Szevasztok kedves Cartársak! Nos, nem kellet sokat várnom az első hibára. :o) Bár igazság szerint nem az első, de ezt most hagyjuk. Megadta magát a központi kijelzőm:

Indítás után el akartam tüntetni az üdvözlő szöveget, aztán ez a felirat fogadott. Persze próbáltam a szövegnek megfelelően újraindítani a motort, de semmi változás. A rádió ugyan működik , de az érintőképernyőt nem tudom így használni, sőt az alsó gombsorra sem reagál. Egyedül a ki-be kapcsolás megy, meg a jobb gombbal a keresés a frekvenciák között , de ugye nem látod, hogy mit találsz meg, mert a képernyőről nem tűnik el a sötét ablak. Természetesen én nem rádiót szoktam hallgatni, hanem USB-ről zenéket. Annyit már korábban észrevettem, hogy ha megy a zene USB-ről és leállítom a motort, legközelebbi indításnál van hogy elég sokára találja meg hol is tartott, de eddig nem volt vele különösebb gondom. Szóval, valaki találkozott már hasonlóval, és ha igen hogy sikerült megoldani a problémát? Vagy ilyen esetben is meg lehet próbálkozni az akkusaru levesz-vár pár másodpercet- majd visszatesz kombóval?
így jobb tán

Nekem nem baj, ha a józan ésszel van rajta makula, hiszen használt autó. De osztom a véleményed btw.
Keresünk tovább :)

Már ha megvan a vásárlás utáni szervíz meg az új gumi, felni, kötelező, casco, gépjárműadó kiskutyám izéje. A bérlet egyszerűbb, csak nincs a busz elejin kígyó mög kereszt :))
Ami makulátlan autó az kint is drága, csak sérültet érdemes behozni vagy az áfával játszani tudóknak éri meg a külföldi autó.
Hát igen.... Kicsit lutri használt autót venni... Főleg ha az ember laikus, de még ha kicsit hozzá értő, akkor is kell 300 ezer tartalekba, ha bármi hirtelen jönne
Sziasztok!
No, végül nem mentem el megnézni a macchinát, elég érdekes dolgok derültek ki.
Valóban osztrák, a magyarintás benne van az árban.
Alvázszám alapján 2x volt törve (biztosítás terhére javították 1500-2500 eur/alkalom). Az, hogy mi volt ez illetve h szakszerűen, gyári technológiával lett-e javítva, továbbá h van-e vezetett szervízkönyve megkérdeztem az egyébként nagyon szimpatikus és udvarias értékesítőtől. Azóta valahogy elhalt a levelezésünk.
Azt hiszem keresek tovább.
Én az offos autók rovatba írtam a totalcaros népítélet merítésről. Elképesztő, hogy egy turbo benzines insigniában 100e km alatt két motorcsere volt! És utánaolvastam a többi insigniában is rendszeresek a motorcserék. Egy turbo benzina alfa ezerszer megbízhatóbb. Hátha végre rájönnek az emberek, hogy az alfa elképesztően jó autó!
Na persze, ez nem is kérdés! Csak néha jó olyan cikkeket olvasni, ahol történetesen egy árva olasz autó sem szerepel... :o) Viszont a köztudottan "megbízható" márkák közül szinte mind.
Aki szarolaszozik az úgysincs itt, nem :)?
Ha valaki úgy érzi tényleg sikerült belenyúlnia, és van valami a szarolaszozásban, annak
itt egy kis olvasnivaló. Érdemes végigolvasni mindet, utána garantáltan megváltozik a véleményed...:o)
Van ilyen ezüst keretes scudetto giuliettara is, de ez a ritkább veloce scudetto direkt fényes grafit színnel, mint az én tükörházam, kilincsem, ködlámpa keretem gyárilag:-)
Megtörtént az olajcsere szűrőkkel, de a tünetek egyre rosszabbak igazából. Mostmár hidegindítás után egyre tovább jár csúnyán, menetközben is többször előjön, átlag 2 naponta check engine, ami majd el is múlik pár újraindítás után.
Megcseréltük a hármas és négyes henger trafóját, hogy azt ki tudjuk zárni esetleg, ugyanarra a hengerre dobta a hibakódot, tehát P1064. Emellett már P1061 is volt, majd megint P1064. Egyre gyanúsabb így a multiair modul, nem nagyon vannak már ötleteim, hogy mi más okozhatná a problémákat.
Valakinek esetleg további ötlet? Márkaszervizek mennyire kompetensek? Itt keleten csak az Autóméry van, róluk sok jót nem hallottam eddig, érdemes akár egy független szervizt is felkeresni ennek a cseréjével?
Gegee2018-02-12 09:12:30 //
9566
Lehet a fények miatt, de mintha sötétebb lenne a felső képen. Egyébként jó lett, remélem majd látom élőben is! :) Vagy kedvet kapok hozzá vagy nem. :)
nem kell kimérni a szakadást , ki kell cserélni a fűtőszálat. sorba vannak kötve .
kb 11-12 K .az anyag
Sziasztok! Nem működik a vezetőoldali ülésfűtés. A kapcsolója világít. Van esetleg valami ismert hibája vagy elkezdhetem kimérni, hol a szakadás? Az az érdekes, hogy egyik része sem működik. Esetleg sorba lennének kötve? Az ülő- még hátlap?
Csöri2018-02-11 18:16:28 //
9563
Én kicserélem az összes emblémát, kerekeken is.
A légzsákon egyelőre marad a régi.
Csöri2018-02-11 18:14:30 //
9562
Azt nem, maradt az eredeti.
Nagyon köszönöm, Zolibácsi, akkor holnap kirándulok:))
Tudtommal többnyire osztrákoktol hoz be egy srác autókat és ott árulja, elvileg mind le informalhato autó és a srác is rendes aki eladja. Nekem csak az nem tetszett, hogy mivel osztrák kocsik így egy halom rozsda. Ha meg tudod nézni hogy mennyire rozsdás az alja, zár szerkezet, fék, futómű,és rendben találod akkor nem rossz vétel.
Sziasztok Dzsúliettások!
Nem ismerős valakinek véletlenül/nem nézte meg valaki közelebbről?
Giulietta Tatabánya
otci2018-02-10 22:59:25 //
9558
Nekem is tetszik a méhrács...., de egy kis króm szerintem hiányzik belőle és ezt a Giulia-án nagyon eltaláltak...

Szuper!!! Nagyon jó!!! :-) Eszméletlen vagány szerintem. Én is vettem korábban, de nekem marad a majd a régi jelvény, az lesz az új scudetton is, utána rakom fel :-) így a kormányon és felniknél is a régi embléma marad :-)

Gegee2018-02-10 17:05:46 //
9556
Lámpatestet is cserélted?
Gratula! Jól mutat a fekete lámpával, egységesebb a kép.
Csöri2018-02-10 14:12:29 //
9554
Nekem kifejezetten tetszik. Sőt, azt bánom, hogy előbb nem léptem meg. :)
Valaki próbált már 6,5"-os Uconnect navit frissíteni? Nem a szoftverre gondolok, azt már megcsináltam, hanem a szakszervízben elvégezhető térképfrissítésre.
Mennyire friss a térkép?
Gegee2018-02-10 11:48:36 //
9552
Szép, szép! :) De valahogy a régi még mindig jobban tetszik. :)
És a 159 óracsoporttal hogy állsz? :D
Az enyém, mióta megvan, a fordulatszámmérő alsó fele nem nagyon ég. Néha kigyullad, de inkább nem, mint igen. Nem tudom, hogy csak kontaktos-e vagy mi van vele. De legközelebb, ha megyek, akkor feltehetjük a hibalistára :D
kép
Csöri2018-02-10 09:55:26 //
9550
A veloce scudetto bekerült a helyére. Lett egy új Giuliettám.:)

Csöri2018-02-10 09:51:45 //
9549
Nem szedtem még szét Giuli óracsoportot, de a 156-os óta nem igen találkoztam ilyennel. Az eper nem hoz hozzá külön izzókat, és a netes képek alapján sem látom, hogy izzó lenne benne inkább led.
De durva, azt hittem ez már LEDes. Ezekszerint nem? Vagy a LED megadta magát?
otci2018-02-09 19:59:41 //
9547
otci2018-02-09 19:58:27 //
9546
Sziasztok,
műszerfalon a vízhőfok mutatónál kialudt a világítás,
lehet itt égőt cserélni, ha igen hogy?
köszi
http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1518202608-11044-6356-forum.jpg
Igazad volt. :)
Akkumulátor probléma volt. Került bele egy zsír új Varta, azóta nem gondolkodik sokat... :)
Nem tudom, mivel mértek, de az akkuból 13.2 biztos nem jöhet. Egy jó akku feltöltve 12.7 V szokott lenni. Indítózás közben meg 12 alá esik.
Azért furcsállom a dolgot, mert eddig nem volt ilyen problémám. 10-ből 6x nem szoktam megvárni, hogy végigfussanak a mutatók, és eddig az AC fel tudta tolni az üzemanyagot?
Én esetleg arra tudok gondolni, hogy az üzemanyag szivattyú még nem szívta fel az üzemanyagot... Nekem a szervizben mondták 2 hibaüzenet után, hogy ne egyből indítózzak, várjam meg még a mutatók végigfutnak stb.
Az indítási pillanatban is kell nézni az akkut, nem csak simán. Előző OFF autómnál volt az akkuval gond, és mondták, hogy az egész indítási fázist nézik, mikor mennyi a felvétel. Még a haldokló energiatároló is okozhat ilyet...
Nekem reggel olyat csinált, hogy a rádió nem kapcsolt be és a bekapcsoló gomb sem világított. Leállít, újraindít és semmi ugyanúgy. kb 20 másodperc múlva, mintha mi sem történt volna működött
Sziasztok,
Tapasztalt már valaki hasonlót? Indítózás közben csak kattog az önindító de a motor nem indul be. Akkumulátort kimérve 13,2V jön ki belőle.
A tünethez hozzátartozik, hogy ez esetek többségében ha a gyújtás után hagyom hogy a mutatók körbefussanak, az AC zúgása megszűnjön, minden beálljon a helyére akkor pöccre indul. Ám ha mindezt nem várom meg hanem egyből indítózásra fordítom a kulcsot, akkor van hogy csak kattog az önindító, a lámpák villognak mintha le lenne merülve az akksi és nem történik semmi.
Valamint volt, hogy az önindító érezhetően tekert, de mégsem indult a motor.
Elég para az ügy...
Sziasztok,
Próbálta már valaki updatelni a kormányon a jelet?
Miként jön ki a régi?
Köszi, így már érthető!
Közben rendeltem 4 liter Motul 8100 X-Clean olajat, MANN levegő- és olajszűrővel együtt, 11 ezer km van a mostani olajban, de rápróbálok első körben erre, volt akinek az olajcsere is megoldotta a problémát. Most, hogy jobban utánanéztem, lehet, hogy a jelenleg használt Eneos HyperPremium 5w40 C3 olaj egyedül a Fiat 9.55535-S2 minősítést nem tudja épp, legalábbis nem találtam erre vonatkozó konkrét információt. (Igen, tudom... Selénia, de valahogy ellenérzésem van az olvasott régebbi TS, JTS motorokkal kapcsolatos témák miatt, az Eneos pedig az összes eddigi autómban tökéletes volt).
Mivel a tünetek alapján gyújtótrafóra is gyanakodtunk, megcserélünk majd kettőt, és ha most a másik hengerre dobja a hibakódot, akkor meg is van a megoldás, illetve mérünk majd egy kompressziót. Addig is fingers crossed, nem szívesen cserélnék Multair modult, bízom benne, hogy ezek valamelyike segít előrejutni a problémában.
Váltó cikkszám esetén ez így van. Van egy eredeti, amit kivált a másik alkatrész. Ilyenkor mindkettő benne van az ePER-ben. Természetesen évjárat szerint azt hozza, ami anno be lett szerelve az autóba. A Spidernél van hogy 4-5 új cikkszám van.
Túrom a külföldi fórumokat és elvileg folyamatosan frissítették a Multiair modul verzióit, tehát elvileg a legkésőbbiek már nem mennek tönkre. Létezhet az, hogy fészlift előtt és után mégis más a cikkszám?
55236341 - 2013 előtt
55257643 - 2013 után
Azonban, ha az elsőt keresem, kidobja, hogy a második az aktuális kiváltója annak a cikkszámnak, míg az Eper különbséget tesz köztük évjáratban, ahogy feljebb írtam.
Márkaszervizben mennyibe kerül ennek a cseréje munkadíjjal együtt? Olvastam 280k körüli pénzt, és mivel olcsóbban szinte az alkatrész is beszerezhetetlen, akkor talán a márkaszerviz volna a legjobb megoldás, de a debreceni/nyíregyi Autóméry eddig egyáltalán nem gerjesztett bizalmat...
Jimmi T hozzászólásait olvastam, tudom, hogy neki többször is volt vele gondja, de neki ez a hibakódja pont nem volt sose, ahogy láttam, illetve múltkor beszéltünk róla és azt mondta, hogy terhelésen szokott kijönni a gond leginkább, nekem meg a hidegindításos sztori mellett nincs semmi problémám. Hát mindenesetre majd meglátjuk...
Jimmi T.
hsz-ek a topikban.
Általában modulcsere lett belőle. Volt akinek többször is. Szinte folyamatos téma itt a topikban.
Beszerzési forrás? Adok-veszek első hirdetője?
Köszi, de nem találtam nála semmit. Bettesp cartársnak is volt már ezzel gondja, jó pár oldallal visszább, de ott aztán nem volt folytatása a sztorinak.
Kazes☻2018-01-30 11:46:30 //
9532
Jimmi T. cartársnak volt vele gondja... nézd meg nála blogban.
Sziasztok! Említettem korábban hidegindítás után a dadogós, leháromhengerezős dolgot. Most jutottunk el oda, hogy lett check engine-m is, P1064 a hibakód. Láttam itt korábban, hogy előfordult már másnál is, de megoldás nem igazán született. Neten volt, ahol Multiair modult írtak, volt ahol üzemanyagnyomást, volt ahol csak elektromos csatikat.
Valakinek valami tipp esetleg? Illetve kíváncsiság kedvéért egy Multiair modul linkje, ahonnan beszerezhető emberi áron? :D (kopp-kopp, azért remélem nem az lesz, mert egyébként azóta is működik rendesen, megtaposva is)
Mi chipp után 9l/100km el vagyunk városban :D