pb_2009-05-08 13:49:23 // 61621
	Hi! 1et Lhoztam tőle mostanában, de nincs hozzá kulcs, ill nem tudom, hogy jóe 1általán.
	
krecsi2009-05-08 13:48:26 // 61620
	A régi olajban nem volt semmi? Olajteknőt leszedted már?
	
Ferke2009-05-08 13:46:56 // 61619
	Olajteknőre nem is raktam pasztát. Vagy valamelyik másik tömítőanyagra gondolsz? Ma kiszedem a pcsába, átforgatom, mint a rubik kockát, megnézem hogy jár, hogy tolja a cuccot, meg a kopásokat a belsejében+hátha valamit bezabált. MEg a teknő alját is átnézem, van-e valami paszta maradvány...hát nem tudom. 
Maestro azt mondja, a motorral nemigen lehet nagy gond. Végül is mi a fax lenne vele?! Csutkára szét volt szedve.
Hajtókar+főt.csapágy ugyan nem volt cserélve, merthogy teljesen faxa volt mind. Motorkopásról tehát nem beszélhetünk, valami más lesz....
	
Maestro azt mondja, a motorral nemigen lehet nagy gond. Végül is mi a fax lenne vele?! Csutkára szét volt szedve.
Hajtókar+főt.csapágy ugyan nem volt cserélve, merthogy teljesen faxa volt mind. Motorkopásról tehát nem beszélhetünk, valami más lesz....
VinceP4 (Il capitano)2009-05-08 13:46:39 // 61618
	Szia. Zé ajánlotta, hogy kérdezzem tőled, van-e tanksapkád. Mert nekem nincs. :-)
	
pb_2009-05-08 13:44:04 // 61617
	Szalonnát, hpt vigyünk?DDD
Nem zabálta be véletlenül a szivattyú a tömítőanyagot?
	
Nem zabálta be véletlenül a szivattyú a tömítőanyagot?
Ferke2009-05-08 13:41:37 // 61616
	Mindegy, ha nem az olajszivattyú, akkor max. felgyújtom a pcsába:(
	
krecsi2009-05-08 13:40:51 // 61615
	Akkor lehet, hogy itt a gond? És Ferkének e szerint mutat keveset:))
	
pb_2009-05-08 13:40:43 // 61614
	Nincs mit!
Gondoltam, hogy Lkezdődött.))
	
Gondoltam, hogy Lkezdődött.))
pb_2009-05-08 13:38:59 // 61613
	Nem, kPaban van +adva.)))
	
Ferke2009-05-08 13:37:30 // 61612
	Kössz:)
Most azért elkezdődött az idegbajom. Nem tudom, mi lett elbaxva, ha nem az olajszivattyú a xar....
	
Most azért elkezdődött az idegbajom. Nem tudom, mi lett elbaxva, ha nem az olajszivattyú a xar....
Scott2009-05-08 13:30:24 // 61611
	Alapjáraton 275 bar? Az nem kevés :)))
	
pb_2009-05-08 13:25:33 // 61610
	Akkor +int beírom.)))
alapjárat: 1,18-275
5,5k: 4,12-5,69
Ezek természetesen üzemmeleg motorra értendőek. A 4kt, + számold ki.))
	
alapjárat: 1,18-275
5,5k: 4,12-5,69
Ezek természetesen üzemmeleg motorra értendőek. A 4kt, + számold ki.))
pb_2009-05-08 13:22:18 // 61609
	Lehet az a rózsabokor okozza a problémát, amit illuminált állapotban lekaszált?DDD
	
Ferke2009-05-08 12:58:14 // 61608
	Este megint becsavarom, és mérek egyet. Mennyi volna a minimum, amit tudnia kéne alapjáraton+mondjuk 4000-nél? pl. 0.8bar  és 4bar?
	
Scott2009-05-08 12:57:34 // 61607
	Lenne valami dugulás a blokkban? A sok fű eltömítette a járatokat :D
	
Ferke2009-05-08 12:56:14 // 61606
	Xarok voltak, de az olajcsere előtt mértem. Olajcsere után meg már lexartam, otthagytam a pcsába, mikor láttam a benti műszert, hogy alig változott....
Akkor leszek idegbajos, ha nem a szivattyú a para....
	
Akkor leszek idegbajos, ha nem a szivattyú a para....
pb_2009-05-08 12:50:57 // 61605
	Végre, hogy azt csináltad, amit 3 napja írok.)) Mért értékek?
	
Ferke2009-05-08 12:38:35 // 61604
	Becsavartam úgy, ahogy van egy mechanikus műszert a blokkba. Ez szted jó így??
	
pb_2009-05-08 12:36:41 // 61603
	Üljlekaresz!))) Az is elektronikus, a motorodon lévő jeladóra lett csatlakoztatva. Full mechanikussal kell mérni.
	
Ferke2009-05-08 11:24:01 // 61602
	Ja, de már a fasse tudja, hogy mivel kéne tuti pontosan mérni, mert ez a műszer is fos, amivel most mértem. 
pb_! Az a maestro féle lada mérőóra aránylag pontos volt? Vagy van Neked valami még jobb megoldásod?
	
pb_! Az a maestro féle lada mérőóra aránylag pontos volt? Vagy van Neked valami még jobb megoldásod?
krecsi2009-05-08 11:18:31 // 61601
	Akkor az bizony esélyes. De mértél is nyomást?
	
Ferke2009-05-08 11:13:58 // 61600
	Hétfőn kezdődött a tőke hang, pont akkor,  amikor elillant az olajnyomásom. Előtte semmi hang nem volt. Nem hinném, hogy a tőke...
Ja, és fordulaton, ha van kicsit komolyabb olajnyomás, akkor elhallgat. Alapjáraton előjön. Így már azért eléggé egyesélyes...:)
	
Ja, és fordulaton, ha van kicsit komolyabb olajnyomás, akkor elhallgat. Alapjáraton előjön. Így már azért eléggé egyesélyes...:)
pb_2009-05-08 10:46:12 // 61599
	Kerti kisgépnek használta a sirokkót? Ezt jelentenem kell.DDDD
	
pb_2009-05-08 10:43:26 // 61598
	A teliződek társaságában ninics ekkora hangod.)))
	
pb_2009-05-08 10:40:56 // 61597
	Látod, ez hiba volt.DD
	
Scott2009-05-08 10:35:27 // 61596
	Ott a megoldás! Ferke! Ugye mondtam, hogy nem kellet volna füvet nyírni miközben raktad össze a blokkot :))))))
	
Föckös2009-05-08 10:29:56 // 61595
	SZÁZnegyvenötös!
világos, vésőkém?
:-)
	
világos, vésőkém?
:-)
Föckös2009-05-08 10:28:50 // 61594
	pitsába elfelejtettem, h nekem csak nyócvé, nemúgy mint a négy hülyének!
:-)
	
:-)
krecsi2009-05-08 10:28:30 // 61593
	Vagy bekerült vmi kosz a rendszerbe. Egy apró fűszál eltömíti a járatot, rárakodik egy kis kosz, aztán hiába van rendes nyomás, ha nem tudja átnyomni.
	
pb_2009-05-08 10:18:40 // 61592
	Nemtom mit akar itt a 45össel.DDDDD
	
pb_2009-05-08 10:18:07 // 61591
	Ezt írtam már én is, dehát nem fejlődik.DDD
	
pb_2009-05-08 10:16:48 // 61590
	Valószínűleg lenne, de ezeknél a xaroknál, már ki tudja.))
	
Scott2009-05-08 10:15:15 // 61589
	Kinekszószbekicsirigó? Nahúzzáinnen... :DD
	
Scott2009-05-08 10:14:14 // 61588
	Azért mert melegen elkezd szólni egy tőke, annak semmi köze az olajnyomáshoz. A korábbi 8V-s hengerfejjel ugyanez volt nálam is. Szar a tőke, ennyi. Persze ha pislákol az olajnyomás visszajelző, az más tészta. Világít?
	
Ferke2009-05-08 10:13:33 // 61587
	Az csúnya lenne!:) Annak azért lenne pár másik jele is, ha xar lenne:))
	
pb_2009-05-08 09:40:30 // 61586
	Ja, sok választás nincs, még Steleg ilyen, hogy hfej tömítés, de nem tartom valószínűnek.
	
pb_2009-05-08 09:34:53 // 61585
	Szeretnél középpontba kerülni?DDD
	
Ferke2009-05-08 09:29:57 // 61583
	Ok, de ki lett cserélve most, és nem ez a gond. Marad a pumpa....
	
Föckös2009-05-08 09:23:16 // 61582
	jó nagyot "bassszatós" topik!
pff sok hülye
:-)
	
pff sok hülye
:-)
pb_2009-05-08 09:17:21 // 61581
	Attól, hogy nem gagyi xűrő, még lehet rossz, gt is így járt.(
	
Dekka2009-05-08 08:55:26 // 61580
	háá tezsvírem, háá éz néém gágyi :D
	
Ferke2009-05-08 08:54:05 // 61579
	Na, hát erről most nincs szó, az tuti. Ráadásul most este láttam, hogy FIAMM szűrőt raktunk bele, tehát az még csak nem is gagyi..:(
	
pb_2009-05-08 08:52:54 // 61578
	Tegyél bele 20W-50es olajat, vagy lehet az a baj, hogy hempeszkáltad?DDD
Furmányos sirokkód van, hogy zabálja az olajpumpákat.)
	
Furmányos sirokkód van, hogy zabálja az olajpumpákat.)
Ferke2009-05-08 08:48:47 // 61577
	Na, ez az olajszűrő tipp nem jött be. Az új szűrővel + olajjal is karcsú az olajnyomás, hidegen még kussol a tőke, ahogy melegszik, elkezd szólni...ergo xar az olajnyomás. Este kap egy új olajpumpát, hogy lohhadjon meg, pedig volna más dolgom is..:(((
	
pb_2009-05-07 23:24:06 // 61575
	Nincs mit! A 13asban az a gyári méret, így is áll, amit írtam. Ha Pesten lennél, gyorsan rövidre lehetne zárni, ezt a dolgot.) Még 1 kis adalék a történethez:
a fordszámmérő a jelet 1 fehér vezetéken kapja a műszer1ség, B csatlakozó(a fordszámmérő felé Ső függőleges hosszú csati, számozás fentről lefelé) 2es lábán.
a + az A csati(felső vízszintes) 5ös lábán jön, rózsaszín vezetéken.
a - a B csati 5ös lábán van, fekete vezeték formájában.
	
a fordszámmérő a jelet 1 fehér vezetéken kapja a műszer1ség, B csatlakozó(a fordszámmérő felé Ső függőleges hosszú csati, számozás fentről lefelé) 2es lábán.
a + az A csati(felső vízszintes) 5ös lábán jön, rózsaszín vezetéken.
a - a B csati 5ös lábán van, fekete vezeték formájában.
vmk2009-05-07 22:42:57 // 61573
	Igen, igen. Ilyeneket csináltak. Olyasmi a gumi méret, ja. Oké, ha lesz időm hétvégén, akkor megpróbálom. Aztán írok, hogy mire jutottam. Csak mondjuk olyan panelt nemtudom hol találok így hirtelen. De mindegy majd szépen lassan akkor összehozom valahogy. Köszönöm a segítséget! :))
	
Online tag
1
		Vendég1
374