Fórum >> Egyebek >> Forma-1

zolee1452005-06-22 08:49:53 // 1999
milyen kocsid lesz Neked amiért sorba állnak???:)
krisz332005-06-22 08:37:23 // 1998
jo csak már izgulok :))
2005-06-22 08:35:30 // 1997
Azt hiszem Te voltál az első akinek megigértem. :)
krisz332005-06-22 08:33:24 // 1996
remélem azért valahol a sor elején vagyok :)))))
2005-06-22 08:32:52 // 1995
Bla bla bla. Eső után köpönyeg.
2005-06-22 08:31:54 // 1994
Ja majd lesz tesztvezetés, be kell állnod a sorba. :)))
krisz332005-06-22 08:28:51 // 1993
meg igértél probakört is :)))))))
2005-06-22 08:26:38 // 1992
Azt már tudnád. :) Bejelentkeztem volna egy kis polírra. :)
2005-06-22 08:25:57 // 1991
Nagyon ügyesen csinálták. :
krisz332005-06-22 08:25:23 // 1990
Üdv cartárs megvan már az ujj gép ????
2005-06-22 08:23:54 // 1989
Amerikában ilyen pereket meg is lehet nyerni .....
zolee1452005-06-22 08:23:51 // 1988
Ez nem egy hivatalos oldalról van, de már vagy 2 éve látogatom ezt az oldalt, és elég megbízható infok vannak rajta. www.bmw-williamsf1.hu "A csapatok versenyezni akartak Az Amerikai Nagydíjon, az utolsó pillanatig azért küzdöttek a Michelin gumival versenyző csapatok, hogy a nézők izgalmas futamot láthassanak 20 autós, teljes mezőnnyel. Azonban az egyezséget különböző okok miatt az FIA végül meghiúsította, miután a Michelines csapatok - köztük a BMW-WilliamsF1 is - biztonsági okok miatt elálltak az indianapolisi versenyen való rajttól. Frank Williams csapatfőnök mélységesen csalódott volt. „A csapatok elkeseredetten küzdöttek, mert versenyezni akartak és jó showt akartak nyújtani. Észak-Amerikában versenyezni nagyon fontos a üzleti szempontból a Formula 1 számára.” A BMW-WilliamsF1 csapat a Michelin csapatok azon döntését is támogatta, mely szerint nem kaptak volna világbajnoki pontokat a verseny után. „Legalább szórakoztatni akartuk a nézőket, és felkészültünk rá, hogy a pontokat a Ferrari kapja. Nem tudom eléggé hangsúlyozni mennyire csalódottak voltunk.” 2005. június 21. "
krisz332005-06-22 08:02:19 // 1987
igen én is ugy vettem észre ,csak elautozgatak és késsz :)
zolee1452005-06-22 07:50:46 // 1986
az lett volna a jó megoldás, ha a Michelin-esek lecserélik a gumikat, így láthattunk volna egy normális versenyt, normális versenytempóban, mindenféle lassítás, meg óvatoskodás nélkül, majd a futam végén 14 autót kizártak volna a versenyből. A nézők megkapták volna azt amiért fizettek, a pilóták biztonságban lettek volna, és végre Schumák is nyerhetett volna, bár ő így is nyert. Az korrekt volt amit a Renault csinált: Alonso megkérdezte a csapatot, hogy utólérte GF-t mit csináljon , erre monda a csapat, hogy "előzd meg!" :) Amikor van 6 kocsi a pályán, ebből 4 nem számít, és először elmondják Schumáknak, hogy hogyan jöhet vissza RB elé, majd amikor ez megtörténik, akkor szólnak Barri-nak, hogy "mindkét autónak célba kell érnie" ...hát ez nem túl korrekt. Szegény amcsik, még a 6 kocsi sem versenyzett...:DDDD
zolee1452005-06-22 07:44:28 // 1985
ez a nem semmi! 6 kocsi van a pályán és mégis lemaradunk az előzésről:))) amúgy szerintem nem volt csata, egymás közelében sem voltak...
Barni1472005-06-22 00:51:04 // 1984
Palik meg monnyon le!!!!!!
Halesz2005-06-22 00:21:39 // 1983
Én azt lestem, hogy a Jordan-Minardi között nulla csata volt... vagy legalábbis semmit sem mutattak belőle.... :)
Tommi2005-06-21 23:11:51 // 1982
Ahhoz képest minden versenyen teltház van :))) Amerikához néhány gondolat: Tény, hogy az amcsi piac óriási és hihetetlen pénzek/lehetőségek vannak benne. Az, hogy ez a botrány pont ott tört ki, na bumm... Nem az amcsik tehetnek róla, viszont eléggé szerencsétlen dolog. Az is tény, hogy régóta kisebb-nagyobb szünetekkel és más-más helyeken rendeztek USA nagydíjakat (Watkins Glen, Long Beach, Las Vegas, Detroit, Phoenix, ami így hirtelen eszembe jutot és most ugye Indy), az elsőt már az ötvenes évek végén, tehát amikor a Forma-1 már beindult és sikeres volt Európában, mentek is a tengerentúlra. DE: ahogy a helyszínváltások és a szünetek is mutatják, sosem tudtak igazán gyökeret verni a jenkiknél, hozzáteszem az amerikai versenyzők meg nem igazán remekeltek a Forma-1 történetében. Persze, vannak kivételek, mint például Phil Hill, aki történetesen Ferrarival lett világbajnok vagy Mario Andretti, aki Lotussal, de általánosságban elmondható, hogy az amerikaiakat nem nagyon érdekelte a Forma-1. Nekik megvannak a saját szériáik (CART, NASCAR, mittoménmi), aminek hagyománya van és azokat szeretik. Amikor pár éve újra visszavitték hozzájuk a versenyt, úgy nézett ki talán végre sikerül elfogadtatni velük, erre most jött ez. Amilyen hülye és primkó egy népség, kinézem belőlük, hogy mindenkit beperelnek az üzemanyag szállítótól a felnigyártón át a visszapillantó tükröt szállítóig mindenkit :) És többet nem rendeznek versenyt...
Slowfeet2005-06-21 23:03:13 // 1981
Szerintem, meg de, csak tényleg lelátó kell, jó kivetítővel. Ami a hungaroringen van azt felejcsük el, ott mindent beépítettek szar lelátóval, tehát akinek állójegye van télleg szart se lát, de ülve sem kapni mogyoródon full service-t látványilag. Egy monzai futam azér egész más....
krisz332005-06-21 23:00:40 // 1980
jo nem az f1 gondoltam ahhoz nincs közze se a fordnak se a wwnek szerencsére ,és nem ma kezdték a versenyzést azért itt az ideje hogy abbahagyják :)))))
Tommi2005-06-21 22:56:06 // 1979
Az szar McLaren egyéniben és csapatban is a Ferrari előtt van. Ők is és a Williams is nem ma kezdték a versenyzést, az egy dolog, hogy ki a motorszállítójuk, de szvsz nekik van olyan know-how és pénz hátterük, no meg több évtizednyi tapasztalatuk, amiből "tudnak élni". A Renault (mint "új", gyári csapat, ezen a néven) és a Toyota pedig relatíve újoncok a játékban és náluk most kezd beérni a sok munka, amivel sikeresek lehetnek a következő években. Nem mellesleg a versenyzőik is elég jók. A többi csapat meg kutyaütő :) Ha jól tudom a Fordnak nem sok köze van a németekhez a Forma-1-ben abban az értelemben, hogy nem az európai részlegük irányítja a projektet (javítsatok ki, ha tévednék). WW-sek? Kikre gondolsz?
krisz332005-06-21 22:51:57 // 1978
szerintem nehéz is betörni az amcsi piacra anyi versenyük mint a szemét nascar stb legyünk öszinték a forma 1 lelátorol nem annyira élvezetes szerintem
Apacs2005-06-21 22:49:05 // 1977
Nem azért , de amerikában soha annyian nem tudták, hogy mi a franc az az F1 mint most. És abban is biztos vagyok, hogy a következő futamot többen fogják nézni mint valaha (jó jó eddig senki nem nézte ott így nem nehéz).....ez is egy reklám még ha negatív is.....
krisz332005-06-21 22:40:26 // 1976
mi az a mekláren szar a lehulottt csilagával :))) meg pusztulatos béjemvék összinte leszek nekem igy tetszene elsö ferrari második harmadik renault,,agy honda :))))) végülis mindegy csak a németek pusztuljanak onnan szerencsére nemrég halottam hogy a ford a csöd szélén áll :))))))))) és a rohadék WWsek is qurvára elszámolták magukat :)))))))))))))))))))))))
Tommi2005-06-21 22:32:29 // 1975
Megmondom őszintén, hogy Bari szvsz erős közepes képességű versenyző... Régóta ott van, Ferrari előtt máshol is volt, de nem igazán ért el átütő sikereket. Nekik egy "hátvéd" kellett és erre a szerepre tökéletesen megfelelt. Kíváncsi leszek mi lesz jövőre, ha télleg átmegy a BAR-hoz. Ha új versenyző jön a Schumi mellé, azt is másodhegedűsnek kell majd. Ha meg igazak a Kimivel kapcsolatos hírek, akkor Schumi is megy, nem fog vele egy csapatban versenyezni :) Asszem az egész bagázsnak (Todt, Brawn, Byrne meg még néhány sikerkovácsnak) idén vagy jövőre jár le a szerződése és sokak szerint nem fognak tovább maradni és akkor már nem lesz olyan a csapat, amilyen az elmúlt években volt. De hát ez van, változni fognak az idők :))) Ha megnézzük a jelenlegi mezőnyt, én a következő évek sikeres csapatainak a McLaren-t (a Williams-t, ha kicsit összeszedi magát), a Renault-ot és a Toyotát tartom, szerintem náluk lesznek világbajnokok, versenyzők közül pedig Kimi, Alonso és esetleg az újoncok közül páran, ha belejönnek a dologba. A Ferrarinál meg attól függ kik fognak jönni-menni a háttéremberek közül, mert szvsz viszonylag könnyebb jó versenyzőt szerződtetni, mint egy fullos autót összerakni. Ha hülyeségeket beszélek, kössetek belém nyugodtan :)))
Tedi2005-06-21 22:21:46 // 1974
Szegény Bari néha inkább áramot vezetne, mint autót. :) De tényleg. Sokszor eldobja az agyát...
krisz332005-06-21 22:20:49 // 1973
jo de szegény Bari :))
Tommi2005-06-21 22:02:52 // 1972
Szerintem próbálták menteni a menthetőt, mármint az egyéni vb-szempontjából és az a "mindkát autóval érjetek célba" rádióüzenetben azért burkoltan volt szvsz némi csapatutasítás-feeling...
krisz332005-06-21 21:50:33 // 1971
jo de szernitem ha nem intik le beelözte volna Sunyit ,valahol megértem azért,volt rá példa hogy lassitania kellett hogy Sunyi legyen az elsö :))
Tedi2005-06-21 21:45:31 // 1970
Szvsz sok kitárgyalni való nincs rajta, Barinak elszállt az agya és saját magának köszönheti, hogy a fűre került.
krisz332005-06-21 21:42:17 // 1969
Üdv mindenkinek láttom a gumikrol megy a vita de mi a vélemény Sunyi és Bari csatájárol ????????
Tommi2005-06-21 21:39:15 // 1968
Ühüm, ezzel a történek után vitatkoznék :))))))))))))))))))))))))))
Tedi2005-06-21 21:30:34 // 1967
Ídézet volt, legalábbis a FigyelőNeten idézőjelbe rakták.
GPti(V6)2005-06-21 21:27:35 // 1966
A keréknyomásról én irtam de nem a kisujjamból szoptam hanem a német rtl-n beszéltek erről amikor Niki Laudát interjuvolták.
SKrisz2005-06-21 21:26:52 // 1965
De azért nem hülye!:)))
Tommi2005-06-21 21:23:05 // 1964
Bernie elég konkrét gyerek, én kinézem belőle :)))
SKrisz2005-06-21 21:20:29 // 1963
A hülyét szószerint mondta? nem hinném...
Tedi2005-06-21 21:18:59 // 1962
Mivan?! :))) nem fogom lefordítani, fent van az a5-hu-n is meg az f1.hu-n is :P :))) Helyette kapsz ilyet: Egy coloradói Forma-1-rajongó pert indított a botrányos indianapolisi futam miatt, amelyen a Michelin gumik problémái következtében hét csapat is távol maradt az Egyesült Államok Nagydíjától - írja hirado.hu. Larry Bowers csalás miatt kezdeményezett bírósági eljárást a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA), a Formula One Administration (FOA), a pályát üzemeltető Indianapolis Motorspeedway és a Michelin cég ellen. A feljelentés kapcsán Max Mosley FIA-elnök kijelentette, hogy valamennyi nézőt kártalanítani kellene. Több mint 160 ezren látogattak ki a helyszínre, átlagosan 100 dolláros jegyekkel. A Michelinnek és a hét istállónak valamilyen módon ki kell engesztelnie őket - jelentette ki a sportvezető, de a konkrét összegről nem nyilatkozott. Élesen támadta a francia beszállítót Bernie Ecclestone, az F1 első embere is: "A Michelin hülye volt, mert nem hozott megfelelő tartalékabroncsokat Amerikába."
BF1562005-06-21 18:15:15 // 1961
Teddy!!! Naaaaaaaa:)
bb182005-06-21 15:28:21 // 1959
ha esetleg vki leforditaná. pliiiz.
bb182005-06-21 15:27:53 // 1958
kenyeret és cirkuszt a népnek ! / néro /
2005-06-21 15:14:09 // 1957
2005-06-21 13:59:39 // 1956
Az amerikaiak örültek volna a füstölgő gumiknak meg a kicsúszott kocsiknak. Ilyen buták a show kell nekik nem a verseny.
2005-06-21 13:55:09 // 1955
Szerintem Te nem értesz, a GP második mondatára írtam, hogy igen.
vipex2005-06-21 12:38:32 // 1954
A sikán mint mondtam legalább akkora kockázat mint a gumik, legalábbis nálunk sokkal szakértőbb ember ezt itélte meg. A legjobb megoldás az lett volna, hogyha a Michelines csapatok felrakják a jó gumijaikat és megvárják a buntetés, mint a FIA tájékoztatta őket, max az összes pontjukat elvették volna
zolee1452005-06-21 12:37:51 // 1953
srácok! valaki jó lenne ha valami "biztos" forrásból megerősítené, hogy a Michelinesek lemondtak volna a pontokról! ha ez így van az sem igazi verseny, de legalább a nézők megkapták volna azt amiért kimentek. Voltam már a Ringen, nem is egyszer, de marhára nem érdekelt maga az eredmény, csak a látvány meg a hang... ez jobb színben is tüntette volna fel az F1-et: megmaradt volna a cirkusz, és még életveszély sem lett volna.
vipex2005-06-21 12:35:50 // 1952
pls autentikusat Michelin, FIA, hivatalos csapat levél, egy inetrjúban mindent lehet mondani
vipex2005-06-21 12:32:40 // 1951
"Épp ez lett volna a sikánnal is: tétje már nem lett volna a futamnak, de azért megmutatták volna..." Kivéve ha pár pilóta halára törte volna magát a sikánban, mert nem ismerte, na azt hogy élvezték volna az amerikaiak. Olvasd el Whitening ezzel kapcsolatos észrevételeit. "Az amerikai közönség biztos marhára élvezte volna, ha éppen a célegyenesben mennek csigatempóban" nem a célegyenesben hanem az ovál kanyarban és nem csigatempóval hanem lasabban mint ahogy ŐK gondolták, sehol nem írták le mennyivel kellene lasabban menni "tétje már nem lett volna a futamnak" igen elbasztuk vegyük el a másik három csapat összes pontját is, de tényleg ez már abszurd, most gondoj bele mi lenne ha ezentúl bármelyik csapat összefog és azt mondja ezt a kanyart én nem tudom bevenni olyan sebességgel mint a többiek, építsétek már át, itt meg ez az egyenes túl hosszú nekünk rövidebb kéne sőt később még tőzsdét is nyitnának rá, ki ad többet ezért a kanyarívért :-)) "A verseny, amikor autók megpróbálnak egymásnál gyorsabban menni, nem az, amikor versenyt fékeznek. " Igen pont erről beszélek, de meg sem próbáltak, sehogyan sem menni ez a legrosszabb variáció
Inner Circle2005-06-21 12:30:39 // 1950
Ezzel szóról-szóra egyetértek és szerintem a sikán + Michelin pontok levonása lett volna az egyetlen jó megoldás. Biztosította volna az ugyanolyan jó versenyt mint az egész mizéria nélkül, keményen büntette volna a Michelint és kedvező helyzetbe hozta volna a BS-eseket.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak