Ennyibe kerül a 2020-as Giulia Quadrifoglio!

2020-07-09  Alfa Amore
Több hónapos kihagyás után végre megérkezett a 2020-as Giulia Quadrifoglio árlistája. A többi Giulia modell ára is változott.
Hírek >> 2020  

Május elején mutatták be a 2020-as Stelvio és a Giulia Quadrifogliót, és végre nyilvánosságra hozták a magyarországi árakat is. Először a Stelvio árlistája frissült, majd majdnem egy hónapra rá a Giulia árlista is felkerült az Alfa Romeo magyarországi weboldalára.

Nyilván leginkább arra voltunk kíváncsiak, hogy mennyit drágult a 2020-as Giulia Quadrifoglio. Nos az alapára 25.190.000 forint lett, amely a tavalyi 24.589.000-es listaárral összehasonlítva 601 ezer forintos drágulást jelent. Ez, figyelembe véve a forint gyengülését, nem jelent komoly drágulást.

Csakúgy, mint a Stelvio, a Giulia Quadrifoglio is megkapta a 8,8"-as érintőképernyős Alfa Connect rendszert. Erről itt találod a videós bemutatónkat.

Az új rendszer a Q változatokban többet fog egy kicsit tudni, teljesítmény elemzések kerülnek bele, például nyomon követhető lesz a nyomaték elosztás, a hőmérséklet változás, de a gyorsulási időket is nyomon lehet majd követni.

A Q változatokon sötét színűek lettek a Stelvio/Giulia feliratok, ugyancsak fekete lett a Scudetto kerete és sötétítettek a hátsó lámpák is.

Érdekesség, hogy a Q-hoz külön driver assistance csomagok vannak, amelyek nem teljesen ugyanazok, mint amiket a "sima" Stelvióhoz lehet rendelni. Ezek a csomagok tartalmazzák mindazon fejlesztéseket, amelyeket a szaksajtó hiányolt a korábbi változatokból. Ezekről itt írtunk bővebben.

Lássunk néhány izgalmat az extralistáról:

Akrapovic kipufogórendszer: 1.900.000 forint (ilyen extra eddig nem volt, ez a 2020-as változatok izgalmas újdonsága)
Karbon-kerámia fékek: 2.520.000 forint (korábban: 2.400.000 forint)
Sparco karbonülések: 1.400.000 forint (itt jelentős a drágulás, 1.190.000 forint volt a korábbi modellváltozaton)

Érdekesség, hogy a Giulia Quadrifoglio a korábbi változattal ellentétben alapáron alumínium tetővel érkezik, tehát, ha szeretnénk hozzá karbon tetőt, ezt már csak fényezetlen változatban (800 ezer forintért) kaphatjuk meg. A korábbi modell alapáron karbontetővel érkezett, ami fényezve volt, és 800 ezer forintért lehetett elhagyni a fényezést.

Minden Giulia Q-hoz (sőt a Velocéhoz és a Veloce Ti-hez is) elérhető a competizion piros és a trofeo fehér elnevezésű, háromrétegű gyöngyházfényezés 855 ezer forintos áron. A Montreal zöld és a GT Junior Ocra fényezés az év második felétől lesz elérhető.



A többi Giulia ára is változott kicsit (a januári árlistához képest): az eddig 9.915.000 forintos alapmodell ára átlépte a 10 milliót, így a legolcsóbb Giulia már 10.490.000 forintért érhető el, 136 lóerős dízel motorral. (575 ezer forintos drágulás).

A 2 literes benzines Super változat 11.820.000 forintról 12.020.000 forintra drágult, ez mindössze 200 ezer forintos drágulás.

A dízel, 210 lóőerős, összkerekes Veloce 14.500.000 forintról 14.700.000 forintra (200 ezer forintos drágulás), míg a benzines, 280 lóerős, összkeres Veloce 14.970.000 forintról 15.170.000-re drágult (200 ezer forintos drágulás). Ezek a drágulások véleményünk szerint mindössze a forint gyengülését kompenzálják.

A teljes árlista elérhető az Alfa Romeo weboldalán

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

zgi5212025-05-07 09:33:11 // 39099
Maximálisan egyetértek, támogatom a döntésed. Tavaly ilyenkor léptem meg, már nagyon vártam a cserét, de sajnos a kétszéles felnire sokáig nem volt /255 -ös méret, főleg nem Michelin.
Végül Németországból rendeltem Contit, olcsóbban és free szállítással. Akkor itthon nem volt free szállítás, kintről most is van. :)

Nos, biztosan nem való mindenkinek a 4évszakos gumi, Ferinek biztosan nem az 500+ lovas autóra. De a hétköznapi, nem határokon mozgó autózásnak teljesen megfelel. Tavasztól őszíg nekem jobban bejön, mint a ropogós run flat előző GY gyári nyárigumi, esős időben kifejezetten jobb is.

A családban 5. autó lett a Giulia, ami 4évszakost gumit kapott, tehát van tapasztalat. A nejem Fiestáján 2019 -es a Michelin első gen. CrossClimate garnitúra, ősszel fogom cserélni, mert kint áll többet és a nap megette, kirepedezik. Mintázat még rendben lenne sok autósnál. :o

A komfort, az átlagfogyasztás minden 4évszakos guminál jobb lett, mint az előző téli/nyári társaknál, a Giulia átlagfogyi rekordot is döntött az első hónapban. (4.48/100km soha előtte nem volt ennyi)

3 féle 4évszakos gumimárka fordult meg a családban, Michelin/Conti/Hankook. Utóbbi a srácok Mitoján volt, /40 méretben kicsit zajos volt, de 2x voltak Halesznél a veztech. tréningen és mindnkét alkalommal jól szerepel a gumi, sőt!

Szóval Gyuri bátran lépd meg, azt fogod bánni, hogy nem előbb tetted. :)
Hajrá.
WarbiRunner (Gyuri)2025-05-06 19:46:46 // 39098
Ez tök szárazon csinálja.. és ha elég gyors a kormány mozdulat, akkor annyra szép 😄 Nagyon bírom, hogy nem határon csúsztatom, hanem szinte inkább lassan kanyarodok, és az a lassú ív megy át slide-ba. Nem tempóból, hanem nyomatékból.
SD2025-05-06 19:42:45 // 39097
ez elég sok, A0-ról indulsz? Nekem B10 C6 valami 170 vagy mennyi kötelezővel együtt és én is allianz.. 240 volt első évben utána fel akarták vinni 270-re akkor vittem át a bonus-t utána megint fel akarták vinni 290-re és végül most újrakötöttem így ment le...