LaFerrari technológiával érkezhet a Giulia Coupé

2018-04-05  Tedi
A LaFerrariban is használt energia-visszanyerő rendszerrel toldanák meg a Giulia Coupét, amely így 650 lóerős lehet.
Hírek >> 2018  

 A brit Aurocar saját forrásaira hivatkozva azt írta, hogy a Giulia Coupé változata a megkülönböztethetőség kedvéért a szedánhoz képest némileg módosított orrot, hosszabb ajtókat és más tetővonalat kap majd, a lényeg azonban nem is ez, hanem a technika, amit a gépház alá gyömöszkölnek.

A brit lap úgy tudja, hogy a Velocéban használt 280 lóerős 2 literes benzinest, illetve a Ferrari-származék, 2,9 literes V6 biturbót egy energia-visszanyerő rendszerrel egészítenék ki. A Ferrari saját bevallása szerint ez a rendszer fejlettebb annál, mint amit az F1-es autóikban használnak. A plusz erőforrásnak köszönhetően a 2 literes benzines a főtengelyen mérve 346, a V6-os pedig 660 lóerőt adhat le.

Az Autocar úgy tudja, hogy a coupét Sprint néven fogják bemutatni az év végén és 2019 első felében már a boltokba is kerül, a Hi-Kers néven emlegetett hibrid technológiával felszerelt változatnak elég borosos, nagyjából 20 millió forintos ára lehet. A németeken már ezzel is túltesznek, de az Alfa úgy hírlik, hogy még egy frontvonalat nyitna és négyajtós coupét is szeretné gyártani a Giuliából.

Grafika: Autocar

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

SD2024-04-24 14:02:23 // 35318
Ami nekem egy érdekes tapasztalat volt hogy a jávorszarvas tesztet az agyam törölte, ott is hallottam a rádióban hogy ok jó volt a megoldás, de nem emlékszem hogy találtam vissza a sávomba.

Ez vagy a kor miatt lehet, vagy azt mondta a zagy hogy most probléma megoldás van az erőforrásokat a főhajtóművekre irányítjuk nincs biztonsági mentés addig:D

Arra emlékszem hogy megnéztem mennyi a bemenő sebességem és rutinból kikerültem az akadályokat, de hogy hogy mentem vissza a sávomba arra nem:D

Valós veszélyhelyzetben pedig emlékeszem mai napig is mikor. a twingo-s néni kijött elém az megvan hogy kétszer korrigáltam bele, mert nem állt meg hanem még jött tovább..

De itt csak annyira emlékeszm hogy az első nél meglepődem hogy hogy meglendült az autó, amásodik jól ment már nagyobb sebességgel, a harmadiknál meg kirakta a farát, de összeszedtem, de hogy hogy?:D:D:D

Valakinek még ilyen, vagy badsectoros vagyok?:D
SD2024-04-24 11:07:54 // 35317
Igen a sikánokat tudják kizárni, vagy belevenni, ettől függően tempósra vagy technikásra hangolni a pályát. Nekem nagyon tetszett, szinte nem is kellett fékezni úgy lehetett kenni végig:D De a gumit azt kérte:D
RomeoOne2024-04-23 19:48:50 // 35316
Szerintem pályanapokon lehetett eddig is, csak a Laptiming-ban nyilván nem variáltak, hogy összehasonlíthatók legyenek az eredmények. Viszont a "fő" nyomvonalat, vagyis az első körös az, amin mi is mentünk, azt megcsinálták. Nem volt már nyoma annak a tákolt aszfaltnak, amiket a videókon lehetett látni. Most már az a rész viszonylag szép, homogén. Nincsenek fehér, beton részek benne. Ez kellemes meglepetés volt, mert kicsit attól is tartottunk, hogy mekkorát dobnak majd ezek a kocsin.

A déli hosszú ív, meg a lelátó melletti két sikán levágás (az egyik, amelyiknek a laptiming második köre megy), az viszont még mindig beton, nem is a legegyenletesebb fajtából.