Tiszteletem! Áramtalanítás, önindító le, 3 csavar tartja, le kell venni még a tápkábelt meg a bendixhez menő vékony vezetéket. Alatta csücsül az érzékelő. Jó passzentos. A befűzés tényleg állat. Csere. Önindító vissza. Röff-pöcc, indult. 2 óra szöszmötölés. Mondjuk ünneplő viseletben nem lehet megszerelni, kicsit rá kell hasalni a motorra, az meg ugye mindíg koszos picit.
Kössz a segítséget!
(Amúgy végignéztem a saját blogom. Ez már három éve is szarakodott, de utánna abbahagyta. Ezért nem törődtem vele. Ez lett az eredménye. Még szerencse, hogy hazahozott s utána pusztult mrg! Ezért nem bontom el, amúgy sem adtam volna oda 70.000 Ft-ért a helyi bontósnak! Ló....t! Egy ismerősöm jelezte, hogy alkalmazná tovább. Remélem még elgurul egy darabig. Főleg mert a futóműbe beleöltem vagy 80.000 Ft-ot.)
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely
medcare2016-08-27 08:44:02 // 51972
norbi19922016-08-24 16:54:35 // 51971
Szedte már ki valaki a tetőkárpitot 147 ből? Mi lenne ennek a legegyszerűbb menete? Ki kell vennem mert a tetőablaknál ázok, mind a 2 A oszlop vizes egy kiadós eső után....fel kell tárni a hiba okát.
Még mielőtt egyszerű lenne a napfénytető a kettétört fém fogaskerék miatt nem megy. Így mindenképp tetőkárpit kiszedés... :)
Még mielőtt egyszerű lenne a napfénytető a kettétört fém fogaskerék miatt nem megy. Így mindenképp tetőkárpit kiszedés... :)
medcare2016-08-23 20:45:14 // 51970
Kézzel alányúltam az önindítónak, ott ül alatta. Talán egy kisebb racsnis kulccsal kicsavarható felülről is.
jakimilu2016-08-23 15:46:38 // 51969
Köszi a választ, ez a kérdés megoldódott úgy, hogy ki lett véve a lökhárítóból a rács. Ez szüli a következő kérdést, miszerint is: kivétel után láttam, hogy magába lökkösbe nincsenek felfogatópontok és eddig valami gumis ragasztóval volt valószínű fennt. Ötlet arra, hogyan tudnám normálisan helyére tenni felfogatópontok nélkül?
pettinke2016-08-23 11:20:26 // 51968
jakimilu2016-08-23 10:42:05 // 51967
Sziasztok! Kis segítségre lenne szükségem. Adott egy GT, bal első lökhárító indexem kiégett. Lehet cserélni lökkös levétel nélkül vagy mindenképp bontani kell?
atis_166jtd2016-08-23 09:12:54 // 51966
Nem kell levenni. Ugy egy kicsit nehezebb. Esetleg emeld meg, bakold fel és buj alá. Nekem is pont akkor kellett cserélni mikor semmi nem volt a közelben.
medcare2016-08-23 06:24:14 // 51965
Köszönöm szépen! Próbálok majd fotókat készíteni, 156-osról találtam, de erröl nem... Az önindítót már egyszer levettem, ha ezt teszem könyebben hozzáférek akár felülröl is? Ti. az udvarban áll a kocsi, akna a közelben nincs...
atis_166jtd2016-08-23 02:12:19 // 51964
Az önindító alatt. Jól jön egy akna vagy egy árok hogy lásd rendesen. Csak a főtengelyt cseréld elsőnek. Ha még eredeti akkor jól bele van fűzve a tartókba sőt a jeladó csatlakozója van belepattintva a generátor fölötti lemezbe nem a legjobb helyen. Fogid szidni mire kijön.
Csabo222016-08-22 22:19:49 // 51963
Erre tud vki tanácsot adni?
Csabo222016-08-22 22:18:36 // 51962
Vszeg a váltóharangban.
medcare2016-08-22 16:59:36 // 51961
Nem írta vissza...
medcare2016-08-22 16:58:14 // 51960
Szégyen, de pontosan hol található a fötengelyjeladó?
medcare2016-08-22 05:22:51 // 51959
Itt van 2 jeladó, ugye. Az egyik a főtengely, a másik pedig a vez. tengelyé. Mindkettőt ceréljem?
A hőérzékelővel mi legyen? Azérz nem érzékel, mert üzemanyag el sem jut addig vagy az is pusztulat?
A hőérzékelővel mi legyen? Azérz nem érzékel, mert üzemanyag el sem jut addig vagy az is pusztulat?
medcare2016-08-22 04:54:51 // 51958
A nyomás úgy látom eléri a 300 fölötti értéket, a forgulatszám ugrál, hőfok adat nincs. Köszönöm a gyors válaszotok. Holnap du. folytatom a diagnosztikát...
atis_166jtd2016-08-22 02:04:41 // 51957
Szerintem az kevés amit mutat. A üzemanyag hőmérséklet érzékelő a szívócsövön lévő elosztóban van. Az indítózáskor olyan 250 bar kell legyen a rail nyomás. Az indítózási fordulatszám meg ha jól rémlik olyan 280-300 és ne nagyon ugráljon. Ha kell megnézem neked. Ez olyan holtpont jeladó gyanus.
Piritu - 1.000.0002016-08-21 22:06:16 // 51956
Ilyen a fájl neve nálam: FESLog_1607312001_Alfa Romeo Spider 2.0 TS 16V
Piritu - 1.000.0002016-08-21 22:04:59 // 51955
A MES a saját könyvtárában készít egy fájlt, ahol az összes kiolvasott adatot eltárolja. Ott meg kell hogy legyen a hibaüzenet is!
Ferke2016-08-21 22:03:29 // 51954
Ha indítózol és nem indul, akkor vissza kell írja a hibát... (tényleg nem volt jó ötlet kitörölni az egyetlen támpontot! :) )
medcare2016-08-21 19:49:55 // 51953
Akkor ez a hiányzó hőmérséklet jel miatt nem indul, ha jól értelmeztem korábban.
medcare2016-08-21 19:47:54 // 51952
Fordulatot, motorfordulatot is jelez indítózáskor. 45-90-et, igaz kis látenciával. Ez nem baj?
medcare2016-08-21 18:38:46 // 51951
Gyors segítség kéretik, tisztelettel:
Pár napja leállítottam az autót, másnap nem indult. Tekeri az önindító a motort aztán semmi.
Ma sikerült Multiecuscannel belemenni (elm327), RAIL nyomás van, üzemanyag hőmérsékletet nem mutat. Fordulatszámot nem néztem, mert megörültem, hogy ez az előbbi a hiba. Hibakódot dobott valami P-st, talán 025, de sajnos hülye voltam rákattintottam a törlésre, de így sem indult el.
Aksi le-fel is megvolt.
Kérdésem: az üzemanyag hőmérséklet szenzor hol van? AC-ben?
Multiecuscannel még a fordulatot is megnézem, remélem mutat valamit. Olvastam valamelyik hozzászolástokban, hogy e három dolog kell ahhoz, hogy beröffenjen egyáltalán.
Ja! Üzemanyag van benne, a tartályban levő szivattyú szépen nyomja előre, ezt megnéztem.
Pár napja leállítottam az autót, másnap nem indult. Tekeri az önindító a motort aztán semmi.
Ma sikerült Multiecuscannel belemenni (elm327), RAIL nyomás van, üzemanyag hőmérsékletet nem mutat. Fordulatszámot nem néztem, mert megörültem, hogy ez az előbbi a hiba. Hibakódot dobott valami P-st, talán 025, de sajnos hülye voltam rákattintottam a törlésre, de így sem indult el.
Aksi le-fel is megvolt.
Kérdésem: az üzemanyag hőmérséklet szenzor hol van? AC-ben?
Multiecuscannel még a fordulatot is megnézem, remélem mutat valamit. Olvastam valamelyik hozzászolástokban, hogy e három dolog kell ahhoz, hogy beröffenjen egyáltalán.
Ja! Üzemanyag van benne, a tartályban levő szivattyú szépen nyomja előre, ezt megnéztem.
pb_2016-08-21 18:15:16 // 51950
" ha tiszta a szerelő ruhája, az sosem jelent jót :)"
De ha koxos az sem.) Lehet épp az árok parton hemperegtél tök maxon.)))
De ha koxos az sem.) Lehet épp az árok parton hemperegtél tök maxon.)))
Ferke2016-08-21 14:45:09 // 51949
1. a normális szerelő nem kér pénzt a diagért (mi sem kérünk).
2 az osztrák szervizben sem dolgozik már sem osztrák, sem német, hanem lengyel, és magyar.
3. ha tiszta a szerelő ruhája, az sosem jelent jót :)
4. lehet, hogy elárul valamit az, hogy most is 3db német rendszámos autó áll kint, 1000km-ről jöttek és nem én hívtam őket :)
2 az osztrák szervizben sem dolgozik már sem osztrák, sem német, hanem lengyel, és magyar.
3. ha tiszta a szerelő ruhája, az sosem jelent jót :)
4. lehet, hogy elárul valamit az, hogy most is 3db német rendszámos autó áll kint, 1000km-ről jöttek és nem én hívtam őket :)
Lali752016-08-21 12:43:36 // 51948
Lambda integrátor nem feltétlen lambda-szonda hibát jelent,arra van teszter,azzal a jele megvizsgálható!
Joci1452016-08-21 08:52:18 // 51947
Sziasztok!
A páciens egy 145 1.6ts 88Kw-os jármű.
A képen látható kódokból törlés után csak a benzingőz eltárót és a légtömegmérőt dobta vissza a gép tömegmérőt aztán cseréltem, viszont a fogyasztásom nem igazán reális még mindig 12-13 . Kérdésem az hogy, mi okozhatja még a jelenséget? Talán cseréljek lambdát is? 193e km van benne, erő van ahogy kell viszont meleg motornál klíma mellett gázfröccs után néha 5-600-ra esik az alapjárat és a belső fények olyankor halványulnak a műszerfalon!
Köszi előre is a tanácsokat

A páciens egy 145 1.6ts 88Kw-os jármű.
A képen látható kódokból törlés után csak a benzingőz eltárót és a légtömegmérőt dobta vissza a gép tömegmérőt aztán cseréltem, viszont a fogyasztásom nem igazán reális még mindig 12-13 . Kérdésem az hogy, mi okozhatja még a jelenséget? Talán cseréljek lambdát is? 193e km van benne, erő van ahogy kell viszont meleg motornál klíma mellett gázfröccs után néha 5-600-ra esik az alapjárat és a belső fények olyankor halványulnak a műszerfalon!
Köszi előre is a tanácsokat

stiv702016-08-20 16:23:48 // 51946
sziasztok vezérlés mien márka a gyári ill. a legjobb????
Csabo222016-08-20 15:50:30 // 51945
Mateus2016-08-18 13:48:21 // 51944
Sziasztok!
Kérdésem lenne hogy 166-ba hogyan férek hozzá az üzemanyag visszafolyó csőhöz, mert szivárog.
Válaszokat előre is köszönöm!
Kérdésem lenne hogy 166-ba hogyan férek hozzá az üzemanyag visszafolyó csőhöz, mert szivárog.
Válaszokat előre is köszönöm!
wolfi812016-08-15 18:00:59 // 51943
sziasztok!Egy kis segítségre lenne szükségem!156 crosswagon Q4 1.9jtd 110kw/150le. Megtudná nekem valaki mondani hol kell a váltóban az olajszintet ellenőrizni/ után tölteni?előre is köszönöm a segítséget!
pettinke2016-08-15 16:09:27 // 51942
tán holtponti jeladó. ha üzemanyag lenne, akkor terhelésre döglene meg. de ha ilyen rapszodikus, az elektromos probléma.
Robi752016-08-15 12:21:25 // 51941
Bitte danke! mondta a művelt francia :)
Tom_1562016-08-15 09:40:10 // 51940
Eddig csak meleg motornál csinálta, terhelésnél is meg alapjáraton is ugyanúgy. Semmi előjele nem volt, kanyarodtam, fék harmadikból vissza másodikba, gáz rántott egyet és leállt. Inditottam, vártam alapjáraton ketyegett utána megint leállt.
Piritu - 1.000.0002016-08-15 06:51:13 // 51939
Ha melegen csinálja és kis idő múlva elindul, akkor a főtengely jeladó lesz. Az üzenet már csak következmény.
pettinke2016-08-15 00:40:29 // 51938
Oké, hogyan áll le? Mikor? Mi történik előtte? Milyen körülmények közt? Hidegen? Melegen? Alapjáraton? Terhelésen?...........
PistaFR2016-08-14 21:27:59 // 51937
A hibaüzi normális, a leállás miatt dobja, nincs köze a leálláshoz szerintem.
PistaFR2016-08-14 21:24:25 // 51936
Feu de frein a féklámpa franciául. :)
Tom_1562016-08-14 21:20:01 // 51935
Leáll a motor és miután leállt jön a hibaüzenet, de csak egy pár másodpercig.
pettinke2016-08-14 21:13:53 // 51934
Ez teljesen jogos, ha egyszerűen lefullad, akkor normális, hogy jöjjön egy ilyen üzenet - aminek semmi köze a leállás okához.
De nem véletlenül téptem a számat az előző cartársnál sem - emberek idedobnak így tőmondatot a fórumba, és elvárják, hogy neten keresztül valaki tökéletlen leírás alapján megoldja a problémájukat.
De nem véletlenül téptem a számat az előző cartársnál sem - emberek idedobnak így tőmondatot a fórumba, és elvárják, hogy neten keresztül valaki tökéletlen leírás alapján megoldja a problémájukat.
DKori2016-08-14 20:58:22 // 51933
Szia!
Nehogy tévútra vigyen a dolog, mert szerintem meg a kettőnek nincs köze egymáshoz, mert ha jól veszem ki a szavaidból akkor lefullad/leáll és utána (!) írja ezt ki :) az meg úgy "normális", mármint annyiból, hogy a lefulladással/leállásaal leesik az olajnyomás is, és a lefulladáskor van egy kis idő (gondolom kb pár tized mp) amíg még jár a motor, de már annyira alacsony (alapjárat alatti) fordulaton, hogy ott az olajszivattyú nem nyom eleget a megfelelő olajnyomáshoz (mert ugye nem arra lőtték be, hogy 2-300rpm-el ketyegjen a motor ;) ) ezért bedobja ezt a hibát. Szval én azt mondom, hogy a "hibaüzenet" a lefulladás következménye és nem az okozója (azt meg így nehéz lesz kitalálni).
Persze ha előbb a hibaüzi van, és utána kezd leállni, akkor nem szóltam :)
Nehogy tévútra vigyen a dolog, mert szerintem meg a kettőnek nincs köze egymáshoz, mert ha jól veszem ki a szavaidból akkor lefullad/leáll és utána (!) írja ezt ki :) az meg úgy "normális", mármint annyiból, hogy a lefulladással/leállásaal leesik az olajnyomás is, és a lefulladáskor van egy kis idő (gondolom kb pár tized mp) amíg még jár a motor, de már annyira alacsony (alapjárat alatti) fordulaton, hogy ott az olajszivattyú nem nyom eleget a megfelelő olajnyomáshoz (mert ugye nem arra lőtték be, hogy 2-300rpm-el ketyegjen a motor ;) ) ezért bedobja ezt a hibát. Szval én azt mondom, hogy a "hibaüzenet" a lefulladás következménye és nem az okozója (azt meg így nehéz lesz kitalálni).
Persze ha előbb a hibaüzi van, és utána kezd leállni, akkor nem szóltam :)
pettinke2016-08-14 20:47:52 // 51932
Vagy a szenzor rossz, vagy tényleg nincs olajnyomás - pl. szar az olajszivattyú...
Tom_1562016-08-14 20:40:18 // 51931
Üdv, valaki tudna igy látatlanba segíteni, hogy mi lehet a gond?
1.9 jtdm 16v menet közben megáll es hibaüzenet: lefordítva "elégtelen olajnyomás, állitsa le a motort"
Olaj maxon van, nívón is néztem, olajbeöntőt is néztem ott is látszik h van olaj
1.9 jtdm 16v menet közben megáll es hibaüzenet: lefordítva "elégtelen olajnyomás, állitsa le a motort"
Olaj maxon van, nívón is néztem, olajbeöntőt is néztem ott is látszik h van olaj
Robi752016-08-14 20:29:44 // 51930
Üdv, sziasztok!
A következő a problémám:
Tegnap tolatásnál bepittyent, hogy féklámpa hiba van. Valóban a bal hátsó féklámpa nem ég fékezéskor. Sima lámpa ég. Ma nekiálltam és kiszedtem a hátsólámpát és kicseréltem az izzót. Amit kivettem nem volt szálszkadt de elég szarul nézett ki. Betettem egy zsír újat. Ugyanaz a hiba....
Megnéztem volna a műszaki könyvben de hála égnek svájci autó, így természetesen franciául volt a leírás...google fordítóban francául kerestem a féklámpát...semmi
Egyáltalán biztosíték lehet hibás? Mert akkor a tööbi féklámpa miért ég?
Ha tudja valaki a választ a találós kérdésre kérem válaszoljon.
Ciao
Robi
A következő a problémám:
Tegnap tolatásnál bepittyent, hogy féklámpa hiba van. Valóban a bal hátsó féklámpa nem ég fékezéskor. Sima lámpa ég. Ma nekiálltam és kiszedtem a hátsólámpát és kicseréltem az izzót. Amit kivettem nem volt szálszkadt de elég szarul nézett ki. Betettem egy zsír újat. Ugyanaz a hiba....
Megnéztem volna a műszaki könyvben de hála égnek svájci autó, így természetesen franciául volt a leírás...google fordítóban francául kerestem a féklámpát...semmi
Egyáltalán biztosíték lehet hibás? Mert akkor a tööbi féklámpa miért ég?
Ha tudja valaki a választ a találós kérdésre kérem válaszoljon.
Ciao
Robi
pettinke2016-08-14 19:33:55 // 51929
"szervizt nem tudok törölni" az nem az mint "szerviz programba nem tudok belépni".
kérdezz értelmesen.
azt még mindig nem mondtad meg persze, hogy milyen szoftverrel próbálod mindezt ...
ha netán a MES-el próbálkozol, akkor (ahogy előttem is írták de méginkább ahogy az a program leírásában is benne van) a próba verzióban a szervizintervallum-nullázás le van tiltva.
viszont ha "minden másba belépek vele" akkor teljes verziód van? vagy mit értesz "minden más"-on?
kérdezz értelmesen.
azt még mindig nem mondtad meg persze, hogy milyen szoftverrel próbálod mindezt ...
ha netán a MES-el próbálkozol, akkor (ahogy előttem is írták de méginkább ahogy az a program leírásában is benne van) a próba verzióban a szervizintervallum-nullázás le van tiltva.
viszont ha "minden másba belépek vele" akkor teljes verziód van? vagy mit értesz "minden más"-on?
DJ2016-08-14 15:48:23 // 51928
Nekem is volt ilyen.
Egyszerűbb volt venni egy váltót 40-ért, mint játszani vele...
Egyszerűbb volt venni egy váltót 40-ért, mint játszani vele...
Csabo222016-08-14 12:47:58 // 51927
Ha MES-t használsz akkor azért nem mehet a service interval reset mert az csak a teljes verzióval működik, vagy rossz az elm kábel. az alap replika változatokkal ugyanis csak a motorvezérlőhöz lehet általában csatlakozni.
Bubi (147)2016-08-14 11:34:24 // 51926
Mind meg lett,minden másba belépek vele csak a szervizt nem tudom törölni.
JulesTS2016-08-14 11:12:55 // 51925
Ha szerencséd van, akkor nem csökken...
pettinke2016-08-14 09:43:57 // 51924
egészen biztosan lesz +20 mentális lóerőd! :-)
Szili82016-08-13 22:34:00 // 51923
Sziasztok!
Megszeretném csináltatni a kocsim (159 1.8 szívó benzin) dupla kipufogósra. Érdekelne, hogy ez a kocsi teljesítményét befolyásolja?
Megszeretném csináltatni a kocsim (159 1.8 szívó benzin) dupla kipufogósra. Érdekelne, hogy ez a kocsi teljesítményét befolyásolja?