A dízelekkel indul a Giulia piaci bevezetése

2016-02-17  Tedi
Először a dízelmotorral felszerelt Giuliák lesznek elérhetőek a piacon, a benzinesekre még pár hónapot várni kell.
Hírek >> 2016  

Az olasz Il sole 24 ore napilap azt írta, áprilistól vehetik át az első modelleket az ügyfelek, akik márciustól már leadhatják rendelésüket az új modellre, de első körben csak a 2.2 literes dízelmotor 150 és 180 lóerős változata lesz elérhető.

A napilap úgy tudja, ennek semmi köze nincs azokhoz a hírekhez, amelyek szerint nem ment volna át a modell a törésteszteken. Mint írták, minden tesztet sikeresen teljesített a modell, de a homologizációs eljárás egyelőre csak a 200 lóerő alatti modelleknél fejeződött be. Az ennél erősebb, benzines motorok hivatalos tesztjei még folytatódnak, és mostani állás szerint a nyáron adhatják át az első példányokat.


A V6-os motorokra még várni kell.

A lap cikkében megjegyezte, hogy a QV verziók közül csak a manuális váltóval felszerelt szerzett minősítést, és a folyamat elhúzódása mögött validációs folyamatok állhatnak.

A QV mellett az alapmodellek már a Genfi Autókiállításon is láthatóak lesznek, csakúgy, mint a Giulietta és a MiTo felfrissített, 2016-os változatai.

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

zgi5212025-05-07 09:33:11 // 39099
Maximálisan egyetértek, támogatom a döntésed. Tavaly ilyenkor léptem meg, már nagyon vártam a cserét, de sajnos a kétszéles felnire sokáig nem volt /255 -ös méret, főleg nem Michelin.
Végül Németországból rendeltem Contit, olcsóbban és free szállítással. Akkor itthon nem volt free szállítás, kintről most is van. :)

Nos, biztosan nem való mindenkinek a 4évszakos gumi, Ferinek biztosan nem az 500+ lovas autóra. De a hétköznapi, nem határokon mozgó autózásnak teljesen megfelel. Tavasztól őszíg nekem jobban bejön, mint a ropogós run flat előző GY gyári nyárigumi, esős időben kifejezetten jobb is.

A családban 5. autó lett a Giulia, ami 4évszakost gumit kapott, tehát van tapasztalat. A nejem Fiestáján 2019 -es a Michelin első gen. CrossClimate garnitúra, ősszel fogom cserélni, mert kint áll többet és a nap megette, kirepedezik. Mintázat még rendben lenne sok autósnál. :o

A komfort, az átlagfogyasztás minden 4évszakos guminál jobb lett, mint az előző téli/nyári társaknál, a Giulia átlagfogyi rekordot is döntött az első hónapban. (4.48/100km soha előtte nem volt ennyi)

3 féle 4évszakos gumimárka fordult meg a családban, Michelin/Conti/Hankook. Utóbbi a srácok Mitoján volt, /40 méretben kicsit zajos volt, de 2x voltak Halesznél a veztech. tréningen és mindnkét alkalommal jól szerepel a gumi, sőt!

Szóval Gyuri bátran lépd meg, azt fogod bánni, hogy nem előbb tetted. :)
Hajrá.
WarbiRunner (Gyuri)2025-05-06 19:46:46 // 39098
Ez tök szárazon csinálja.. és ha elég gyors a kormány mozdulat, akkor annyra szép 😄 Nagyon bírom, hogy nem határon csúsztatom, hanem szinte inkább lassan kanyarodok, és az a lassú ív megy át slide-ba. Nem tempóból, hanem nyomatékból.
SD2025-05-06 19:42:45 // 39097
ez elég sok, A0-ról indulsz? Nekem B10 C6 valami 170 vagy mennyi kötelezővel együtt és én is allianz.. 240 volt első évben utána fel akarták vinni 270-re akkor vittem át a bonus-t utána megint fel akarták vinni 290-re és végül most újrakötöttem így ment le...