Jön a Stelvio és a Giulia GT Junior speciális szériája

2021-10-19  Alfa Amore
Újabb limitált darabszámú kiadást készít a Giuliából és a Stelvióból az Alfa Romeo. Ezúttal is egy történelmi visszatekintést kapunk: a Bertone GT Juniorra emlékezik a speciális széria.
Hírek >> 2021  

A 6C Villa d'Este speciális széria után ismét egy limitált kiadással jelentkezett az Alfa Romeo. Ezúttal az 1966 és 1976 között gyártőtt GT 1300 Juniort idézik meg egy egyedi felszereltséggel. A 89 lóerős sportkupét Bertone tervezte, és mintegy 100 ezer darabot gyártottak belőle. A GT 1300 Junior akkori reklámjának szlogenje az volt, hogy "Una vittoria al giorno, con una vettura per tutti i giorni", azaz "minden nap egy győzelem a mindennapi autódban".  Az autó akkoriban egy viszonylag elérhető árú sportkupénak számított.

A korlátozott darabszámban elérhető verziók 210 lóerős dízel vagy 280 lóerős benzines motorral érkeznek, gyakorlatilag Veloce felszereltségűek, további extrákkal. Ilyen például a hímzett logós bőr műszerfal is. A Giuliát 19-es, a Stelviót 21 collos felnikkel szerelik.

A Giuliából készült ilyen kivitel 280 lóerős, hátsókerék-hajtásos verzióban is, de sajnos ebből a magyar piacra nem kerül. 

A GT Junior modellváltozat - csakúgy, mint a 6C Villa d'Este kivitel - korlátozott számban készül. Az Alfa Amore információi szerint 84 Giuliát és 148 Stelviót gyártanak. Ezekből a CEE (azaz Magyarország, Szlovákia és Csehország) 6 Giuliát és 12 Stelviót kap majd készletre.

A Giulia GT Junior változata kereken 20 millió forintért érhető el Magyarországon, míg a Stelvio speciális kiadása 21.430.000 forint. Ha szeretnél ilyet, siess a kereskedésbe.

Az Alfa Amore képgalériája elérhető a Facebookon!

A speciális szériáról a Backstage adásunkban is beszámoltunk.  

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

SD2025-05-07 21:37:32 // 39118
és a gyilkolást hogy viseli?
tehát pl. egy pálya nap vagy az ízes kanyarodások nem darálódik jobban?

mert nekem a nyári szegény ha még EcoContact is azért csak kibírta eddig..
De a télit megette a 2 év már a végét járja, pedig azzal "csak közlekedtem" :)

szóval a téli az nekem lassan meghal, a nyári még bírja..

a 4 évszak ezen a téren mit mutat?
zgi5212025-05-07 19:26:42 // 39117
sem telen, sem nyaron nem erztem egyik auton sem a 4evszakos hatranyat.
ahogy emlitettem a Mito volt 2x vez.tech. treningen olyannyira jol szerepelt, hogy osszeiraskor eleve minusz ponttal indult, a birok itelete szerint nem pariban van a szezongumikkal hanem adott szitukban jobb is. ezt a nyari esos idoszakban en is tapasztalom, sokkal jobb a 4evszakos ,mint a nyari.

nekem ez a tapasztalatom. A Conti 4 evszakos nagyon bevalt.
Ettol mas velemenyet elfogadom a temaban, persze.
SD2025-05-07 18:47:18 // 39116
még egy érv 4 évszakos vagy nem 4 évszakos mellett..

Ha megéli a gumi nálad az 5 évet és jó mintával cseréled le akkor azt jelenti nem eleget mentél, el lehet gondolkozni a 2 szett helyett egy szetten...

Ha a gumi előbb elkopik mint tönkremenne az anyaga akkor a 4 évszakos még hamarabb fog elkopni ha 2x annyit megy..

Ha a gumit az anyaga öregedése miatt cserélsz akkor valójában a 4 évszakosnál is ez fog történni, és akkor megitn egy érv hogy végülis azt legalább az ideális szakaszában használod minél többet..