Megérkeztek a 2022-es árlisták

2021-12-29  Alfa Amore
Rekordeladással zárja és drágulással nyitja az évet Magyarországon az Alfa Romeo. Egyszerűsödött a modellpaletta, eltűntek színek és felnik is.
Hírek >> 2021  

Idén november végéig 400 darab Alfa Romeót adtak el itthon, amely decemberben még biztos 15-20 darabbal növekszik majd, de az biztos, hogy évek óta a legjobb évét zárja most az Alfa Magyarországon.

2018-ban 257, 2019-ben 273, 2020-ban pedig 235 darab Alfa Romeót értékesítettek Magyarországon, így most ez a 400 darab brutálisan jó eredménynek számít, főleg úgy, hogy az év második felétől már nem volt Giulietta, csak két modellel, a Giuilával és a Stelvióval kellett bizonyítani.

A két modell árai pedig tovább növekednek, 2022-ben is. Az év végén kiadott árlisták szerint a Giulia alapmodellje 13.800.000 forinttól, a legolcsóbb Stelvio pedig 15.980.000 forinttól kezdődik majd.

Egy évvel ezelőtt, 2020 december közepén a Giulia alapára még 10.490.000 forint volt, a Stelvio pedig 12.440.000 forintba került.

Az egész éves áremelések védelmében persze elmondható, hogy más európai piacokon már jóideje jelentősen drágábbak az Alfák, mint Magyarországon és nyilvánvalóan az elmúlt év forintárfolyama is hatással volt a drágulásokra.

Az árlistát böngészve viszont megállapíthatjuk, hogy alapáron is egy nagyon jól felszerelt Giuliát/Stelviót kaphatunk:

Egy ideje már a legolcsóbb Giulia is xenon fényszórós, de mostantól minden Giulia és Stelvio modellben alapból jár a navigáció, a vezetéknélküli töltés, a telefontükrözés, az első és hátsó tolatóradar, a tolatókamera, és több vezetéstámogató rendszer is.

Megszűnt a Veloce Ti felszereltségi szint, amellyel gyakorlatilag a Quadrifoglio modell belsejét pakolták egy Veloce modellbe.

A Giulia már csak 10 színben elérhető: Alfa Piros, Alfa Fehér, Vulcano Fekete, Vesuvio Szürke, Lunare Gyöngyház, Anodizzato Kék, Misano Kék, Etna Piros, Montral Zöld, Ocra Sárga. 

Eltűnt két népszerű felni is az árlistáról, a Veloce eddig alap felnije, a Sport nincs már, illetve a Performacence felni is kikerült a kínálatból.

A Stelviónál is kevesebb lett a rendelhető szín, itt is már csak 10 féle fényezés közül választhatunk, ezek: Alfa Piros, Alfa Fehér, Vulcano Fekete, Vesuvio Szürke, Moonlight Gyöngyház, Anodizzato Kék, Misano Kék, Etna Piros, Montral Zöld, Ocra Sárga. 

A Giulia Quadrifoglio alapára 27.690.000 forint lett, a Stelvio Quadrifoglio pedig 30.990.000 forinttól kezdődik.

 

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

SD2025-05-07 21:37:32 // 39118
és a gyilkolást hogy viseli?
tehát pl. egy pálya nap vagy az ízes kanyarodások nem darálódik jobban?

mert nekem a nyári szegény ha még EcoContact is azért csak kibírta eddig..
De a télit megette a 2 év már a végét járja, pedig azzal "csak közlekedtem" :)

szóval a téli az nekem lassan meghal, a nyári még bírja..

a 4 évszak ezen a téren mit mutat?
zgi5212025-05-07 19:26:42 // 39117
sem telen, sem nyaron nem erztem egyik auton sem a 4evszakos hatranyat.
ahogy emlitettem a Mito volt 2x vez.tech. treningen olyannyira jol szerepelt, hogy osszeiraskor eleve minusz ponttal indult, a birok itelete szerint nem pariban van a szezongumikkal hanem adott szitukban jobb is. ezt a nyari esos idoszakban en is tapasztalom, sokkal jobb a 4evszakos ,mint a nyari.

nekem ez a tapasztalatom. A Conti 4 evszakos nagyon bevalt.
Ettol mas velemenyet elfogadom a temaban, persze.
SD2025-05-07 18:47:18 // 39116
még egy érv 4 évszakos vagy nem 4 évszakos mellett..

Ha megéli a gumi nálad az 5 évet és jó mintával cseréled le akkor azt jelenti nem eleget mentél, el lehet gondolkozni a 2 szett helyett egy szetten...

Ha a gumi előbb elkopik mint tönkremenne az anyaga akkor a 4 évszakos még hamarabb fog elkopni ha 2x annyit megy..

Ha a gumit az anyaga öregedése miatt cserélsz akkor valójában a 4 évszakosnál is ez fog történni, és akkor megitn egy érv hogy végülis azt legalább az ideális szakaszában használod minél többet..