  amiket már behajóztak Baltimore-ba, de valami miatt elhúzódik a szállítmány szétszórása.

- Kár - mondta Cameron, mert kilométeres a várólista a Giuliára, a QV-re és a normál modellre is. Elmondása szerint az Alfa Romeo fanatikusok mellett Audi és BMW-tulajdonosok is szép számmal keresték fel őket az autó után érdeklődve és számos szerződést írtak már alá a Giuliákra. Azzal tudják megnyerni a vásárlókat, hogy az autó minőségben a német prémiumokhoz közel van és végre valami friss, unikális modell kerül az amerikai piacra.

 

Azt mindenki tudja, hogy a világ minden pontján lehet magyarral találkozni, ez most velünk is megesett, legalább is részben. A kereskedésben ugyanis dolgozik egy magyar srác, "Charlie", aki éppen nem volt ott, mivel elég késő volt már. Itt jegyzem meg, hogy az Államokban a kereskedések általában este 8-ig nyitva vannak.

Az Alfa Romeoval foglalkozó szalonrész egyébként nagyon igényesen volt berendezve, bárszékek, magas asztalok, és olasz formaterv uralkodott, így a környezet is felnőtt a Giuliához.

A Giulia QV és a Stelvio amerikai premierjéről szóló videónk:

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

Shadin2025-07-01 18:38:41 // 39487
Nem mondom, hogy nem ülök kényelmesebben a Veloce ülésekben, mint anno a Ti-ben, de a Giu-ban még nem találtam meg azt a pozíciót, ami kényelmes is, ill. értelme lenne a combtámasznak, azért próbálkoztam a magasítással, viszont miután ez sikerült és értelmet is nyert a combtámasz állíthatósága, addigra pont átment a Ti fekvős pozijába ami meg nem volt kényelmes itt még rövid távon sem. :-)
Shadin2025-07-01 18:35:44 // 39486
Eskü nem vagyok nepper, de van egy AAWirteless (ONE) és egy friss ropogós AAWireless TWO+ AA adapterem, ha valakit érdekel :-)
WarbiRunner (Gyuri)2025-07-01 14:06:54 // 39485
Az szép, ilyen magassággal, egy halom gyerekkel. Ugye hogy nem kis autó! XD

Azért nincs lábvisszafeszítéses fájdalom, mert jó a pedál és a rugóerő is. A 146-nál anno feszítettem a rugón egy alu alkatrésszel, úgy egész jó lett. A Giuliánál szerintem ezt is jól eltalálták ezzel a padló pedállal. Egyrészt jó a rugóerő, másrészt padló pedálnál tudsz játszani az erőkarral, vagyis hogy mennyire a tetején taposod. Aztán a lábad odaszokik ahol pont jó.
Az eredmény? Állok a pirosnál a Giuliettával.. állok, és pár másodperc után fülelelek, hogy basszus, valaki álló helyben forgatja a motort a környéken. Ja nem, én forgatom álló helyben XD Mert rajta hagytam a lábam megszokásból a gázon, és ez nem tartja meg a lábam, mint a Giulia pedálja.
Egyedül a fék és a gázpedál közti magasság különbség zavart eleinte a Giuliában, de már kiküszöböltem a problémát.