Ti-nél a gyári a -7 perc oldalanként. Egyébiránt a futómű tudományban a negatív dőlés (teteje van beljebb) pozitív összetartás (eleje van beljebb) kellene társuljon. Kivéve a sportautóknál, mint a 159, mert így reszponzívabb és pontosabb a kormányzás, cserében eszi a gumit. Tehát ha egy 0-ás összetartást csinálsz, akkor az még mindig jut is marad is...
A ballaszt ill. a lámpatest két betápot kap, mint az kiderült. Az egyikkel világít, a másikkal szintez. Nekem ugye a másik nem volt ami az F37-es biztosítékból jön, bármit is írjon a kezelési. Tehát elsőként felkapcsolt világítással és leszedett lámpa stekkerrel ellenőrizni kell abban az 1-es lábon a 12V-ot és onnan számozva ez alapján a 9-es lábon szintén 12V-ot:
Ha van a 9-esen 12V akkor a lámpatesteknél kell keresni a hibát, abból is elsőnek a vezérlőszálat, a 12-est. Az vezérli a bal oldali (master) lámpából a jobb oldalit.
Ha a vezeték stimmel akkor már csak a ballast ill. a motor lehet gond :-(