Több mint tízezer Giulia fogyott 2016-ban

2017-01-17  Tedi
Jó évet zárt az Alfa Romeo 2016-ban az eladásokat tekintve: 16,5 százalékkal növelték az eladásokat 10 500 Giulia talált gazdára.
Hírek >> 2017  

A legfrissebb adatok szerint az Alfa Romeo 2016-ban összesen 66 200 autót adott el Európában, 16,5 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. A legjobban természetesen továbbra is a Giulietta fogyott, összesen 42 ezer talált gazdára, a Giulia 10 500 darabos értékesítése is szép szám azt figyelembe véve, hogy a teljes paletta alig pár hónapja érhető csak el. A fennmaradó nagyjából 17 ezer darabon osztozik a MiTo, illetve a 4C.

Szintén jó hír, hogy az Alfa Romeo minden fő piacon növelni tudta eladásait: Olaszországban 19,2, Németországban közel 40, Franciaországban 15,4, Spanyolországban 11,9 százalékkal értékesítettek több autót, mint 2015-ben.

Az anyavállalat FCA is kimondottan jó évet zárt az öreg kontinensen, 14 százalékkal több, 993 ezer autót helyeztek forgalomba, miközben az európai eladások 6,5 százalékkal emelkedtek. Ennek köszönhetően az FCA növelte piaci részesedését is.

A legnagyobb mértékben, 19 százalékkal a Jeep eladásai nőttek, a Fiat 13,6, a Lancia 9 százalékkal haladta meg a tavalyelőtti értékesítési darabszámokat. A Panda és az 500 továbbra is piacvezető a saját szegmensében, az 500X és L is a legjobbak között van.

(Fotó: Omniauto.it)

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

Shadin2025-07-01 18:38:41 // 39487
Nem mondom, hogy nem ülök kényelmesebben a Veloce ülésekben, mint anno a Ti-ben, de a Giu-ban még nem találtam meg azt a pozíciót, ami kényelmes is, ill. értelme lenne a combtámasznak, azért próbálkoztam a magasítással, viszont miután ez sikerült és értelmet is nyert a combtámasz állíthatósága, addigra pont átment a Ti fekvős pozijába ami meg nem volt kényelmes itt még rövid távon sem. :-)
Shadin2025-07-01 18:35:44 // 39486
Eskü nem vagyok nepper, de van egy AAWirteless (ONE) és egy friss ropogós AAWireless TWO+ AA adapterem, ha valakit érdekel :-)
WarbiRunner (Gyuri)2025-07-01 14:06:54 // 39485
Az szép, ilyen magassággal, egy halom gyerekkel. Ugye hogy nem kis autó! XD

Azért nincs lábvisszafeszítéses fájdalom, mert jó a pedál és a rugóerő is. A 146-nál anno feszítettem a rugón egy alu alkatrésszel, úgy egész jó lett. A Giuliánál szerintem ezt is jól eltalálták ezzel a padló pedállal. Egyrészt jó a rugóerő, másrészt padló pedálnál tudsz játszani az erőkarral, vagyis hogy mennyire a tetején taposod. Aztán a lábad odaszokik ahol pont jó.
Az eredmény? Állok a pirosnál a Giuliettával.. állok, és pár másodperc után fülelelek, hogy basszus, valaki álló helyben forgatja a motort a környéken. Ja nem, én forgatom álló helyben XD Mert rajta hagytam a lábam megszokásból a gázon, és ez nem tartja meg a lábam, mint a Giulia pedálja.
Egyedül a fék és a gázpedál közti magasság különbség zavart eleinte a Giuliában, de már kiküszöböltem a problémát.