krecsi2009-09-17 17:04:59 // 25023
	Szerintem 1-hez:(
	
Atttis2009-09-17 17:04:51 // 25022
	kb félig van így és kijavítanálak hogy felfele kell rajt hajtani :D
	
Atttis2009-09-17 17:03:56 // 25021
	3-4 unixban 6e de nem tom hogy csak 1 krbihoz vagy 2 höz annyi. már rájöttm tudok rajt állítani.
	
krecsi2009-09-17 17:00:46 // 25020
	Egyébként már állítgattam rajta, amennyire lehet egy csatlakozási pont hiányában. Persze csak 2 hengerhez való szinkronnal. Már most jobb, de hát tudjuk, a négyet kéne egyszerre.
	
Gábor332009-09-17 16:55:54 // 25019
	Ebben az állásban mennyi benzin van az uszoházban? Tul kevésre sem érdemes állitani,mert komolyabb gyorsitásnál elfogy a benzin és nagyot torpan mire ujbol feltelik.
	
krecsi2009-09-17 16:54:12 // 25018
	Biztos, hogy lehet azon hajlítani. Egyébként én is szívtam a beállítással, de kiderült, hogy a tűszelep volt a szar. 3e-4e ft-ért volt felújító szett, abban volt tűszelep. Tőmítések, o gyűrű, szűrő volt hozzá még.
	
Gábor332009-09-17 16:53:41 // 25017
	Elvileg ki lehet furni,de le kell venni a karbit. Egy probát megér szerintem. Máshová nem tudsz vákuum csatlakozást csinálni sajnos.
	
krecsi2009-09-17 16:49:56 // 25016
	Van. Csak ehhez a készlet legkisebb tagja is nagy. Meg ahhoz be kéne fúrni. Inkább elviszem majd egy esztergályoshoz, mert biztos kell utána szerkeszteni egy dugót. De nincs kedvem sétálgatni. Pedig előbb utóbb meg kell csinálni.
	
Atttis2009-09-17 16:47:55 // 25015
	de ahogy láttam úgy emlékszem nem lehet lejjebb hajtani azt a szart, akkor viszont szopok mint kasmalac:( azért kösz
	
Gábor332009-09-17 16:46:02 // 25014
	Kis nyelv hajlitásával tudod állitani. Ahol a tüszelep van ráakasztva az uszora. Lefelé hajlitva csökkented a benzin szintet,felfelé hajlitva növeled. Azért kb egyforma legyen mindkét oldalon. Ha nagy a benzinszint különbség,akkor a kisebb szintü karbibol elfogyhat a benzin teljes terhelésnél.
	
Atttis2009-09-17 16:45:18 // 25013
	Ha tudsz szerezni van ilyen lófasz ami direkt betört csavarok kihajtására való! azzal biztos menne
	
krecsi2009-09-17 16:42:57 // 25012
	Nem lóg ki semmi. A menettől van beletőrve. Kifúrni nem nagyon tudom, mert a karbiban belül csak egy tűfurat van.
	
Atttis2009-09-17 16:40:57 // 25011
	Egyébként hogy tudok állítani rajt hogy előbb zárjon a tűszelep?
	
krecsi2009-09-17 16:40:33 // 25010
	pb_! Egyszer belinkeltél egy házilag gyártott szinkron teszter képét. Az miért 5 csőből áll?
	
Atttis2009-09-17 16:39:55 // 25009
	Ha kilóg valami a fuvókábol hajtsd ki! kombi fogóval, vagy a legjobb a ruszki csőfogó!
	
Ferke2009-09-17 16:38:45 // 25008
	Nem tudod valahogy kiszedni? Nemigen tudod máshová szerintem...
	
krecsi2009-09-17 16:36:47 // 25007
	Üdv! Pont témánál vagytok. Csináltam egy szinkrontesztert, de az egyik karbiba bele van törve a fúvóka, amire ezt a csövet tudnám csatlakoztatni. Máshova, hova lehetne csatlakoztatni?
	
Atttis2009-09-17 16:35:10 // 25006
	Nem csörgött
Amúgy ha lenne co akkor se lehetne arra állítani, mert már a kipum is más, nem gyári meg a cső is vastagabb alatta, eddig csak fülre volt hangolva, de majd bekéne egyszer jól állítani:D
	
Amúgy ha lenne co akkor se lehetne arra állítani, mert már a kipum is más, nem gyári meg a cső is vastagabb alatta, eddig csak fülre volt hangolva, de majd bekéne egyszer jól állítani:D
Gábor332009-09-17 16:31:14 // 25005
	Elvileg 8 fokot ir a könyv,de ha nem csörög be fordulatra,akkor jo a 10 fok is. Gyári adatokat egyébként is uj motorra adják meg. Az hiba,ha a karbikat elállitgatták. Szinkronteszter nélkül nem tudod összehangolni a két karbit. Ha a szinkron jo,akkor lehet állitani a levegö csavarokon,külön hengerenként. Ha nincs lehetöség CO mérésre a beállitásnál,akkor csak fülre tudod hangolni.
	
Atttis2009-09-17 16:26:17 // 25004
	De én ritkán járok városba sőt nem is mégis sokamit megzabál.
Meg gyújtás állításon a szerelő elállítgatta a karbikat min állat azóta gázadsra megtorpan, akárhogy is próbáltam visszaállítani :(
egyébként a gyújtást 10fokra kell állítani?
	
Meg gyújtás állításon a szerelő elállítgatta a karbikat min állat azóta gázadsra megtorpan, akárhogy is próbáltam visszaállítani :(
egyébként a gyújtást 10fokra kell állítani?
Gábor332009-09-17 16:24:47 // 25003
	Sokszor rendelünk AE cuccokat,semmi gond nem volt velük. De ezt mindig a megrendelö dönti el. Érdemes jobbat venni,mert hosszutávon az olcsobb.
	
Ferke2009-09-17 16:22:59 // 25002
	Az AE szerintem teljesen korrekt cucc. A 16v-ben a gyűrűk nekem is AE.
	
Gábor332009-09-17 16:21:45 // 25001
	Én még sosem számoltam,hogy mennyit eszik. Nekem tulajdonképpen 2. auto. Városban szerintem a 10-11L megeszi nálam. Ez inkább lábfüggö. Sokat számit a beállitás is.
	
Gábor332009-09-17 16:18:51 // 25000
	Nekem AE utángyártott van most ben. Gyáriban nem tudom mennyi lett volna. De szerintem sok különbség nincs minöségben.
	
Atttis2009-09-17 16:17:00 // 24999
	így is sokat eszik nem hogy nagyobb karbikkal így is jó 9 literre jönne ki ha nem 10re, hazahozásnál autópályán 8,3 ra jött ki:DD
	
Ferke2009-09-17 16:16:59 // 24998
	Jah, én 160-1701 körül hallottam legutóbb, de mintha már az is kedvezményességes lett volna picit...
	
Gábor332009-09-17 16:16:17 // 24997
	Nekem az 1,5 motorba 120.000ft lett volna  a 4db dugo. Mivel gépmühelyben dolgozom a cégen keresztül kértem kedvezménnyel. Olaszországbol még rendelhetö dugo,csak nagyon huzos árban.
	
Gábor332009-09-17 16:13:35 // 24996
	A WEBER elvileg többet ad,de a DELLORTO-t finomabban lehet hangolni. Amugy a 40-es karbikat is rá lehet tenni az 1,5 motorra,de az 1,7 karbis szivocsonkal. Nekem is igy van jelenleg.
	
Ferke2009-09-17 16:11:18 // 24995
	Vááá, a 2. opció nagyon zsebbe nyúlós. horror áron vannak normális dugók hozzá, de én most pl nem is tudok.. És még a gyűrűk...
sima 1.5 blokk tényleg sok van, pláne, h a fúrásra nagyjából bármi jó.
	
sima 1.5 blokk tényleg sok van, pláne, h a fúrásra nagyjából bármi jó.
Gábor332009-09-17 16:10:50 // 24994
	A 16V karbikkal jol hangzik,de akkor komplett uj szivocsonkot kell gyártatnod. És lehet,hogy a 40-es karbik teljes terhelésnél nem birják etetni a motort. A 45-ös állo karbiknak meg 150.000ft párja bontottan.
	
Atttis2009-09-17 16:09:59 // 24993
	Dellorto  36 karbik vannak rajt?
Egyébként meik a jobb a Weber vagy a Dellorto? Most nem hangolás szempontból hanem meikkel megy jobban?
	
Egyébként meik a jobb a Weber vagy a Dellorto? Most nem hangolás szempontból hanem meikkel megy jobban?
Atttis2009-09-17 16:08:16 // 24992
	ÁÁ motor cseréről szó sem lesz! Esetleg ha megunom és engedi a pénztárca akkor 1.7 16v karbikkal!
	
Gábor332009-09-17 16:05:50 // 24991
	Sima 1,5 blokkot még találni,nekem is volt még raktáron 2db. Szerintem ugyanojan jo,mint a gyári 1,7. Ez a költségkimélöbb verzio. Drágábbik,hogy a gyári 1,7 motort tulméretre furni uj dugokhoz.
	
Ferke2009-09-17 16:03:00 // 24989
	VAzze, nem én vagyok itt a 0-24-es őrség, az Te vagy:D:D:D
	
Gábor332009-09-17 16:02:43 // 24988
	Lehet 1,5-böl furni jo alapos 1,7 dugokhoz.
	
Gábor332009-09-17 16:01:49 // 24987
	Nem kell ijektor a motorra,az még bonyolultabb!!!!! Igazán a karbikkal az igazi!!!!
	
Ferke2009-09-17 16:01:38 // 24986
	Hát igen, de sima 1.7 blokkot sem találni könnyen, aminek szép a hengerfala..:(
	
Gábor332009-09-17 16:00:21 // 24985
	Hát amivel sokat sziv az ember azt tuti nem felejti el. Ezek mind apro dolgok,de rettentöen bosszantok. Attisnak a motorra én is ajánlottam a hidros hengerfejeket,mert azokkal nincs gond. Mert már olvastam,hogy motor cserén gondolkozik. Akkor inkább legyen 1,7 8V,mert az árban joval olcsobb és neki a pénz is számit.
	
pb_2009-09-17 15:59:11 // 24984
	Létezik 1 1xű +oldás, ezeknek az Lkerülésére.DDD
	
pb_2009-09-17 15:57:44 // 24983
	Jó, hogy észre vetted.D
	
Ferke2009-09-17 15:56:31 // 24982
	Meg ugye az ilyenek általában 1x történnek meg, utána egy életre megjegyzi az ember:DDD
	
Gábor332009-09-17 15:55:38 // 24981
	Sajnos ez ilyen játék,sokat lehet szivni velük. Azért remélem most egy darabig tudja gond nélkül használni. Bár mindig akad javitani valo.
	
Ferke2009-09-17 15:50:16 // 24980
	Szegény Atttis, meg is lepődtem volna, ha nála ez kimarad:)
	
Gábor332009-09-17 15:49:03 // 24979
	Nekem is volt már ilyen jelenség egy hoszabb állás után leürült karbiknál.
	
Ferke2009-09-17 15:46:50 // 24978
	Csak itt az volt a fura, hogy egyszerre mindkét oldal...
	
Gábor332009-09-17 15:25:33 // 24977
	Üdv! Gondoltam,hogy a tüszelepek a hunyosak,mert más nem nagyon lehet. Illetve ha WEBER karbik,akkor a gyorsitofuvokákon lévö O gyürü mellett fel tud jönni a benzin. Ilyennel is szivtam már. Egyébként a karbikkal nem szokott nagy gond lenni,mindig valami aproság miatt szoktak megzavarodni. Én inkább a DELLORTO-t használom,mert finomabban lehet hangolni. Azért kérdeztem,hogy milyen karbik vannak fent. Hogy sikerült felgyujtani? Remélem nem szenvedett maradando károsodásokat. Mivel oltottad el?
	
Ferke2009-09-17 15:21:38 // 24976
	Új sprint regisztrált!:)
	
pb_2009-09-17 08:29:29 // 24975
	Ezt akartam már régóta látni.DD
	
Online tag
0
		Vendég0
369
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05