mi úgy jártunk a 46-al, hogy nyugodtan mondhatom rá, anyagilag csődött mondott az az Alfa... az árának a felét még ráköltöttük, mire úgy ki tudtuk pofozni, hogy elvigyék. Az 56-ot abból a csekély összegből vettük, amit a 46-ért kaptunk, és (lekopogom) eddig nem kellett egyszerre jelentős összeget költeni javításra. persze sok pénzt vertem el extrákra (hifi, felnik), de ha ezeket nem veszem meg, akkor az autó még működik. a napokban néztem, utoljára 2011. november elején szervizeltük a hátsó futóművet, azóta csak tankolom, és az ablakmosó folyadékot töltöm fel benne. sajnos a küszöb nekem is elkezdett korrodálódni, de ezt idővel kijavítjuk, biztosan nem adnám el még évekig, ha így folytatjuk közös pályafutásunkat.
Lemezhiba nem gond az javítható, de amikor már a vázszerkezet van deformálódva, az nem buli.
Enyémen sincs a helyén a jobb első torony, mikor motorhibás lett, abban az időben vittem volna karosszériáshoz. :)
Most annyival neccesebb a helyzet, hogy a fél év állás alatt a kipufogórendszer tovább korrodálódott, és egyre jobban látom a korrózió nyomait a küszöbökön is.
Azért törekedni fogok rá. Ha másként nem megy, akkor átnézetem valahol vásárlás előtt. A szarul javított karosszéria azért egy szerelőnek gondolom feltűnik.
Jah, csak minimum motort kell bele tennem, meg visszahúzatni a futóművet a helyére, hogy egyáltalán el tudjam adni. De az még több mint 2 év, addig még hiteles. Itt ott már látszik, hogy korrodálódik a karosszéria. Ergo mindenképpen rendbe kell tennem, mert azért még használnám amíg fizetem. :)
Ha az embernek nincs sok pénze újabbat venni, nem érdemes cserélni. Nincs garancia, hogy az újabban vásárolt kocsinál nem kell megint százezreket költeni.. Sőt! Már átírásnál bukik annyit az ember, hogy kisebb hibákat megcsináltathat az árából. Ráadásul azt az autót már ismeri. Én kb. 2 millát költöttem a kocsimra az elmúlt 10 év alatt + a hitel az elején. Arról nem is szólva, hogy akkor mennyiért vettem és most mennyiért lehetne eladni. Mellesleg nekem nagyon bejött a 146-os és nem is szeretném eladni :))
Én már kb 700.000 Ft-ot költöttem a gépre (motorgenerál, kasztni stb.) tuti, hogy pár évig még nem fogom eladni, egyrészt egy ideje érdekes módon csak tankolnom kell bele. Másrészt senki sem fogja nekem ezt kifizetni, így ki kell autóznom belőle amit lehet, ami nem baj mert élvezek minden KM-t :)
Én a 156-al, de valaki jól fog vele járni, mert ugye szépen rendbe teszem, mielőtt el tudom majd adni. Fejben már kész, most először a hitelemet kell lezárnom, aztán nekiállhatok összeszedni az alkatrészeket. Meg fogják nézni ha kész lesz, azt megígérhetem. :) Az biztos, hogy soha többé olyan autóm nem lesz, amit már komolyabban megtörtek egyszer. :)
Gyereke az a bemutatkozás, nem kicsit botrányos, miután a blogot elolvastam, egy nem éppen üdvözlő jellegű üzenetet kellett írnom neki! És a matricát még meg sem említettem neki! LOL
Nálam a srác bemutatkozása is kiverte a biztosítékot. Én legalább nem konkrétan az Alfákról, csak bizonyos leütöttebb példányokról beszélem le az ismerőseimet, hogy ne szívjanak annyit, mint én. :)
Csak a szín volt nekem a lényeg. A fóliával én is úgy vagyok,hogy jó is meg nem is.
Tetszik fehérben az SW,eljátszottam a gondolattal mi lenne,ha... :)
Az ajto also elen megoldhato a foliazas a kuszobokig egy darabbol. De tokeletesen sosem fog mindenutt takarni a folia - ajtopantokon pl...
Elvileg PlastiDip-el vagy hasonlo folyekony foliaval meg lehetne probalni, de szerintem tobb a kara mint a haszna...
Plusz az ilyen helyeket alaposan elokesziteni, tisztitani nem 5 perc lenne...
Mindenesetre ha erdekel valakit a foliazas bovebben, akkor 24-25-en szivesen latjuk egy bemutatora Pesten.
Jók ezek az átfóliázások, nekem egy dolog nem tetszik. Ha az ajtót kinyitjuk, akkor látszik az eredeti szín. Úgyhogy ha igazán komoly eredményt szeretnénk, akkor sokkal jobban szét kell kapni az autót, viszont akkor már megüti az átfényezés árát... Bár ez sokkal gyorsabb akkor is. De amúgy tetszik. :-)