Backstage 88 - A következő Giulia 1000 lóerős lehet!

2023-02-02  Alfa Amore
A tartalomból: 2022-es magyarországi eladási adatok, a következő Giulia 1000 lóherős lehet!
Hírek >> 2023  

Körtvélyes Tivadar (Tedi) és Halápi Zsolt (Halesz) őszintén beszélget az Alfa Romeóról és az autózás világáról.

A 88. Backstage tartalmából:

- Megújult a főcímünk!
- 2022-es eladási adatok
- Durvul a magyarországi autók átlagéletkora
- Új főszponzora van az Alfa Romeo F1-es csapatának
- Hírek az Alfa Romeo jövőjéről
- 1000 lóerős Giulia-utód jöhet!
- Nyereményjáték! Kommentelj minket 4C-katalógusért!

Az új főcímdalunk teljes hosszúságánban: Mtraxx feat. Gődér Milán - High Speed  

Ha tetszett ez a videó, támogass minket, hogy még jobb tartalmat tudjunk készíteni: https://www.patreon.com/alfaamore

Köszönjük támogatóinknak: Bajtay Attila (Bati), Csurzás Kornél (Süti159), Gara Zoltán (Welectronic), Kolák Richárd (kolak96), Kovács Zoltán (HaNGyA), Kubiczaz (zigi521),  Leitli Norbert ("Dottore") Mezriczky Marcell, Sólymos Dávid (SD), Storch Balazs (Zadia), Szőke Attila (psychoati), Vári Kristóf

Ha csak a hangunkra vagy kíváncsi, hallgasd az adást podcastként!

Alfa Amore · Backstage 88 - A következő Giulia 1000 lóerős lehet!

 
Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

SD2025-05-08 22:56:39 // 39131
Csak annyiból számít, ha pl. Cellazárlatos az akksid akkor most jól megterhelted a generátort.
De ha nem pukkadt szét és továbbra is megvan a 14V akkor nincs gond.
Igazából a bizonyságot nyert hogy az akksi hamar merül nem tartja a fesz-t akor én mielőbb kukáznám mert még 155-ón egyszer nekem vitte a generátort is a szar akksi.
De a Giulia intelligens szerkezet, a festültség ingadozást a sok számítógép miatt nem tolerálja, én mindig csepptöltőzök (my22) eddig ok.

Lehetne gond az indító relék sora is ami a jobb elsö kerékjárat elött van de most az első az akku.
Legkózelebb ha hetekre magára hagyod előbb mérés aztán tóltés és utána indítás, ez egy új akksinál nem gond de ha régi az nem fogja viselni.
denil12025-05-08 20:33:45 // 39130
nem tudom,h megoldódott e, de végül sikerült bebikázni.
12.3V körül megpróbáltam beindítani, felesleges volt, le is szívta az akksit megint 7-8V környékére.
Aztán jött a szomszéd, szintén diesellel és azzal sikerült beröffinteni a másodjára, aztán mentem vele az M5-ön egy magas fordulatosat.

Egyébként a mai autóknál ez számít?
Mármint még mindig van összefüggés a generátor töltése és a fordulatszám között vagy ez csak bennem maradt meg még a régebbi autók kapcsán?

Mindenesetre 2x is beindítottam, pöc-röff, a töltés 13 alatt van picivel, de ráraktam csepptöltőre, mert jól láthatóan a generátor nem töltötte fel teljesen.
zgi5212025-05-08 20:27:29 // 39129
szomoru😵💫😔