Ez így van. Viszont szórakoztatóak, elsőként jönnek ki és szinte végig kint is maradnak. Ők azok akikért a közönség feláll az első körben. :)
Köridőket szinten lehetetlen a pálya mellől követni. Annyira kicsik a különségek, hogy nem érzékelhető. A pénteki szabadedzésen a pálya mellől a Renault-k tüntek a leggyorsabbnak (kivetítőt nem néztük). Itthon döbbentünk rá mennyire nem az látszott mint ami valójában történt.
joe752005-08-24 09:15:30 // 3856
Ráadásul élőben nem is látszik igazán lassabnak a többieknél. Legalábbis azon a pályaszakaszon amit beláthatunk egy-egy tribünről max. 1 km ha jó helyen ülünk, 1 vagy 0.5 mp-es hátrányt az ember szeme képtelen észrevenni.
zolee1452005-08-24 09:14:30 // 3855
először 2001-ben voltam, majd 2002, és tényleg a Minardinak volt a legdurvább hangja, főleg a kipörgésgátló. Persze negbeszéltük, hogy ez valószínűleg a kiforratlan elektronika, és a gyengébb futómű miatt van, de akkor is!! Amúgy az orrom előtt elhaladva, meg a pályán körözve nem tűnt lassabbnak, csak látszott hogy minden körben ,esszebb vannak a többiektől.:)
Indianapolisban elég egyértelműen kifejezte a véleményét a gumisok miatt egy lefele mutató nagy ujjal. :) Szimpatikus ember, Eddie is az volt kár, hogy már nincs.
98-ban, életem első F1 futamán a ringen a Silver1 néztem végig. A Minardinak volt a legszebb hangja azóta kedvelem a csapatot és drukkolok nekik. Egy plussz dolog, hogy ráadásul olasz a csapat. :)
SKrisz2005-08-24 09:09:22 // 3852
Stodart egy nagy játékos és félnek is tőle, mert neki kb. nincs vesztenivalója és mindig megmondja a magáét bárkinek... amíg nem kap elég pénzt a hallgatásért!:)))
joe752005-08-24 09:00:52 // 3851
Számomra a Minardi minden év erkölcsi győztese!
Főleg úgy, hogy a Minardi elég sűrűn váltogatja a szponzorait, pénzforrásait. Egy stratégiai partner nélkül mint a Marlboro, Vodafone, West (volt) nem lehet hosszabb távú koncepciót felépíteni.
joe752005-08-24 08:06:41 // 3849
Hát 4-5 mp-et hozni egy egy autóval nem kevés pénzbe fáj. Ha azt vesszük hogy az F-3000-es autók 10-12 mp.-el lassabbak mint az F-1-es élcsapatok, és tudjuk hogy mennyivel szerényebb technikával vannak ellátva, akkor látható hogy az utolsó 4-5 mp ledolgozásához iszonyú sok pénz és energia valamint szaktudás szükséges.
Marad a Ferrari és a Toyota és újra ott leszünk a top-on.
"a Toyota kb 4 mp-vel jobb a Minardinal, és 10-szerese a költségvetése. Ez azért elég aránytalan nem?"
Viszont jóval többet mutatják, sajtózzák, híresztelik stb stb.
Mike.2005-08-23 15:09:42 // 3846
Egyetértek veled. Legyen 15 VERSENYKÉPES autó a pályán! :-)))
zolee1452005-08-23 14:46:58 // 3845
abban egyetértünk, hogy ez így nem jó, csak máshol látjuk a megoldást.
szerintem nem az a helyes út, hogy aki lemarad azt nem engedjük körözni, hanem az a megoldás, hogy olyan körülményeket teremtünk hogy az a kevés csapat aki kitart az F1 mellett az versenyképes legyen. Nem szabad elfelejteni, hogy régebben nem 10, hanem 15, vagy mégtöbb csapat volt, és szép lassan - a pénz miatt - elmentek az F1-ből. Követhetetlen, állandóan változó szabályok, tisztázatlan viszonyok, állandó vita az F1 vezetők, és a csapatok közt, és iszonyatos tőkeigény. Ezt nem sokan bírják. Ha a lemaradó csapatokat nem segítik, hanem nem engedik menni, akkor az a kevés támogató is kiszáll tőlük, így tényleg a végén marad vagy 2-3 csapat, annak meg nem sok értelme van.
Mike.2005-08-23 14:29:27 // 3844
Azért nem 4 autóról van szó. A másik 16 azért más dimenzióban autózik.
Legyen állandóság abban eggyetértek veled, de valamilyen limitet csak kellene hozni. Az a négy autó kőröz a pályán előzést,akciót nem várhhatsz tőlük. Általában rosszkor vannak rossz helyen és csak feltartják a másikat. Ha nem okoznak valamilyen galibát észre sem veszed őket. 3,4,5 kör hátrányuk egy versenyen.
zolee1452005-08-23 13:46:20 // 3843
végülis miért ne, csináljunk egy 101%-os szabályt, hogy csak a legjobbak versenyezzenek, és akkor meglátjuk mire megy egymással 4 autó a pályán, 2 rönó, 2 merci...
az a helyzet, hogy a kicsikre is szükség van, és attól még a Minardi is kőkemény csúcstechnika, csak a többieknél kicsit lassabb. itt látszik, hogy a körönkénti 4-5 mp különbség mibe kerül! a Toyota kb 4 mp-vel jobb a Minardinal, és 10-szerese a költségvetése. Ez azért elég aránytalan nem? Valahogy gátat kéne szabni az F1-be áramló pénznek. A másik pedig amit szintén állandóan mondogatok az állandóság. Pár év alatt a Minardi is eljut egy elég jó szintre, és egy idő után már a többieknél sem haladnak annyira a fejlesztéssel, vagyis csökkenhet a különbség, de a sok szabályváltoztatás a gyorsan reagáló csapatoknak kedvez, ez pedig nagy százalékban pénzkérdés.
Mike.2005-08-23 13:29:47 // 3842
Ja, és szerintem ez már nem F1-es autóverseny hanem csak kínlódás. Én így nem engedném rajthoz sem a Minardit sem a Jordant.
Mike.2005-08-23 13:09:30 // 3841
Sajnos csak annyi pénz lesz, hogy elindúljanak érdemleges fejlődésre nem lehet számítani. Mint írtad már, itt csak nagyon sok pénzzel lehet labdába rugni.
zolee1452005-08-23 13:03:25 // 3840
fél olaszország, meg a Minardisok szerint mindenkinek a második kedvenc csapata a Minardi. :)
támogató meg mindig akad, mert mindig van valaki aki "olcsón" akar hirdetni az F1-ben.
joe752005-08-23 12:40:07 // 3839
A Minardi nagy túláló. A legkitartóbb legsikertelenebb csapat. Nem tudom valójában kik állhatnak mögöttük.....
zolee1452005-08-23 12:37:57 // 3838
ezt szajkózom már régóta: túl sok a pénz az F1-ben. Csak a gyári csapatok élnek meg, pedig a "sufni" csapatok teszik ezt a sportot színesebbé, ők adják az újoncokat is az F1-nek. Egy gyári csapat csak kipróbált pilótát akar foglalkoztatni. Ez van, pénz beszél...
:(
Kíváncsi vagyok a Minardi meddig bírja! Szurkolok nekik!
Mike.2005-08-23 12:36:05 // 3837
Igen, Eddy még elég jól kezdte, de mindent egyedűl próbált intézni és hát ez nem ment. Azóta mély repülés van és nemsokára padló lesz a minardival együtt. Szerintem. :))
Mike.2005-08-23 12:26:30 // 3836
Biztos csak pletyka volt ez is. Pedig az F1- ben nem szoktak. :)))
joe752005-08-23 12:24:06 // 3835
Nem hallottam róla. Meg is lepne. Nem tűnik nyugdíjasnak az ember.:))
Mike.2005-08-23 12:21:43 // 3834
Majd kölcsön adja és egy másik pilótáját rakja a helyébe. Úgy hallottam, hogy nyugdíjba készül. Nem?
joe752005-08-23 12:21:05 // 3833
A Jordannek annyi. Nem gondoltam volna még a Frentzen-es időkben hogy ilyen hamar végük lesz, hiszen futamokat nyertek. Ahhoz képest pár év és annyi...Kár értük, számomra az egyik legszinpatikusabb csapat volt.
Mike.2005-08-23 12:18:29 // 3832
Egy számomra ismeretlen versenyző Doornbos a Minardival Jól elverte a két Jordant. :))
joe752005-08-23 12:17:46 // 3831
Briatore a saját menedzsere. Róka fogta csuka.:))
Mike.2005-08-23 12:15:49 // 3830
Igen ő még nem tett le arról, hogy ferrari pilóta legyen, de 2007-ig szerződése van a rönoval. Szerintem az idei éve után Briatore is szívesen elengedné.:))
Ő akarna menni még mindig de nem igazán akarják a Ferrarinál.
joe752005-08-23 11:55:53 // 3828
De a Scuderia meg már a sauberes időkben is kinyílvánította hogy nem kell nekik Fisichella. :( Menniyre sajnáltam....
Mike.2005-08-23 11:53:52 // 3827
Fisico meglepődött, hogy Massát választották. Nem titok, ő már régóta ment volna az olaszokhoz. :))
Mike.2005-08-23 11:47:41 // 3826
Az 1-es pilótai állás szerintem sem nagyon valós Massának, de még mindig több a sansza mint Barinak volt valaha. Sok a ha. Ha sumi megy? Ha jól teljesít jövőre? Ha olyan csapattársat kap aki mellet lehet 1 ? Ha jövőre sok szerencséje lesz? Ha, Ha...
joe752005-08-23 11:41:20 // 3825
Igen. Csak az Ő eredményein meg is látszik míg Fisco csalódás az idén. Kár érte én többre tartottam, de azt hiszem az idei szereplése miatt elkapálta magát. Főleg így hogy Alonsó magasan vezeti a VB-t Ő meg a futottak még kategóriában van.
Pietro2005-08-23 11:36:57 // 3824
Szóval állítólag Fisichella a legprecízebben, legfinomabban vezető pilóta a mezőnyben. meg Raikkönen. szerintem. más íveket használ általában, mint a többiek és nem rángatja az autót, egyszerűen gyorsan halad.
joe752005-08-23 11:33:42 // 3823
Róla hallottam egy érdekes hírt, nem tudom mennyire igaz. Szóval állítólag Fisichella a legprecízebben, legfinomabban vezető pilóta a mezőnyben. Viszont a renault vezetéséhez ez nem klappol, sokkal durvábban kell ütni vágni ahhoz hogy a maximumot ki lehessen autózni belőle. Ezért kevésbé fexik neki. Viszont Alonso durbább stílusa fexik az autónak így jobban szerepel vele.....
Érdekes. Még1X mondom nem tudom valójában mennyire igaz ez.
Ha már piros az overál akkor az egyik lehetne Fisico. :) De hát sajnos Ő sem a kiemelkedő pilóták közés tartozik, sajnos. :(
joe752005-08-23 11:26:03 // 3821
Mondjuk ebből egy Button Heifeld duót el is tudnék képzelni vörös overálba.:)
Nagy teheségnek volt Ő is kikiáltva olyan Mansell utódnak, agresszív törekvő típusnak. Valahogy alán hagyott a lelkesedés a részéről. Középszerű versenyzővé minősült és nem nagyon erőlködik, fiezetését így is megkapja, gondolom.
Sziasztok,
Ők nagyon jók de a nevük a GP2-hez kapcsolódik. S akit már elkönyveltek valaminek az már nehezen módosítható. Szerintem még elég sok az "ifjú" titán az F1-ben akik közül lehet válogatni ha jó pilótát akar szerződtetni egy csapat. Button, Heidfeld, Webber, Alonso, Raikkonen stb. Ezekl közül bőven lehet válogatni.
joe752005-08-23 11:15:30 // 3818
mint pl. Montoya. Számomra az az ember nagy csalódás. Mióta nyomja az F-1-ben? 4 -5 éve? Azóta minden évben potenciális VB győztesnek van kikiáltva, és jó ha nyerni tud egy két futamot egy évben. Pedig mindig élcsapatnál volt.
SKrisz2005-08-23 11:12:48 // 3817
Ha azok az emberek akik formula 3000-ben égbekiáltó tehetségnek lettek beharangozva az F1-ben is harcolnának, akkor évente 5 VB győztesünk lenne...
joe752005-08-23 11:10:59 // 3816
lsd. : előző beírás. :)
joe752005-08-23 11:10:14 // 3815
Sok ilyen szupertehetséget beharangoztak már aztán mi lett belőük ? Semmi. Halott itt bárki is Schumacher nevét mielött az F-1-be jött? Vagy akár Raikönen nevét? Előjöttek a semmiből és tesség a két legjobb pilóta a mezőnyben.
zolee1452005-08-23 11:08:29 // 3814
f1 gépen nem akartak odavinni:)
más: mit szóltok az ifjakhoz? Kovalainen, Rosberg? Nagyon vitézkednek a GP2-ben, az meg már majdnem F1.:)
SKrisz2005-08-23 11:06:15 // 3813
Mindenféle autóban, csak F1-ben nem. Ez a sport pedig erről szól!:))
zolee1452005-08-23 11:05:46 // 3812
nem biztos, hogy azt megvárja MS:)))
joe752005-08-23 11:01:46 // 3811
Majd ha elpicsázza F-1-esben is akkor igen! :)
zolee1452005-08-23 10:59:03 // 3810
ki lenne az 1. pilóta? Kovalainen? Ő rendesen elpicsázta MS-t mindenféle autóban! :)))
joe752005-08-23 10:53:27 // 3809
No igen. Szerintem sem lesz 1. sz. pilóta. tesztelt a ferrarinak ha annyira király lenne, már idén is ő vezette volna a 2. sz. piroskát.:) De hátvédnek jó lehet.
Online tag
3
Vendég3
622
Fórum
Friss topicok
- Forma-1
- Alfa tuning
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- Filmek
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- 4C
- Adok-veszek
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth