Elkészült a százezredik Giulia

2018-12-06  Halesz
December első hetében legyártották a százeredik Giuliát.
Hírek >> 2018  

2016 tavaszi bevezetése óta összesen 100 ezer darabot gyártottak eddig az Alfa Romeo Giuliából. A cassinói gyárban 2018 decemberének első hetében gördült le a jublieumi példány a gyártósorról. Az első Giuliát 2016. április 19-én gyártották.

 A képeken az első, illetve a százezredik példány látható.

Az - egyébként ötcsillagos töréstesztű (szevasz, Winkler!) - Giulia jelenleg egyféle karosszériaváltozatban kapható, dízel és benzines erőforrásokkal rendelhető, hátsókerekes vagy összkerekes változatokban. Érdekesség, hogy kéziváltóval már csak az alap dízelmodellek rendelhetők, a benzines Giulia csak 8 sebességes automata váltóval elérhető. 

Külön modellként számolják a V6-os motorral szerelt Giulia Quadrifogliót, amelyet szintén csak automata váltóval lehet rendelni. 

Íme egy aktuális magyarországi árlista.

Nézd meg az Alfa Amore aktuális tesztjét a dízel (180 LE) és a benzines (200 LE) Giuliáról!



Via Alfattitude.

 

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Halesz
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

Shadin2025-07-01 18:38:41 // 39487
Nem mondom, hogy nem ülök kényelmesebben a Veloce ülésekben, mint anno a Ti-ben, de a Giu-ban még nem találtam meg azt a pozíciót, ami kényelmes is, ill. értelme lenne a combtámasznak, azért próbálkoztam a magasítással, viszont miután ez sikerült és értelmet is nyert a combtámasz állíthatósága, addigra pont átment a Ti fekvős pozijába ami meg nem volt kényelmes itt még rövid távon sem. :-)
Shadin2025-07-01 18:35:44 // 39486
Eskü nem vagyok nepper, de van egy AAWirteless (ONE) és egy friss ropogós AAWireless TWO+ AA adapterem, ha valakit érdekel :-)
WarbiRunner (Gyuri)2025-07-01 14:06:54 // 39485
Az szép, ilyen magassággal, egy halom gyerekkel. Ugye hogy nem kis autó! XD

Azért nincs lábvisszafeszítéses fájdalom, mert jó a pedál és a rugóerő is. A 146-nál anno feszítettem a rugón egy alu alkatrésszel, úgy egész jó lett. A Giuliánál szerintem ezt is jól eltalálták ezzel a padló pedállal. Egyrészt jó a rugóerő, másrészt padló pedálnál tudsz játszani az erőkarral, vagyis hogy mennyire a tetején taposod. Aztán a lábad odaszokik ahol pont jó.
Az eredmény? Állok a pirosnál a Giuliettával.. állok, és pár másodperc után fülelelek, hogy basszus, valaki álló helyben forgatja a motort a környéken. Ja nem, én forgatom álló helyben XD Mert rajta hagytam a lábam megszokásból a gázon, és ez nem tartja meg a lábam, mint a Giulia pedálja.
Egyedül a fék és a gázpedál közti magasság különbség zavart eleinte a Giuliában, de már kiküszöböltem a problémát.