Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

JulesTS2016-09-07 09:09:56 // 52022
Nekem az index, csak balra csinálta ezt, de nem mindig... Aztán rájöttem, hogy csak akkor ha nyomom a fékpedált. Aztán az is feltűnt, hogy akkor sem szünetel a villogás csak, nagyon hosszú időközönként villan csak.
Tipikusan az az eset, amikor a lámpa testelése nem jó. megnéztem a csatlakozót és test vezeték érintkezője kevésbé állt ki mint a többi és ott meg is olvadt kicsit a háza. Szétszedtem a csatlakozót és jól meghajlítgattam az érintkezőket, összeszereltem és jó lett...
Béci Ɨ|ѯ2016-09-07 07:30:52 // 52021
Szia!

A légzsák csatlakozóját első körben az ülés alatt nézd meg.

Az index nekem anno a 145-ön csinálta ezt, majd teljesen tönkre ment. Ott az indexrelé volt a ludas.
Levee156SW2016-09-06 23:12:10 // 52020
strongflexshop.hu/spd/011597B/Motor-felfuggeszto-stabilizator-V6
Catch2016-09-06 23:11:04 // 52019
Sziasztok! Van egy számomra érdekes jelensêg 156 ts néha rájön a hepaly vagy csak nincs kedve, nem tudom, indexel aztán egyszercsak abbahagyja és többet nem indexel, ha villantok egyet akkor helyre jön, aztán egy darabig megy aztán megint kezdi, van amikor meg nem csinálja ezt, működik rendesen... Esetleg tudja valaki mi okozhatja, vagy tapasztalt még ilyet valaki? És még egy kérdés, mivel azt tapasztaltam hogy valaki hobby szerűen széthuzogatta a csatlakozókat az autóban (szivargyujtó, hátsó lámpák, autórádió stb...), gyanítom hogy ilyen hiba miatt világit a légzsák figyelmeztető lámpa, de fogalmam sincs hol merre kutakodjak a hiba után...
Anti642016-09-06 21:44:27 // 52018
Köszi szépen. Sokat segítettél.
gradvolttomi2016-09-06 16:33:43 // 52017
Szia, 164-166 topik / 78083. hozzászólásomra pillants rá!
Zsé2016-09-06 16:32:32 // 52016
Sziasztok! Székesfehérváron vagy környékén tudna nekem ajánlani valaki egy szervizt, akik átnéznének egy megvásárlás előtt álló autót. Előre is köszi a választ.
Anti642016-09-06 16:28:02 // 52015
Sziasztok! Alfa 166 2,5v6 motorral szemben állva felül bal oldalt van egy motorkitámasztó kar. Annak a szilentje szétszakadt. A karral együtt ,ha igaz horror az ára. Tudja véletlenül valaki, milyen szilent való bele vagy mivel lehet kiváltani? köszi
Balu...2016-09-05 20:14:15 // 52014
megnéztem ez esetleg jó tud lenni, ha a szamosi nem boldogul.
köszi
MiszöszFőnök2016-09-05 19:41:26 // 52013
Jééé, ezek még most is így hirdetik magukat, mint nagy tetőszerelők: Opel Gaál
MiszöszFőnök2016-09-05 19:32:30 // 52012
Ciao

Kicsit off és nem is segítség neked, csak egy sztori: Opel Tigra TT m volt vagy 10 évvel ezelőtt. 2 éves volt az autó, elbaszódott a tető. Nem nyílt nem záródott, ilyen olyan pozíciókban megállt. Kézi bovdenes vésznyitó záró rendszer használata után összezavarodott az egész atyaúristen az autóban. Opel szalonban azzal kábítottak hogy ezt csakéskizárólag a gödöllői opel szervízben tudják csilliárdokért megjavítani. Nem tudom mi lehet ott Gödöllőn, végül ment az autó a levesbe, nem csináltattam meg.

Remélem lesz aki meggyógyítja alfidat.
Balu...2016-09-05 17:29:00 // 52011
Sziasztok!

Tudtok ajánlani valami szervízt ahol értenek a tetőhöz? Vagy létezik valamilyen speciális szervíz ahol profi módon foglalkoznak cabrió tetőkkel?

Balu
Csabo222016-09-05 17:03:39 // 52010
Lehet megbolondult a klima vezérlő belső hőmérséklet érzékelője (ha automata klimás a gép). egy takaritás ezen általában szokott segiteni
Csabo222016-09-05 17:01:29 // 52009
Az NGK platina tökéletes, ha valódi.
Angol ebay-en viszonylag jó áron lehet hozzájutni ha a 35-öt sokallod.
BKR6ekpa és PMR7A azt hiszem és 4-4 db kell bele
dr_rock2016-09-05 16:20:00 // 52008
Üdv. Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy mitől lehet az a jelenség, hogy amikor elinditom és bemelegszik, akkor a fűtés tökéletes meleget fúj, de egy idő után el kezd hűvöset fujni bármilyen hőmérsékletre állítom, de ha high fokozatra nyomon akkor ontja a meleget. 166 2,4 jtd fl előtti. Előre is köszi mindenkinek
ve1562016-09-05 09:23:47 // 52007
Természetesen nem ide akartam írni.
ve1562016-09-05 09:22:35 // 52006
Köszönjük a tegnapi napot, nagyon jól éreztük magunkat.
Azzurro2016-09-05 09:02:54 // 52005
Minden képen megnézem. Pl: tegnap teljesen jól indult. Nem értem. Mindegy folyamatban van az új kapcsoló betét, aztán meglátjuk javul e a helyzet. :-)
forrasr2016-09-05 08:33:17 // 52004
Vezérlő alatt az immo vezérlőt értem kis zöld(code2) vagy kék(code3) doboz a kormány alatt
forrasr2016-09-05 08:06:20 // 52003
Nekem amikor ilyen gondom volt 4éve villanyász megtalálta a hibás chipet a vezérlőben ki is tudta volna cserélni csak égen földön nem talált hozzá cuccot így bontott vezérlő lett hozzátanítva +kulcsba bekerült a bontott immochip. Nekem amikor rossz volt ha rátettem a gyújtást egy 10-15 percre majd levettem és rögtön visszatettem elaludt a kulcs és indult a kocsi,esetleg próbáld meg akkor nem kell tréler a szerelőhöz vinni
AlfaZoli1662016-09-05 06:16:03 // 52002
Gyors kérdés
Hazafelé hirtelen kerregő hangot adott a kocsi es kigyulladt az olajlámpa
Mi lehet a gond és
Ki tudná nekem megnézni
Nagyon sürgőss lenne!!!!
2.0 TS Alfa 166
Liquid2016-09-04 22:58:40 // 52001
A gyárit. Van 2 verzió 50 és 100e km-es. Az egyik olcsóbb a másik drágább.
Robi752016-09-04 22:45:37 // 52000
Sziasztok,

Van egy Alfa 147éesem 2 literes benzinesem, 2006-os évjárat.
Kérdésem:

Milyen gyertyát vegyek bele?

Van NGK Platina vagy milyen abból a szett 35 ezer....

Mit érdemes beletenni?

Köszi
Azzurro2016-09-03 14:34:11 // 51999
Az a baj hogy maga a betéttel van a gond. Ki van kopva. De már meg van a megoldás. mga a betét csere és a záras a kulcshoz állítja a zárbetétet.
JulesTS2016-09-03 14:00:16 // 51998
Elvileg ECU-bol ki lehet iratni, de az a legolcsobb, ha a kulcsbol kioperalod a chip-et es beragasztod az erzekelo gyuruhoz.
Azzurro2016-09-03 11:20:38 // 51997
Ki lehet iktatni az imó rendszert?? Mert a gyújtó kapcsoló betét csere + az új kulcs és a kulcs tanitatása elég húzós dolog. Van más megoldás?
Kka2016-09-02 00:44:09 // 51996
Sziasztok!

Egy 147-es vásárlása előtt állok. 1.9 JTDM 8v
Mentem egy próbakört és olyat csinált h menet közben többször megtorpant, felgyulladt az izzítás visszajelző, de ment tovább az autó. Közben a kilométer óra mutatója fel le ugrált. Az aksit bikázni kellett mivel sokat állt.
Létezhet hogy az aksi döglött meg, h nem tudott annyi áramot leadni h a mágnesszelepnek elég legyen és azért fulladozott? vagy valami más az oka?
Azzurro2016-09-01 21:25:36 // 51995
Sziasztok!

Volna egy kérdésem! Tapasztalatokra, esetleg probléma megoldására vagyok kíváncsi.
Alfa 166 Jtd 136E lenne szó. Indításkor a kulcs nem alszik el a kijelzőn és így nem is indul a vas.Gondolom én, hogy az imójával lehet a gond. Mivel a másik kulccsal is megpróbáltam és a hiba továbbra is fent maradt.
Javítható, vagy esetleg komplett imó csere a megoldás?
medcare2016-08-31 20:15:48 // 51994
Ja, meg 215 oC...
Béci Ɨ|ѯ2016-08-31 09:10:18 // 51993
Azta 255-el mentél? :) :)
Runner / Red-Devil2016-08-31 08:14:55 // 51992
Ebből semmi nem derült ki nekem
Runner / Red-Devil2016-08-31 07:37:19 // 51991
És mitől magas? Megoldás? Turbó csere? A régi motoron ahogy nézem mégnagyobb csiga van :O
Rá fogok mérni csak nem tudom a referencia értékeket :/
hg6idn2016-08-30 20:51:43 // 51990
Őket ismeri valaki? GTV féltengely javítás előtt állok...
http://www.feltengely-javitas.hu
medcare2016-08-30 12:20:52 // 51989
... és mitöl lehet az általam vázolt jelenség, a megtorpanás 2900/min fölött?
Föckös2016-08-30 09:31:55 // 51988
heeey amíg túl magas a turbónyomásod (mert ezért van a jelenség, és azért csak nagyobb sebességnél, mert akkor már torlónyomás is van, és a cooler is jobban hül) addig ne akard beletenni a módosított vezérlőt!!!
ha így magas a turbónyomásod, akkor több üzemanyaggal csak még magasabb lesz....
medcare2016-08-30 08:46:47 // 51987
Nálam komplett turbót kellett cserélni, de utána is ugyanazt müvelte: 3000 körül megtorpant, addíg húzott, mint ökör.
medcare2016-08-30 08:44:00 // 51986
Ja! Végignézted azt a fém csörendszert, ami az EGR-hez vezeti a füstös cuccot?
medcare2016-08-30 08:42:45 // 51985
Ez is kb. akkor úgy 2900-3000-es fordulatnál teszi, nem? Nem értettem a régebbi kocsinál nekem is megtorpant, ugyan hibajelet nem dobott, de szar érzés volt elözésnél, várnád a plusz eröt oszt semmi, illetve nem az elvárható.
Runner / Red-Devil2016-08-30 05:50:42 // 51984
EGR (komplett csere volt,mágnes+mechanika) EGR szenzor cserélve,overboost szelep komplett csere/vákumcsövek,turbó geóját mozgatja lent rendesen. 500km pálya után is áll a diagnózis tovább. Nem értem hogyan függ össze a sebességgel......100 alatt a szemét kitaposhatom,megy tépi az aszfaltot semmi hiba 😕😔😕😔
Coyote2016-08-29 18:37:49 // 51983
Nálam ugyan ez a gond van. Valószínű hogy a turbó geo-ja le van ragadva. Vagy leveszed a túrbót és kipucolod, vagy kimész vele pályára és kipucolod ott. Ha az elsőt választod akkor nagyon ovatosan kell bánni vele a leszedésnél és a szétszerelésnél is.
medcare2016-08-29 17:42:24 // 51982
Rendben, de akkor az a kis vakuumcső? Nem vagyok szakember, csak kérdezem...
medcare2016-08-29 17:41:02 // 51981
Múködik az EGR egyáltalán? Jó az elektromágnese?
Runner / Red-Devil2016-08-29 16:11:49 // 51980
Csak alfa OBD vab,overboost vezérli a turbó geóját. Overboost-ra dob hibát azt irta érvénytelen jel,néha jön mellé egr érvénytelen jel is.
medcare2016-08-29 13:26:34 // 51979
Ja! Majd elfeledtem! Nálam az EGR-hez menö rendszer a kipufogó felöli harmonikacsö el volt rozsdálva alul, nem vettük észre, csak azt éreztem, hogy vadi új turbó mellett is visszaszabályoz. 6-7 éve még nem bontottak ilyet sokat, így maradt a gányolás. Rézidomok szépen beforrasztva (kemény forrasztás). Azóta is úgy megy, de tökéletes.
medcare2016-08-29 13:23:22 // 51978
A légszürönél van valami vaakuum kapcsoló, ami a kettös geom. turbót vezérli vagy a turbó vákuum-pálcája mozog? Nekem simán megtorpan a régebbi vas úgy 3000 fölött, de nem tudom miért? Rátetted MES-re menet közben is? Turbonyomás, EGR nyitás % stb... Csak ötletelek, remélem segít.
Runner / Red-Devil2016-08-28 08:06:43 // 51977
Sziasztok. Adott egy 2002. 156sw 2,4jtd 110kw
Probléma a következő: terhelésnél (csak 4.-5.fokozatban 100km/h fölött) kb 3000fordulatnál kapok motor vezhibát és vészüzembe kapcsol,a vész üzem vissza old néhány km után,a lámpa világot. Két hibát dob néha együtt néha külön,egr (valami jelhiba) overboost szelep. Na most egr kipucolva (könnyen szépen mozog) overboost szelep cserélve vákumcsövekkel együtt. De még mindig dobja a hibát (talán alsó fordulaton jobban megy mint eddig)
Hol keressem tovább? Ötlet?
Jah és azonos motor motorvezérlő cseréhez miket kell átpakolni? Vezérlő és chip a kulcsból vagy még valami? (előző motor a roncsombol át irt vezérlő ezért érdekelne.)
djhans2016-08-27 21:27:37 // 51976
Sziasztok. 146 1.6 TS váltóba jó ez az olaj? http://olajshop.hu/mannol-extra-getrieboel-75w-90-1-l
medcare2016-08-27 13:01:07 // 51975
Köszi a segítséged! Azért gondoltam, hogy így oldom meg, mert az udvarban állt ledöglötten, esélyem sem volt elhúzatni valahová... de végül is megoldódott.
atis_166jtd2016-08-27 09:27:38 // 51974
Igen felűről lehet egyszerűbb, de alúról nem kell levenni az indítót. A vezeték szenvedés csak de most egy darabig nem kell hozzányulni.
medcare2016-08-27 08:45:49 // 51973
És nem szidtam a tervező anyját! ;-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak