droberto2012-08-22 00:28:18 // 23630
	Tempomat nélkül csalóka lehet mindez...
	
Liquid2012-08-22 00:27:08 // 23629
	A központosító gyürüvel azért lehet együtt élni, szerintem se jelent az gondot.
	
droberto2012-08-22 00:25:28 // 23628
	Még ráutaló magatartást sem tanúsítottam, hogy 66-ra valósi felnit vegyen a cartárs!
Egyébként, megfelelő gyűrűvel simán, gond megtehetné!
	
Egyébként, megfelelő gyűrűvel simán, gond megtehetné!
droberto2012-08-22 00:21:10 // 23627
	"90-es tempónál 3,2 l, 120-nál 6,9 l 160-nál 7,2 l" - Mindegyik esetben 6.-ban nézted?
Az enyém GPS szerint 90-nél, sík úton, két személlyel 5,5-6-ot eszik. 8V, Remap, óra csalás ide, vagy oda ez meglepőnek hangzik. Az is meglepő, hogy 120 és 160 között csak 3 dl fogyasztás különbséget mértél...
	
Az enyém GPS szerint 90-nél, sík úton, két személlyel 5,5-6-ot eszik. 8V, Remap, óra csalás ide, vagy oda ez meglepőnek hangzik. Az is meglepő, hogy 120 és 160 között csak 3 dl fogyasztás különbséget mértél...
GTPeti2012-08-22 00:19:07 // 23626
	Sose számoljon utána tankoláskor, mert szomorú lesz! B)
	
Liquid2012-08-22 00:18:45 // 23625
	nem lehet hogy az 1-es nem látszott a kijelzőn? :))
	
Liquid2012-08-22 00:18:04 // 23624
	a koromfelhőket látva a visszapillantóban, úgy gondolom tudja Ő :) 
Valszeg ennyit jelent a Q4, majd meglátom mit mutat hosszabb távon aztán még az is lehet hogy benevezek egy optimalizálásra.
	
Valszeg ennyit jelent a Q4, majd meglátom mit mutat hosszabb távon aztán még az is lehet hogy benevezek egy optimalizálásra.
Dömpi (il dottore)2012-08-22 00:17:53 // 23623
	ne, ne, ne! Neki a trip szerinti szakasz átlag mutat 4-5 közötti figyasztást, amiben van 100 és 200 közötti tempó.
Amúgy automataváltós.
	
Amúgy automataváltós.
GTPeti2012-08-22 00:15:49 // 23622
	A motorodnak mondogatni kéne magában, hogy "dízel vagyok, dízel vagyok"... :)))
	
Liquid2012-08-22 00:15:08 // 23621
	lesz-lesz :)  csak még nem volt időm...
	
GTPeti2012-08-22 00:14:44 // 23620
	Azért mutat 4,6-ot, mert az a pillanatnyi fogyasztás (pontosabban egy mondjuk 10mp-es átlagérték). Az átlagfogyasztás pedig megint más... A barátod 166-osa sem 4,6-tal jár 140-nél, hanem 6 és 7 között.
(Játszhatsz a pedállal, hogy ilyen klassz értékek jelenjenek meg, de ettől még...)
	
(Játszhatsz a pedállal, hogy ilyen klassz értékek jelenjenek meg, de ettől még...)
Dömpi (il dottore)2012-08-22 00:14:33 // 23619
	Lehet. Viszont amióta én annyit szívtam egy rohadt műanyag karika miatt (közp.gyűrű), úgy vagyok vele, hogy ami nem rá való azt ne erőltessük.
...most lehet jönni azzal, hogy a 255/35/19 sem rávaló, ami most alattunk van. Valóban! Télen/tavasszal el is fogom adni.
	
...most lehet jönni azzal, hogy a 255/35/19 sem rávaló, ami most alattunk van. Valóban! Télen/tavasszal el is fogom adni.
Liquid2012-08-22 00:14:12 // 23618
	az eddigi átlagom 9l, az elmúlt bő 1000km-en, ebben leginkább városon kívüli etapok voltak, egy kevés autópályával. Toltam neki :) De pl. a nyugati taliról hazefele 7.4-et mutatott a Trip, pedig akkor se óvatoskodtam.
	
droberto2012-08-22 00:11:29 // 23617
	Jóképű? :) Azért majd egy fotóra kíváncsi lennék! :)
	
Dömpi (il dottore)2012-08-22 00:10:41 // 23616
	először felmegy 9,2 fölé, majd ha ráállok a sebességre és pontosan tartom, akkor szépen ereszkedik vissza a pillatnatnyi fogyasztásmérő, majd megáll ezen az értéken.
Egy haveromnak 2,4 jtd-s 166-osa van, neki produkál 4,6-ot is 160-nál. (Erhard! Az ővében sincs DPF).
Egyébként a comp tanítható. Ha hosszabb (pl. 20 km) távon mondjuk nem váltod fel 6-ba, hanem hagyod 5-ben, és tolod 120-al, utánna csökken a fogyasztás. Ugyanígy tanítható, ha néha megrángatod alacsonyab fokozatban 3000-3500-ig.
Mondjuk arra kíváncsi lennék, hogy tényleg csökken-e fogyasztás, vagy csak a comp mutat valamiért kevesebbet.
Többiek? Hasonló tapasztalat?
	
Egy haveromnak 2,4 jtd-s 166-osa van, neki produkál 4,6-ot is 160-nál. (Erhard! Az ővében sincs DPF).
Egyébként a comp tanítható. Ha hosszabb (pl. 20 km) távon mondjuk nem váltod fel 6-ba, hanem hagyod 5-ben, és tolod 120-al, utánna csökken a fogyasztás. Ugyanígy tanítható, ha néha megrángatod alacsonyab fokozatban 3000-3500-ig.
Mondjuk arra kíváncsi lennék, hogy tényleg csökken-e fogyasztás, vagy csak a comp mutat valamiért kevesebbet.
Többiek? Hasonló tapasztalat?
droberto2012-08-22 00:10:32 // 23615
	Ilyesmit én is örökölnék! :)
	
GTPeti2012-08-22 00:08:02 // 23614
	Rohannék is azonnal az Erhard-féle optimalizálókúrára, ha ilyen értékek jönnének ki. :)
	
droberto2012-08-22 00:06:30 // 23613
	A linkelt lap egy 17"-os AR-ra szűrt felnikre vonatkozó weboldal.
Nem gondoltam én ott semmi konkrétra!
"Totál más az osztókör mint a 159-en!!!" - Ebben tévedsz! A 166-é 5x108, mígnem a 159-é a GM féle 5x110 mm. Ezt egy jóféle mozgókúpos megoldással nagyon is egyszerűen át lehet hidalni.
	
Nem gondoltam én ott semmi konkrétra!
"Totál más az osztókör mint a 159-en!!!" - Ebben tévedsz! A 166-é 5x108, mígnem a 159-é a GM féle 5x110 mm. Ezt egy jóféle mozgókúpos megoldással nagyon is egyszerűen át lehet hidalni.
Liquid2012-08-22 00:03:46 // 23612
	dehogy :) az enyém 140-nél mutat 9.2-t :)
	
Liquid2012-08-22 00:03:21 // 23611
	ja, most látom csak hogy 1.9 8V, bár még úgy is korrekt
	
Dömpi (il dottore)2012-08-22 00:02:00 // 23609
	
	
Liquid2012-08-22 00:01:25 // 23608
	160-nál 7.2? azt hogyan?
	
Dömpi (il dottore)2012-08-21 23:57:25 // 23607
	Nekem az 1.9 8V fogyasztása 255/35/R19-el 2 200 km átlagában 8,0 l. 90-es tempónál 3,2 l, 120-nál 6,9 l 160-nál 7,2 l és mindez klímával. nem tudom ez sok vagy átlagos? Általában 2500 és 3000 között váltok, turbónyomás van, erő van, és nem koppan semmi sehol. Bár a magyar utakom a 19" felnik miatt többet nézem az aszfaltot magam előtt mint bármi mást. Horgom ugyan nincs, de fullra pakolva - feleség és 2 gyerek - mellett is ennyi a fogyasztás és nem ér le semmi, el lehet menni vele nyaralni. Pályán lehet tolni, alsóbb rendű úton meg nem véletlenül van kint az úthibát jelző és emiatt sebességkorlátozó tábla. A fiattal anno lesz@rtam, most komolyan veszem. Ennyi.
	
Liquid2012-08-21 23:48:48 // 23606
	teljesen jó képe van
	
Liquid2012-08-21 23:48:30 // 23605
	Pioneer AVH2400BT, "örököltem" :)
	
Dömpi (il dottore)2012-08-21 23:39:53 // 23604
	én a ledsort a lámpák alatti hullám alakú résbe fűztem be. Annyiból elcsesztem, hogy nem ragasztottam oda, hanem csak beszorítottam a résbe. Egy idő után ki is rázódott, így idővel a folyamatos visszatuszkolástól el is szakadt benne a szál. Most szépen be fogom fűzni, úgy, hogy leszedem a lököst és akkor jól hozzáférhető.
	
Dömpi (il dottore)2012-08-21 23:34:13 // 23603
	Ha az 1.-re gondolsz, az 166-ra van. Totál más az osztókör mint a 159-en!!!
	
droberto2012-08-21 22:51:17 // 23602
	Grat hozzá! :)
Milyen fejre kötötted? Milyen a képe?
	
Milyen fejre kötötted? Milyen a képe?
Liquid2012-08-21 22:29:38 // 23601
	
	
Pityukoma2012-08-21 21:37:06 // 23600
	Ja ha gondolod megmérem a horog alját a talajtól (üresen) úgy össze tudod hasonlítani a tieddel.
	
Pityukoma2012-08-21 21:32:52 // 23599
	Ha jól emlékszem ugyanolyan (GDW) horgod van neked is mint nekem. Nekem nem szokott soha lekoppanni, pedig 2felnőtt+3gyerek +tetőbox +kerékpárok a horgon +csomagtartó rolóig pakolva voltunk nyaralni. Nézd meg a rugóidat hátul lehet hogy gond van velük. Én nekem az volt az első amit cseréltem a vas vásárlása után nemsokkal. Nem vészes az ára, akkor 17K volt a 2db gyári. +2cm-rel emelkedett a hátulja üresen.
	
droberto2012-08-21 20:37:38 // 23598
	Nem rossz ötlet!
	
droberto2012-08-21 20:37:09 // 23597
	Tegyél rá nagy kereket! :) Nekem amióta a nyári van fent kopp-kopp-kopp, még sehol sem ért le!
Vonóhorgom nekem is lesz. Már félek előre... :(
	
Vonóhorgom nekem is lesz. Már félek előre... :(
Csosznorbert2012-08-21 20:26:29 // 23596
	Észrevétel..... 4 felnött, 1 gyerek, csomi tele börönddel utazáshoz. 84-71-es utakon Balatonfüredig, és vissza Szombathely....... vagy 20x koppant le durván a vonóhorog. Ebböl történt a következtetés: magyar utakon nyaralni menni a 159-el nem lehet.... :(
	
GTPeti2012-08-21 19:26:34 // 23595
	Majd én jól átvariálom, hogy tisztességesen működjön... ha úgy hozza a sors... B)
	
droberto2012-08-21 19:22:41 // 23594
	Így ez már már csak egy műsz@r! :)
	
GTPeti2012-08-21 19:15:50 // 23593
	A fenébe. Nagy kár, hogy ők is átvették ezt a hülyeséget.
A 156-nál még a valóságot mutatja a műszer. Megjegyzem... egy műszer értelme pontosan ez.
	
A 156-nál még a valóságot mutatja a műszer. Megjegyzem... egy műszer értelme pontosan ez.
direttore2012-08-21 18:21:18 // 23592
	Szia, nekem volt ilyen, ...termosztát csere lett belőle. ja és a fogyasztást is növelte:((
Autópályán 140 temponál sok a 8,6 !
	
Autópályán 140 temponál sok a 8,6 !
Piros Madaaar2012-08-21 14:38:35 // 23591
	Udv.
En is voltam vele zadarba.nekem atlag 7.8 volt egesz utra klimaval 4fo es csomagtarto fullra tomve.a vizhofok 90 all 99% ba de tapasztaltam en is hogy az ut soran neha lefele huzott a 90 ala az elso vonalra.ez kb 2x fordult elo.(1.9jtd)
	
En is voltam vele zadarba.nekem atlag 7.8 volt egesz utra klimaval 4fo es csomagtarto fullra tomve.a vizhofok 90 all 99% ba de tapasztaltam en is hogy az ut soran neha lefele huzott a 90 ala az elso vonalra.ez kb 2x fordult elo.(1.9jtd)
droberto2012-08-21 10:48:53 // 23590
	Az enyém áll 90-en mint a cövek! Sajnos igen megtévesztő módon. :(
FES-el néztem ezt már, 70-75°C-nál felmegy 90-re a mutató!
	
FES-el néztem ezt már, 70-75°C-nál felmegy 90-re a mutató!
'''''2012-08-21 10:16:00 // 23589
	A hőfok nekem is ilyen.A fogyasztás ErHardnál,pályán simán reális.Nálam is volt már ennyi.
	
Coolby2012-08-21 08:55:51 // 23588
	Sziasztok!
No, készültem, hogy oldalakat kell visszaolvasnom, de úgy látom jól csinálta mindenki és nem a gép előtt töltötte a hétvégét :)
Mi is megsétáltattuk a gépet a Mátrában kicsit, szuperjó volt, egy álom használni, kényelmes, csendes, pihentető benne utazni, aztán pedig a szerpentinen egy csoda élvezet :) Minden hiba nélkül tette a dolgát a gép...
Nagyon jól szedegettük a kanyarokat, márha hagyták az offosok, valakinek mindig odaértem a seggébe :) Megállapítottam, hogy még messze nem merek annyit (plusz asszonyka nem hagyja mellettem), amennyit az autó tud, de még a közelében sem vagyok a határainak, nagyon szuper a futómű, kapaszkodnak a kerekek, pedig nem egy álom minőségű aszfalt van arrafele azért.
Erhard fogyasztását irigylem, DPF-fel és optimalizálás nélkül nekem kb. 1 literrel több jött ki az autópályás és szerpentines útvonalon klímával, 8,7 liter.
Még, amit akartam kérdezni az Alfánál a hőfokjelző olyan, mint a VW csoport gépeiben, hogy odaragad a 90-re (és igazából ha 80-95 között van, akkor is 90-en áll), vagy normális az, ha néha ingadozik, de csak és kizárólag lefele, mert azt vettem észre, hogy főleg alacsony sebességnél néha lemászik 90 alá kb egy vonást, aztán visszamegy 90-re. Terhelésnél, tehát pl szerpentinezésnél 90-en áll, mint a cövek...
	
No, készültem, hogy oldalakat kell visszaolvasnom, de úgy látom jól csinálta mindenki és nem a gép előtt töltötte a hétvégét :)
Mi is megsétáltattuk a gépet a Mátrában kicsit, szuperjó volt, egy álom használni, kényelmes, csendes, pihentető benne utazni, aztán pedig a szerpentinen egy csoda élvezet :) Minden hiba nélkül tette a dolgát a gép...
Nagyon jól szedegettük a kanyarokat, márha hagyták az offosok, valakinek mindig odaértem a seggébe :) Megállapítottam, hogy még messze nem merek annyit (plusz asszonyka nem hagyja mellettem), amennyit az autó tud, de még a közelében sem vagyok a határainak, nagyon szuper a futómű, kapaszkodnak a kerekek, pedig nem egy álom minőségű aszfalt van arrafele azért.
Erhard fogyasztását irigylem, DPF-fel és optimalizálás nélkül nekem kb. 1 literrel több jött ki az autópályás és szerpentines útvonalon klímával, 8,7 liter.
Még, amit akartam kérdezni az Alfánál a hőfokjelző olyan, mint a VW csoport gépeiben, hogy odaragad a 90-re (és igazából ha 80-95 között van, akkor is 90-en áll), vagy normális az, ha néha ingadozik, de csak és kizárólag lefele, mert azt vettem észre, hogy főleg alacsony sebességnél néha lemászik 90 alá kb egy vonást, aztán visszamegy 90-re. Terhelésnél, tehát pl szerpentinezésnél 90-en áll, mint a cövek...
droberto2012-08-21 00:24:42 // 23587
	Továbbá kavicsfóliáztam az emblémáimat!
	
droberto2012-08-21 00:23:33 // 23586
	Megoldottam a fékfolyadékban levő szennyeződés kérdését! :)
	
Piritu - 1.000.0002012-08-20 22:06:19 // 23585
	Nem az erő hiányzik, az elég, hanem a dulpakuplung közé beszúrt gázfröccs :-(
	
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-20 22:04:50 // 23584
	na ezért jó a 2,4-es ott van kraft :)
	
Liquid2012-08-20 22:03:58 // 23583
	hááát, a TS-nél ha 3000 fölé esik vissza a fordulat akkor van power késedelem nélkül :)
Mondjuk a kormossal még nem élményautóztam szerpentinen, így nincs összehasonlítási alapom, mindenesetre kezdem megszokni :)
ja, és a nyugati taliról hazafele 7.4-et produkált, pedig kormoltam néha :)
	
Mondjuk a kormossal még nem élményautóztam szerpentinen, így nincs összehasonlítási alapom, mindenesetre kezdem megszokni :)
ja, és a nyugati taliról hazafele 7.4-et produkált, pedig kormoltam néha :)
Piritu - 1.000.0002012-08-20 21:57:45 // 23582
	Nincs az négy felett elváltva sem :-(
Bár lehet, hogy csak a TS mentalitását könnyű megszokni :-P
	
Bár lehet, hogy csak a TS mentalitását könnyű megszokni :-P
Piritu - 1.000.0002012-08-20 21:56:37 // 23581
	Elég sok sofőrrel találkozni, aki erős kihívásokkal küzd :-(
Az osztrák autópályán ma is csak magyar sofőrök előztek dombnak felfelé 1000 köbcenti alatti kocsival. Ami meg a Balcsi körül megy, az külön misét is megér. A sünök kaszálhatnának a sok balféktől, de ahhoz kint kéne lenni az utakon és nem az árnyékban hűsölni...
	
Az osztrák autópályán ma is csak magyar sofőrök előztek dombnak felfelé 1000 köbcenti alatti kocsival. Ami meg a Balcsi körül megy, az külön misét is megér. A sünök kaszálhatnának a sok balféktől, de ahhoz kint kéne lenni az utakon és nem az árnyékban hűsölni...
Online tag
0
		Vendég0
418
