Shadin2016-02-10 08:44:37 // 78199
Oksa, 7végén megmérem a repülőrajtos 80-180-at és a 6-ban 80-160-at is.
droberto2016-02-10 08:43:25 // 78198
OFF (hiszti)
Nem akarom senki kenyerét elvenni, de ez már durva: Ford Focus RS - TC.
Az Alfának mikor lesz ilyen? Mikor jön a Giulia???
Egyébként pont ezért szégyen a Giulietta is. Se technika, se design. Ennél még az Astra is jobb. A Cupé az mostani hothetchek közül a legszebb forma. Aztán most Genfe arcunkba tolják a fészliftjét? Mit kapunk zongoralakkot, szebb üléseket? Nagyok kíváncsi leszek.
Remélem ebből a sok munkából lesz valami végre amire ismét büszkék lehetünk! Nagyon kéne már valami, mert lassan már tényleg a rönyő is beelőz minket....
Bocs csak kicsit kiborultam... :(
ON
Nem akarom senki kenyerét elvenni, de ez már durva: Ford Focus RS - TC.
Az Alfának mikor lesz ilyen? Mikor jön a Giulia???
Egyébként pont ezért szégyen a Giulietta is. Se technika, se design. Ennél még az Astra is jobb. A Cupé az mostani hothetchek közül a legszebb forma. Aztán most Genfe arcunkba tolják a fészliftjét? Mit kapunk zongoralakkot, szebb üléseket? Nagyok kíváncsi leszek.
Remélem ebből a sok munkából lesz valami végre amire ismét büszkék lehetünk! Nagyon kéne már valami, mert lassan már tényleg a rönyő is beelőz minket....
Bocs csak kicsit kiborultam... :(
ON
Kolci2016-02-10 08:41:50 // 78197
Szerintem 5 -ben meg kell futnia a 180-at. Csak azt tudom pontosan, hogy 6 ban 2250-nél 127-128 at megy az óra és a gps szerint is. Gyári méretü 225 50 17 gumikon az 1.9 jtd 16v
droberto2016-02-10 08:26:35 // 78196
Nem csak neked furcsa! Ezért mondam, hogy ennek a mérés egy fabadkát se ér.
Sok múlik a vezetőtől, használt fokozatoktól, váltás gyorsaságától, váltási fordulatszámtól, egyéb körülményektől. Meg arra gondok, hogy ők úgy nézték, hogy gyorsulás közben indították a mérést.
Ahogy korábban írtam sokkal egzaktabb egy statikus legnagyobb fokozatban mért gyorsulás, egyébként sztenderdként is használt rugalmasság mérés 80-120 km/h közt.
De ha gondoljátok mérjük le 80-160 közt (6. ban). :)
Sok múlik a vezetőtől, használt fokozatoktól, váltás gyorsaságától, váltási fordulatszámtól, egyéb körülményektől. Meg arra gondok, hogy ők úgy nézték, hogy gyorsulás közben indították a mérést.
Ahogy korábban írtam sokkal egzaktabb egy statikus legnagyobb fokozatban mért gyorsulás, egyébként sztenderdként is használt rugalmasság mérés 80-120 km/h közt.
De ha gondoljátok mérjük le 80-160 közt (6. ban). :)
Liquid2016-02-10 08:11:36 // 78195
Én is úgy mértem, hogy beálltam 80-ra és padló. Egy repülőrajjtal lehetne hozni nem is keveset. Erősen függ a váltó áttételezéstől is.
Invisible2016-02-10 08:10:33 // 78194
Részvétem! :( Gyors felépülést, és kitartást!
Shadin2016-02-10 08:08:03 // 78193
Nem tudom mi a szabály, gondolom mindent lehet, csak fusd meg. Nem mindegy milyen sebességben, meddig pörgetve csinálod, meg az sem, hogy én pl. 4-esben 80-nál padlóztam le, holott elvileg gyorsabb, ha már előtte padlón mész és 80-nál indul a stopper mindezt még 3-asban, tekintettel arra, hogy 5-ösben is majdnem elmegy 180-ig. Ez már nem autó függő mérés...
yani🍀2016-02-10 08:05:17 // 78192
Szerintem váltás nélkül kellene mérni. Én a 2.0-val játszadoztam 4-ben 60-nál lepadlózva 160-ig. az 18-19mp volt. 180-at nem tud 4-ben ezért 5-ben, vagy 6-ban kéne próbálni.
Shadin2016-02-10 08:04:08 // 78191
Hát ez lenne a reális...
Liquid2016-02-10 08:02:42 // 78190
én nagyjából 18-20 másodpercet mértem, de lehetne jobb az biztos.
4-5-6, illetve 4-5
4-5-6, illetve 4-5
Kolci2016-02-10 07:59:27 // 78189
Na akkor hogy is van ez a mérés, 80-180 sprint váltás nélkül, vagy 4-5-6 ?
Kezdek kíváncsi lenni, hogy az 1.9 mit megy az 1730 kg-s önsúlyával, plusz szerény személyem mázsájával :)
Kezdek kíváncsi lenni, hogy az 1.9 mit megy az 1730 kg-s önsúlyával, plusz szerény személyem mázsájával :)
Shadin2016-02-10 07:55:08 // 78188
Basszus, ezekkel az értékekkel itt mindenki gyorsabb mint pl. 530d v. 159 3.2 V6 meg még egy Focus RS-nél is. Ne már gyerekek szívattok bakker... Csak Dömpi és én vagyunk itt reálisak? :-)
Giuntini2016-02-10 00:09:25 // 78186
Az egér halott. Csütörtökön kapnék egy másikat, most ki sem lehet nyitni.
Dömpi (il dottore)2016-02-10 00:06:48 // 78185
baszki! részvét!
Dömpi (il dottore)2016-02-10 00:02:57 // 78184
nekem néznem kell a fordulatot, mert 3000-ig nem szabad 5-ben hagynom, mert beremeg a kaszni...nem tudom miért
Dömpi (il dottore)2016-02-09 23:58:04 // 78183
a V6-odhoz képest sz@r 😀
komolyra fotdítva: váltás nélkül 6-ban is megmérnéd? Kíváncsi vagyok mennyi.
komolyra fotdítva: váltás nélkül 6-ban is megmérnéd? Kíváncsi vagyok mennyi.
Kolci2016-02-09 23:31:28 // 78182
Igen, mert a két cég valamikor fúzionált, azaz a lorett felvásárolta a Breda-t, de most nem találom az ide vonatkozó leírást. A 164-es ALFA-hoz gyártott szíjfeszítő kanadában készült a Kanadai Breda gyárban, csak a logó azonos, de a lorett név nincs is rajta. Már nem egy ilyet cseréltem, s minden esetben ilyen feszítő volt a ricambi original dobozokban.
A lorett-breda amúgy torino-i, és már európában is sok országban van jelen pl spanyolországban. Abban különbözik a Federal Mogultól, hogy ő mindig lecseréli a nevet a sajátjára.
Szóval igazad van, s én fogalmaztam hibásan. A kanadai leányvállalatnál gyártott feszítőire kapta meg továbbra is a gyártási engedélyt.
Persze ők is csinálnak néha nem tökéletes dolgokat. Ilyen volt a spanyolországi gyárban gyártott főtengely hosszbordás szíjtárcsa. Némelyik felrakás után szinte azonnal ütött.
A lorett-breda amúgy torino-i, és már európában is sok országban van jelen pl spanyolországban. Abban különbözik a Federal Mogultól, hogy ő mindig lecseréli a nevet a sajátjára.
Szóval igazad van, s én fogalmaztam hibásan. A kanadai leányvállalatnál gyártott feszítőire kapta meg továbbra is a gyártási engedélyt.
Persze ők is csinálnak néha nem tökéletes dolgokat. Ilyen volt a spanyolországi gyárban gyártott főtengely hosszbordás szíjtárcsa. Némelyik felrakás után szinte azonnal ütött.
Liquid2016-02-09 23:15:37 // 78181
ejj, ez a méreg nem a cián :(
Jobbulást, mielőbb
Jobbulást, mielőbb
Lexlutor2016-02-09 22:56:49 // 78180
Részvétem. Sajnos ez a dizájn ára. Másnak ilyenkor csak a lökhárítója horpad be...
droberto2016-02-09 22:26:52 // 78179
Jajj szegény! ;(
Részvét...
Az Egeret néztétek?
Részvét...
Az Egeret néztétek?
droberto2016-02-09 22:25:35 // 78178
A Breda alatt az olasz csapágy és görgő gyártót a Breda Lorett-et érted?
droberto2016-02-09 22:22:18 // 78177
Úristen... a te korrekcióid kiválóak. 4-5 alatt nem szabad a korrekciókkal foglalkozni! Szerintem inkább menj és hajtsd meg jól a gépet. :)
norbi04092016-02-09 21:57:37 // 78176
Basszus :( Gyors felépülést! Neked pedig erőt ès kitartást!
Pityukoma2016-02-09 21:51:29 // 78175
Uhhh, sajnálom :-( Mielőbbi gyógyulást a vasnak!
Csabi2016-02-09 21:43:24 // 78174
uh részvétem, remélem mielőbb rendben lesz minden!
Piritu - 1.000.0002016-02-09 21:40:00 // 78173
Mielőbbi gyógyulást :-((
Kolci2016-02-09 21:37:18 // 78172
Bakker részvétem :(((
Kolci2016-02-09 21:31:32 // 78171
Lehet, hogy spanyol, lehet,hogy műanyag lapátos, de amikor megvettem a kocsit és megnéztem, hogy milyen állapotban van a vezérlés, és a még mindig csillogó graf már csöpögött. a feszítőgörgő is csillogott, s a szíj is nagyon szép volt. Sajna még mindig gyári volt a főtengely szíjtárcsa. Állítólag 60000-et futott a vezérlés, és a kinézete miatt el is hiszem, s látszott, hogy cserélték a vízpumpát is.
Ettől függetlenül szerintem mindenki olyan vízpumpát vesz amiben megbízik.
Gondolom, ha most ide írom, hogy én pl a Breda feszítőt szeretem használni, akkor sokan mondják, hogy az nem olyan jó, és pl az INA, meg SKF sokkal jobb. Azt meg nem sokan tudják, hogy a FIAT visszavonta az összes dupla rugós, nem hidraulikus V6-os alfa 164 be szerelt motorok szíjfeszítőjének a gyártási jogát, mert nem tudták teljesíteni az előírásokat. Csak egy cégnek engedték gyártani, mégpedig a canadai Bred cégnek, amelyik amúgy a gyári beszállító is. A ricambi original dobozokban Breda van.
Ettől függetlenül szerintem mindenki olyan vízpumpát vesz amiben megbízik.
Gondolom, ha most ide írom, hogy én pl a Breda feszítőt szeretem használni, akkor sokan mondják, hogy az nem olyan jó, és pl az INA, meg SKF sokkal jobb. Azt meg nem sokan tudják, hogy a FIAT visszavonta az összes dupla rugós, nem hidraulikus V6-os alfa 164 be szerelt motorok szíjfeszítőjének a gyártási jogát, mert nem tudták teljesíteni az előírásokat. Csak egy cégnek engedték gyártani, mégpedig a canadai Bred cégnek, amelyik amúgy a gyári beszállító is. A ricambi original dobozokban Breda van.
Haddel2016-02-09 21:25:12 // 78170
Uu bakker,sajnálom Emil bátyó! :(
yani🍀2016-02-09 21:07:14 // 78169
Őszintén sajnálom. Egy ügyes karosszériás biztosan megoldja.
Giuntini2016-02-09 21:01:37 // 78168




W.2016-02-09 20:56:17 // 78167
Óra szerint. Én nem figyeltem annyira a fordulatot, érzésre váltogattam, ahogy szoktam. Nem akarok hazudni, de 80-160-ig olyan mintha rakéta lenne... 160-nál 6-ba tettem.
gubaadam862016-02-09 20:55:52 // 78166
Honnan van ez az infó?
Shadin2016-02-09 20:53:05 // 78165
GPS. vagy óra szerint ? Nem vagyok irigy, de mit csinálok rosszul ? ☺ Én 4-esben padlozom pont 80-nál 3500-nál váltók el kb. stb. 180 már 6-osban. Ki van csukva h 4mp különbség van a két autó között.
W.2016-02-09 20:22:12 // 78164
3-ból indultam neki egészen 6-ig. 3-ból szinte rögtön feltettem 4-be.
W.2016-02-09 19:56:49 // 78162
Helyben egy srác, aki egyébként bmw-ket ír.
norbi04092016-02-09 19:49:46 // 78160
Mit ajánlasz? :) Mit érdemes tenni? Úgy tudom lehet mágnes szettet kapni külön ezekhez.
W.2016-02-09 19:40:11 // 78159
Alapban annyi volt, de adtunk a méneshez még párat... :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-09 19:02:16 // 78157
igwn kopoghat a porlasztó
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-09 19:00:49 // 78155
faxa pedig eddig ezzel sem volt baj :(
norbi04092016-02-09 18:58:15 // 78154
Estét mindenkinek! :)
Srácok....okozhatja üzemmeleg motor kopogását az, ha a porlasztókban lévő mágnesek gyengék már? Anno mikor bemérettem padon őket, megnézték az elektromos részeiket is és a max áram nyitotta csak normálisan 3 porlasztómat. 18.6 A azt hiszem. A maradék egynek elég volt a 16 A. Leginkább alapjáraton hallani. Szokott olyat csinálni, hogy megállok mert mondjuk pirosat kapok...hallani a ritmikus kopogást, majd egyik pillanatról a másikra elkezd halkulni és elmúlik. Hasonló a hang mint a rossz hidrotőkék esetében....nekem mind a 16 cserélve lett nemrég, ugyhogy nem hinném, hogy azok közül csattogna valamelyik.
Srácok....okozhatja üzemmeleg motor kopogását az, ha a porlasztókban lévő mágnesek gyengék már? Anno mikor bemérettem padon őket, megnézték az elektromos részeiket is és a max áram nyitotta csak normálisan 3 porlasztómat. 18.6 A azt hiszem. A maradék egynek elég volt a 16 A. Leginkább alapjáraton hallani. Szokott olyat csinálni, hogy megállok mert mondjuk pirosat kapok...hallani a ritmikus kopogást, majd egyik pillanatról a másikra elkezd halkulni és elmúlik. Hasonló a hang mint a rossz hidrotőkék esetében....nekem mind a 16 cserélve lett nemrég, ugyhogy nem hinném, hogy azok közül csattogna valamelyik.
'''''2016-02-09 18:55:03 // 78152
Attól függ,milyen autóval. :-)
mzo2016-02-09 18:51:05 // 78151
A lapát anyaga azért is számít(hat) mert sajnos a műanyag lapát a folytonos hőingadozás hatására megvetemedhet, megrepedhet, ill szó szerint elkophat. A fémre mindez nem jellemző. Korrodálni nem fog, hiszen mire az elkorrodálna, addig az egész autó is elrohadna. Még vagy 7-8 évvel ezelőtt láttam a Norautónál egy olyan vízpumpát, hogy a szerelő rendesen kézzel morzsolta a lapátját. Na az ilyenek miatt lett hype a fém vízpumpa. Bár sztem ha rendes megadott időben cserélik, egyikkel se kellene h gond legyen.
W.2016-02-09 18:49:03 // 78150
80 - 180-ig váltásokkal15.4 sec jónak számít?