Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Szerelőműhely

Csöri2013-04-28 13:33:24 // 44273
Nem egyforma.
.......................2013-04-28 13:20:53 // 44272
Anno az ex Bravoban kayaba volt mindenhol,
nekem semmi bajom nem volt vele 8 éven àt teljesítettek
Nem tudom ,h excell volt e ,
De gàzos az biztos,
Jó feszes volt a csillapítàs
.......................2013-04-28 13:19:33 // 44271
Anno az ex Bravoban kayaba volt mindenhol,
nekem semmi bajom nem volt vele 8 éven àt teljesítettek
Azzurro2013-04-28 13:00:09 // 44270
Kayaba excel-g lengéscsillapító-ról mi a véleményetek? Hozzászólásokat várok. :-)))
gecsa2013-04-28 12:30:32 // 44269
nekem megy...
theBanyai2013-04-28 11:06:54 // 44268
Sajna nem,nem megy nekem win8on :-(
Piritu - 1.000.0002013-04-28 10:54:00 // 44266
Amennyiben az ePER azonos cikkszámot dob, igen. Gondolom már megnézted....
theBanyai2013-04-28 10:52:25 // 44265
Sziasztok.
156 nal az abs szenzor elol jobb es val oldalt megegyezik igaz? Tehat a jobb oldali berakhato balra?
Piritu - 1.000.0002013-04-28 10:49:19 // 44264
A TS motor lényege, hogy hengerenként kettő gyertya adja egyszerre a szikrát. Gyorsabb, tisztább égés.
MEO2013-04-28 10:35:38 // 44263
sziasztok !

Az elmúlt hetekben számos cartárs blogját olvastam, néhány "alapító tag"-ét elejétől végéig. Rengeteg hasznos infóhoz jutottam, de egyértelmű választ még nem találtam.

Azt szeretném tudni mi a lényege a TS motornak? Milyen "ütemben szikráznak" a gyertyák?
A mai társaságba ma megyek először Alfával és szeretnék felkészülni!!
Elképzelésem ugyan van , de a "hülyeséget" nem szeretném terjeszteni.
Köszönetel:MEO
ubi 156sw2013-04-28 10:21:53 // 44262
Sziasztok! Segítségeteket kérném, a jelenség a kôvetkező:
Km-ora és fordulatszámmutató darbossan mozog, megálláskor gyakran fulladozik a motor egyenletlen járású amíg teljessen meg nem állok! Sebeség-fordulatszám jeladóra gyanakszom.
Hasonló hiba tapsztalat valakinek?
Köszönettel
Zsolt
frusciante2013-04-27 22:59:44 // 44261
Nekem is 2 trox kulcsomba fájt a meló, meg kb. fél flakon wd 40be, de megérte a meló... :D
gecsa2013-04-27 19:27:48 // 44260
akartam, de nekem már a csavarok kiszedésénél elakadt a dolog, így hagytam..:)
frusciante2013-04-26 22:24:50 // 44259
Nekem is csak a bal volt behajtható máig... :D 47es topikban ma mondták, hogy lehet csak össze van gyógyulva az anyag, mert alu... nagy nehezen leszedtem a 3 alsó csavart be wd40eztem kis feszeketés és szétjött most már mind2 visszahajlik... :D szerintem nézd meg te is!
G-Burt2013-04-26 21:38:16 // 44258
Nem próbáltam, fogalmam sincs:) Viszont a gyári bontottra szavaznék, még ha drágább is.
gecsa2013-04-26 21:36:20 // 44257
hozzátenném, hogy én inkább a gyári bontottat venném meg, még ha az drágább is..a gyári az gyári..és ezzel mindent elmondtam.. ;)
gecsa2013-04-26 21:35:05 // 44256
nekem pl csak a bal oldali behajtható, a jobb nem.. nem néztem még, hogy gyéri-e, vagy utángyártott, de ebből kiindulva sanszosan az..:)
Stef2013-04-26 11:36:47 // 44255
Áh, köszönöm. Esetleg az eredeti fémre át lehet "műteni" az utángyártott tükörház részét?
G-Burt2013-04-26 11:20:35 // 44254
Az utángyártott tükörnek az a része, amit felcsavarozol az ajtóra általában műanyag, míg a gyárinak fém.
Stef2013-04-26 11:16:58 // 44253
Üdv.
Úgy néz ki jobb külső tükröt kell cserélnem az Alfámon (156).
A Vaterán és különböző bontókban 10-12 ezer körül árulják a bontott tükröket, míg vannak új utángyártottak 8-9 ezerért. Ezek is fűthetők, elektromosak, és a külső hőmérséklet érzékelő is bennük van. Az áruk alapján valamiben mégis gyengébbnek kell(ene) lenniük, mint a bontott gyáriak. Mi a különbség? Van valakinek tapasztalata ezekkel?
Pl. UTÁNGYÁRTOTT
Pl. BONTOTT
Imyx2013-04-26 11:02:22 // 44252
Bilstein. Sachs-ot ne vegyél, ha olcsóbb, akkor se. Csak tudnám, miért drágább, mint a Bilstein..
GTPeti2013-04-26 08:03:58 // 44251
B-t vettem én is. B)
Tompi2013-04-26 07:51:55 // 44250
Sziasztok, 156 Sportwagen Mjet-ben szeretném mind a 4 lengéscsillapítót cserélni, az lenne a kérdésem, hogy két márkát ajánlottak, a BILSTEIN-t illetve a SACHS-ot.
Melyik a jobb szerintetek, melyiket válasszam? Árban a BILSTEIN az olcsóbb valamennyivel...
krisz.v2013-04-25 20:22:46 // 44249
Szerintem azoknál is úgy van, 24-eshez 24-es! Írják is az oldalon, hogy mérd meg az átmérőt mielőtt rendelsz....szóval ahhoz az átmérőhöz kell venni.
Kareszka19842013-04-25 19:12:42 // 44248
strongflex szilentekrol beszelunk
Kareszka19842013-04-25 19:12:03 // 44247
kereknel mertem, nincs kiszerelt allapotban. gondolom vegig egy atmeroju csobol van...vagy?
krisz.v2013-04-25 19:07:56 // 44246
24-eshez 24-es kell, annak a tűrése úgy van belőve, hogy jó legyen. Mondjuk érdekes, hogy a tiédben 24-es van a GTA-ban van 23mm-es. Lehet ez már üreges nem tömör acél, bár az sem indokolja feltétlenül.
Kareszka19842013-04-25 19:02:54 // 44245
hali
lemertem, 24mm-es a stabrudam atmeroje. szerintetek 24mm-es lyukatmeroju szilentet rendeljek hozza, vagy 1mm-el kisebbet?
krisz.v2013-04-25 12:14:30 // 44244
Nekem pontosan ugyanezt csinálta a kuplungom! A váltó tetején lévő kuplung munkahenger engedett kicsit, de nem hagyott nyomot a kocsi alatt, nem annyira, csak úgy kicsit fékfolyadékos volt a porvédője. Így a szimmeringek mellett belekerült a levegő a rendszerbe és ez okozta. Légtelenítés után rendbejött, de idővel megint előjött a hiba mivel ismét eresztett. Az egész problémát megoldotta végül egy 1200Ft-os munkahenger felújító készlet. Biztos vagyok benne, hogy ez okozza a gondot nálad is, mivel tök ugyanazok a jelenségek...
Kareszka19842013-04-25 12:11:45 // 44243
helo!
OFF
2008-as citroen jumperben mennyire okozhat gondot, ha a 4 pines fékpedál kapcsoló helyére 2 pinest rakok? nincs benne tempomat, nekem sem világos mért van benne 4 pines...
ON
DieselManiaco(NagyVad)2013-04-25 10:40:47 // 44242
bent az utastérben? kuplung környéke,gondolom nincs a 147-ben külön olajtartály neki,hanem ő is a fékolajtartályból dolgozik. nézz szét a váltó tetején a külső munkahengernél is.
ChEff2013-04-25 10:32:35 // 44241
Nincsen olajfolyás, az autó alatt nem találtam nyomát. Olajszintet hol nézzem?
DieselManiaco(NagyVad)2013-04-25 10:20:01 // 44240
alsó felső munkahengerek? folyás? pára? olajszint? én munkahengerre gyanakszom..
ChEff2013-04-25 10:02:02 // 44239
A következő problémám van amihez ötleteket várok:
Pár napja kezdődött, hogy el kezdtem érezni, hogy nagyon alacsonyan fog a kuplung a megszokotthoz képest. Tegnap reggel mikor beültem a kocsiba nagyon nehezen tudtam csak váltani. Mire beértem a munkahelyemre (18km) már semmi gond nem volt a váltással. Délután, hazafelé sem volt semmi gond. Ma reggel megint nagyon nehéz volt váltani. Mintha a melegedéstől, a meleg időtől megjavulna...
Ugyanez a hiba volt nem egészen egy éve amikor is a teljes kuplung szett ki lett cserélve az autón. Hozzáteszem, hogy más hiba miatt 2011ben is volt egy teljes szett cserém. A 2011es csere után 1 hónappal kicserélték a kinyomócsapágyat megint.
Az összes munka "profinak" mondott alfás szerelőnél történt, azóta egyikhez sem járok...
Gyanítom, hogy mivel ennyi gond van a kuplunggal lehet valami más oka van a dolognak. Mióta nálam van az autó nem egész 80.000kmt tettem meg vele és ezalatt 3x lett a teljes kuplung szett kicserélve!!! Ez szerintem nem normális. Nem gondolom, hogy ennyire rosszul kezelném a kuplungot, hogy 10ezrenként cserélni kell mindent. Az elmúlt idő alatt volt másik autó is amivel két év alatt 70.000kmt menten, kuplungnak semmi baja nem volt...
Amennyi szakértelemmel találkoztam az elmúlt években azt gondolom, hogy így én is tudok autót szerelni, uh várom az ötleteket, hogy mi lehet a gond az autómmal.
Kareszka19842013-04-25 09:16:13 // 44238
az lesz majd délután...csak nem tudtam, hogy a rúd teljes hosszban ugyanolyan átmérőlyű :)
Alfa GT-Csaba2013-04-25 08:30:36 // 44237
búj alá és egy tolómérővel mérd le rúg vastagságát!!!De ha jól emlékszem 22mm
Kareszka19842013-04-25 08:27:36 // 44236
mielőtt szétszedem letudom valahogy mérni?
Kareszka19842013-04-25 08:27:02 // 44235
sziasztok!
2001-es, 1,6TS, 105lovas 147-nél tudja-e valaki mekkora az első stabilizátor szilent lyukátmérője? strongflexéknél kapható 21-22-23-24 és 26mm-es...
gecsa2013-04-24 20:49:06 // 44233
Eldolgozta ami útban volt neki..:-)
Robi642013-04-24 19:54:04 // 44232
Én ha ezt elmondhatnám a Sportronicra...madarat lehetne fogatni velem!
Piritu - 1.000.0002013-04-24 19:42:56 // 44231
Jelentem, helyreállt a rend. 2x70 km semmi melegedés, egyformán langyos mind a két oldali kerékagy.
Szerintem semmi baja sem volt, csak hisztizett egyet :-))
Mulder2013-04-24 19:36:21 // 44230
Pár hónapja megint téma volt a hidegben szépen indul, de melegben esős időben "miatökömértnemindulelsőrevagyszépen".
Kapott gyönyörű gyári gyertyát(eddig sajna típusazonos "valami" volt benne) és láss csodát (Pécsen volt elég meleg a múlt héten és kint is állt a napon) megjavult......remélem nem kiabaálom el. És még benzint is termel :D
Kíváncsi lennék, hogy akinek hasonló a problémája milyen gyertyával jár? :D
GTVili2013-04-24 18:54:53 // 44229
Srácok!

Okozhatja a hátsó tárcsák nem egyenletes kopását,a fékerőelosztó hibája....?

Ha igen,a fékerőelosztó javítható...? Vagy kuka.....

A hátsó tárcsák jóval később lettek cserélve,mégis hamarabb elkoptak mint az elsők.
Ráadásul nem is egyenletesen....
gecsa2013-04-24 15:23:31 // 44228
naná! :)
theBanyai2013-04-24 15:21:55 // 44227
Ugye, hogy az? :DDDDDD
gecsa2013-04-24 15:19:33 // 44226
dr. Sheldon Cooper

:D:D:D

SanyiJTD szerint..:)
Föckös2013-04-24 15:02:00 // 44225
nademérnökúúúúr!!!!!! :-)
gecsa2013-04-24 14:48:01 // 44224
örök dolog, mint a tojásos-lecsó szaga... :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak