35.500 eurótól indul a Giulia

2016-04-29  Tedi
Nyilvánosságra hozták a Giulia árát, az alap verzió 35500 eurótól, 11 millió forinttól érhető el.
Hírek >> 2016  

Az alVolante információi szerint 35.500 euróért a 150 lóerős, hatsebességes manuális váltóval szerelt 2.2 literes dízel modellt adják majd, a benzines verziók árai egyelőre nem ismert, kivéve a QV-é, amelyet 79 ezer euróért, 25 millió forintért vehetünk meg.

A táblázat szerint a legdrágább a dízelesek közül a 180 lóerős, 8 sebességes automata váltós, Business Sport Launch Edition felszereltségű Giulia lesz, ezért a változatért 44500 ezer eurót, átszámítva nagyjából 13,7 millió forintot kérnek.

A rendelhető csomagok ára 1200 és 1700 euro között változik.

A legutóbbi információk szerint a Giulia összes verziójának listára május elején lesz elérhető, amikortől majd rendelést is le lehet adni az új Alfára. Az eredeti tervek szerint április 15-étől nyílt volna meg a rendelési lehetőség, de egyelőre nem tudni miért, egy hónapot csúsztattak a milánóiak.

 

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

Liquid2024-09-20 23:16:01 // 37180
Hát az 1.9 8V-nél azért "érzékenyebbek" ezek a modern dízelek :)
De persze nem temetni kell, hanem helyén kezelni.
DKori2024-09-20 22:21:42 // 37179
Sziasztok!

Talán ez a legbölcsebb hozzáállás: ha úgy tervezel, hogy legyen a párna alatt némi pénzmag egy húzósabb dízeles kiadásra akkor be lehet vállani, max kellemes meglepetés ér. De egy bizonyos km (és kor, de az itt még annyira nem releváns) felett az a bolond aki ezt nem így gondolja végig ésszerűen. Bocs, hogy OFF-osként belevau...de az előző autóm egy félOFF 2008as Croma 1.9 MultiJet 8v volt, úgy adtam el idén ~390e km-el 16 évesen, hogy a nagynyomású, turbó, kuplung, dpf, injektorok stb köszönik szépen jól vannak, semminek nem volt gyanús fáradásos jele, sose kormolt, bátran elmertem volna indulni vele bármerre (többször voltunk külföldön vele, idén tavasszal utóljára Crikvenicán, sose fordult meg bennünk, hogy megmakkanna - vagyis igen, kötöttem assistance-t meg ilyesmi mert a józan ész ezt mondta, de az autó sose adott bizalmatlanságra okot...) és az új gazdi vétel után másnap Görögbe indult vele. :D Utóbbi 3 évben két új féltengelyt, egy generátort és egy pár hátsó rugót kért a szokásos kopó/kötelező karbantartásokon felül. Én maximálisan meg voltam vele elégedve (a hosszú utakon meg az egyik szememmel mai napig "visszasírjuk" a tágasságát, kényelmét, csendes megnyugtató magabiztos - a'la Warbi copyright - "Zen" messze nem tüzes de karakteréhez elég erejét) de és most jön a de. Eleve úgy álltam (álltunk hozzá), hogy naívság elvárásként kezelni, hogy majd csak tankolni kell 300+e kmen felül is, nem szívesen de nem váratlanul szívrohamként ért volna ha éppen kér valamit a drága dieseles alkatrészekből, ez benne van. Talán épp ezért lett és tudott így maradni egy borzasztó kellemes csalódás. Előtte (és egyelőre utána, mert megint benzinezek) csak benzines autóim voltak, rászolgált, hogy elismerően csettintsek..de "nem tértem meg". Pont az előbbiek miatt szerepet játszott az eladásban, hogy amellett, hogy nevetett a bal szemem a hibamentességén, közben a jobb és az eszem tudatalatt folyamatosan súgta, hogy előbb/utóbb úgyis "kell", hogy jöjjön majd valami, ami ráadásul az idő előremenetelével az autó reális értékéhez képest tetemes...olyan Damoklesz kardja feeling. Szerintem itt páran tudják miről beszélek, és nagyon ambivalens volt úgy "félni" a dízeltől, hogy semmi igazi okot nem adott rá (az objektív várható elhasználtságán felül). Szóval szerettem, de elengedtem, és nem zárom ki, hogy sose lesz dízelem, de nem is tett fanatikussá... Annak örülök, hogy jó helyre került mert egy két lábbal földön járó autószerelő vette meg, aki megértette, hogy nálam megkapott mindent elmondok mindent nem árulok zsákbamacskát, de ebben a korban/km-ben senki se tudja megjósolni biztosra, hogy mi lesz X időn km-en belül. Ha a kérdező cartárs is ilyen felfogású akkor hajrá :)
Liquid2024-09-20 21:36:19 // 37178
Nem tudom mennyit lépett előre a Giulia a 159-hez képest ezen a téren, de szerintem semmit, kiindulva abból hogy sajnos minden bonyolultabb és alultervezettebb lett az elmúlt 20 évben. Vagyis 200e km környékén kezdődik a buli és minden is meg fog kotlani előbb-utóbb. Ha tényleg jó áron van akkor hajrá, de tényleg bármi lehet, szóval legen pénz félrerakva, max. nem lesz rá szükség :)