Alakul a dolog, a jövő héten már gurulni szeretnék :-)
Ma is az asszony OFF-jával kellett elmenni a Balcsira. Júlia itthon maradt mert heveny kéziváltólázam volt :-)
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=562843991340985&id=100028461663708&sfnsn=mo .Nagyon áll a topic.Feldobok egy kis programot 8.28 jó lenne össze jönni.
A múltkor amikor a probléma volt, hirtelen derült ki hogy mozdítani kell a kocsit. A szobában tartott akksijában 12,1V körül volt, kb. 1 órát töltöttem intelligens töltővel. 12,4V lett, mire próbálkoztunk. Most volt időm egy estét tölteni, így lett 13,5. Mindig visszamérem a töltőről levétel után 15-30 p múlva, mielőtt berakom.
Cartársak, én ma Spidereztem 3 egész kilométert! Olyan jó a TS hangja.. :D Kipufogót kellett javítani a barátomnak és kellett az akna - de ha már beindítom, nem szabad rögtön leállítani ugye :)
Az immo problémám most nem jelentkezett. Ami változott, hogy nem 12,4V-ra, hanem 13,5V akkuval próbálkoztam.
Az autó sokat áll ugye, lehet szerintetek összefüggés feszültség ingadozás és immo anomália között?
Csak hát még mindig nem jó, ahogy olvasom... és így, hogy se átmérő, se fogszám, se semmi... nem is értem, mert egy csomó mindent árulnak így zéró adattal.
Az csak jó, ha mégis sikerül... hát sikerüljön! :)
Szerintem nem érdemes, csak tudni kell hogy 159 alkatrészt kell keresni-
Többek közt ezért is kezdet el a dummí autó oldalát hogy az induló blogon keresztül megtaláljam témánként az infót :-)
Összeraktam a motort, minden passzol.
Még annyi van hogy kicsit nehezen forog, mert kisit szorul, de már pár kör után már látványosan javult.
A projektet félbehagytam mert 0 fok van kint és a nekem kicsit kevés :-)
Ha jól emlékszem, nekem van egy átlátszó damyl a reteszekre téve, és a "polc" alatti kárpitot kézzel elhúzva hozzáférhető a cucc, így ha az elektromos nyitó megmakkan azokat óvatosan húzva azért lehet vésznyitni. Nekem erősen gyári megoldának tűnt, remélem van mindegyikben. Lehet jó ötlet esetleg bowdenházba húzni őket, hogy nehogy elszakadjanak amikor épp nagyon kellenek.
Biztos ez? Én ha megnyomom a nyitást, egy retesz pattanást hallok, és rugó löki fel a kötényt miután a retesz old. A PHuBi elektromos, ugye de a Pókba volt ilyen motor??
Én is cseréltem már. Rendeltem egy nyomtatottat, azóta minden rendben vele.
A hidraulika csövekkel volt már másnak is gondja? Nekem már kellett néhányat cserélni mert lelőtte a csatlakozót...