csocsi2008-07-18 14:19:18 //
3071
Hiába nincs új anap alatt :_))))
ystuc2008-07-18 14:13:51 //
3070
Makk Marci. :-)
Az enyém nem, mert teljes összetartás volt, de aki akkor jött vissza annak mind bazi hólyagok nőttek a fülén. Emlékszel utána vezették be az usankát a téli kimenőhöz, addig csak a tányér volt.
GT Ɨ|ѯ2008-07-18 13:19:54 //
3067
Én is akkor voltam,füleid nem fagytak le?:-)
ystuc2008-07-18 12:53:05 //
3066
Kicsit pakolásztam otthon, és ezeket találtam:

:-)
ystuc2008-07-18 12:51:47 //
3065
Egy jó éve még jártam ilyenekkel. :-)
Ja, én 86-87 telén voltam, akkor aztán volt, meg lapátolás ezerrel. De tényleg csak a Kraz tudott menni, tolólap az elejére, aztán a srác döngetett vele végig a HDM területen.
GT Ɨ|ѯ2008-07-18 11:53:22 //
3063
meg 1 hétig beszédtéma volt:-)
áááá ez pont mellette van még.. :) de tudtam hogy észreveszi valaki.. :))
A másik jó kis gép az UAZ 469B volt.

Kazes☻2008-07-18 10:18:32 //
3060
Szép, csak rossz helyre parkolt. :)
Az a Zil 131,
meg az Ural 375 volt.
Az előbbi 86-st, míg az utóbbi 92-st evett. :-)))
Kb.25-30 liter, meg dízel is volt.
KrAZ 255B
KrAZ255B, sárban.
Úgy kell elképzelni, hogy a kerék 160 cm magas, és 60 cm széles. :-)))

gyönyörűű
Kazes☻2008-07-18 10:11:22 //
3057
MAZ, de hirtelen azt hittem DAC, vagy ROM vagy mi, szóval a román. :)
GTPeti2008-07-18 09:53:49 //
3056
Találós kérdés
Milyen tgk látható a képen?
Nem ám csalni! :))
Tommi2008-07-18 09:49:12 //
3055
Fogyasztása mennyi volt? Százon száz? :)))
Egy hihetetlen gép az biztos. :-))) Fa fülkével, két emberes kuplunggal, malomkerék méretű kormánnyal, ...
Menetgyakorlaton voltunk, és mi mindenhol elmentünk, a többiek meg szídtak minket, mert az általunk hagyott nyomvájúban egyfolytában csúszkáltak. :-)))
Olyan emelkedőn mentünk fel vele, hogy hihetetlen. Annak a V8-nak volt hangja is, meg nyomatéka is. :-)))
Edyboy2008-07-18 09:24:44 //
3053
Na,akkor jól összejöttünk,mert én is ott voltam és nálunk is volt Kraz :-)
Ha nagy hó volt,csak a Kraz tudott feljönni a hegyre :-)
Ilyen nálunk is volt a légvédelemnél. Egyszer átállásnál találtunk a platón egy láda éles lőszert. Tehát minimum fél éve ott volt, nem hiányzott senkinek. Hiába, akkor rend volt:-)
A seregben az alapkiképzést KpAZ255B-re kaptam. Hihetetlen egy gép volt.

Jó kis Robur. :-)))
Anno volt szerencsém a dízel változataival dolgozni, vezetni őket. :-)))
Edyboy2008-07-17 21:09:18 //
3048
Edyboy2008-07-17 21:08:13 //
3047
Edyboy2008-07-17 20:33:38 //
3046
Edyboy2008-07-17 20:22:19 //
3045
Ma már mosolyognivaló, de akkor a körmünket lerágtuk az izgalomtól.
GT Ɨ|ѯ2008-07-17 07:04:35 //
3043
:-DD
Ez ugyanúgy elférne a Pihenteknél is, de itt talán többen értik...
Hogy hívják a bolondos indiánt?
Gojhó Mitic...

Igazából nem tudom, de a pihenteknél is elférne. De a borítón "Printed in West Germany" felirat van ez döntött. De azért ez többet takar mint egy régi CD...

Edyboy2008-07-12 18:05:07 //
3039
A régi "Balatoni nyárhoz" az NDK-s Trabik mellett, a Nohab-ok is hozzátartoztak. Nagyon szép hangjuk, és döbbenetes volt a megjelenésük, amikor elszáguldottak az ember mellett egy állomáson. :-)))
Edyboy2008-07-12 17:55:12 //
3035
Hát,igen,az biztos :-))
16 henger :-))
Mozdonyvezető ismerősöm mondta, hogy nem volt olyan elegy ami alatt a Szergej erőlködött volna. :-)))
M62-230
azért a nohabnak szebb a hangja, és még füstje sincs :-))
Edyboy2008-07-12 17:47:51 //
3032
Íme,még egy szép példány :-)

Edyboy2008-07-12 17:45:40 //
3031
Éppen idén 45 évesek :-))
Edyboy2008-07-12 17:44:45 //
3030
Az orosz erőművész :-)
Van hangja is meg füstje is :-)


A Nohabok még mindig Európa szerte a mozdonyrajongók egyik nagy kedvence.
Edyboy2008-07-12 17:38:54 //
3028
Úgy ám és pünkösdkor megjárta Erdélyt is :-)
A kíváltásukra a Szovjetúnióból beszerzett - és a MÁV megrendelésére tervett - M62 a "Szergej".

Viszont az M61.017. psz
elsőként újjult meg teljesen,
hála egy-két fanatikus Nohab rajongónak.
:-)))
Edyboy2008-07-12 15:08:25 //
3025
Itten meg a 613-as :-)


Edyboy2008-07-12 15:03:11 //
3024
Bizony,15 éve még volt Tapolcán 12 darab :-)
Mára már csak 3 üzemképes :-(