620 lóerős Giulia és kicsi SUV a láthatáron

2020-01-24  Tedi
Születőben van az Alfa Romeo születésnapi meglepetése, ha hinni lehet a pletykáknak, akkor egy GTA Giuliával ünnepel majd a 110 éves márka.
Hírek >> 2020  

Olasz és nemzetközi lapok is arról cikkeztek az elmúlt 24 órában, hogy az Alfa Romeo egy az 510 lóerősnél is brugtálisabb Giuliával lepheti meg saját magát, és a rajongókat, a Giulia GTA a márka 110. születésnapján, június 24-én.

Az eddigi pletykák szerint a műszaki tartalom nem változna túl sokat, a már meglévő technikát reszelgetnék még egy kicsit a milánói mérnökök. A 2,9 literes V6-os Ferrari-származék motort 620 lóerőre húznák fel, és az Alfa feltámasztaná a régi idők hagyományát is a GTA, azaz Gran Turismo Allegerita koncepció újbóli alkalmazásával, és jelentős fogyókúrára is fogná a középkategóriás modellt.

Úgy tudni, nagyon limitált darabszámban készül majd a GTA, talán hasonló példányszámra lehet számítani, mint a Sauberrel közösen fejlesztett modell. 

Az Alfa Romeo emellett egy másik modellel, egy a Tonalénál kisebb SUV-val is készül ebben az évben, bár azt nem tudni, hogy még idén bemutatkozhat-e, a piaci bevezetés csak 2022-ben várható. A Nissan Juke, és az Audi Q2 kategóriájába szánt modell a Tonaléval együtt létfontosságú most a milánói márkának, hogy valahogyan a felszínen tudjon maradni egy SUV-k uralta világban. 

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

WarbiRunner (Gyuri)2025-07-01 14:06:54 // 39485
Az szép, ilyen magassággal, egy halom gyerekkel. Ugye hogy nem kis autó! XD

Azért nincs lábvisszafeszítéses fájdalom, mert jó a pedál és a rugóerő is. A 146-nál anno feszítettem a rugón egy alu alkatrésszel, úgy egész jó lett. A Giuliánál szerintem ezt is jól eltalálták ezzel a padló pedállal. Egyrészt jó a rugóerő, másrészt padló pedálnál tudsz játszani az erőkarral, vagyis hogy mennyire a tetején taposod. Aztán a lábad odaszokik ahol pont jó.
Az eredmény? Állok a pirosnál a Giuliettával.. állok, és pár másodperc után fülelelek, hogy basszus, valaki álló helyben forgatja a motort a környéken. Ja nem, én forgatom álló helyben XD Mert rajta hagytam a lábam megszokásból a gázon, és ez nem tartja meg a lábam, mint a Giulia pedálja.
Egyedül a fék és a gázpedál közti magasság különbség zavart eleinte a Giuliában, de már kiküszöböltem a problémát.
Liquid2025-07-01 12:25:49 // 39484
+1, a TI ülés csak fekve volt jó :)
érdekes módon az Alfatex-ben lehetett értelmesebben ülni.
SD2025-07-01 12:07:17 // 39483
amire rászoktam még hogy szinte az oldalán fekszik a lábfejem a gázpedálon, és szerintem ez nem helyes élettanilag, mert hiába egy picit csavaritás és már helyén s van a féken.. de mégis jobb ha felfele áll a lábfejem és úgy lépek át.. mert a térd izület és a boka izület nem csavarodik, ami hosszabb úton lehet már gond.

ez most saját felfedezés mert simán tud panaszokat okozni egy ilyen izületi terhelés