Giuntini2016-03-01 12:08:20 // 79349
Nem is úgy szántam! Vagy egy rosso Ferrarit!
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-01 10:19:44 // 79348
kis autóban nem olyan mutatós pedig...elrejti a formát, de hát ez volt jó áron, jó felszereltséggel...
nekem sok szín tetszik 59-ben a fehér, fekete, rosso, mélyvörös, barna a szürke is jó....
nekem sok szín tetszik 59-ben a fehér, fekete, rosso, mélyvörös, barna a szürke is jó....
Liquid2016-03-01 09:53:30 // 79347
azért egy rosso TI-t nem dobnék ki :)
Giuntini2016-03-01 09:42:05 // 79346
Képeket, azért tegyél fel róla! Kíváncsi vagyok!
Giuntini2016-03-01 09:40:37 // 79345
A szép autó fekete!!! Most meg elnézést kell kérnem mindenkitől, akinek nem fekete az autója! Bocs mindenkitől!!!
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-01 08:31:22 // 79344
fekete, 1.4 sport :)
Shadin2016-03-01 06:53:42 // 79343
És milyen a színe?
:-)
:-)
Haddel2016-02-29 22:07:32 // 79342
Azt akartam eredetileg ,de most nincs rá keret..sok gipszkarton ,meg villanyvezeték kijön az árából 😃
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-29 21:36:07 // 79341
náluk a pont 3 ajtós kellett Mito-t is nézegettem de nem tudok megbarátkozni az elejével... ez meg olyan retro autó...
tdemeter2016-02-29 20:53:36 // 79340
Az nalunk is bejon az asszonynak, foleg pirosban kromcsikokkal..
Szep auto szerintem, igazi noi kocsi...
Szep auto szerintem, igazi noi kocsi...
Dévid2016-02-29 20:46:33 // 79339
Szerencsém volt. Bár néha inkább átadom a kormányt, hogy érezze milyen amikor az ember vezet, és nem utas. Ha néha játszós autóval viszem, azt is élvezi. Mázlista vagyok, tudom jól. :)
Giuntini2016-02-29 20:45:06 // 79338
Az egy nagyon klassz kis autó! Gratula!!!
Dévid2016-02-29 20:42:32 // 79337
Érdekelne, hogy mutatsz benne. Vállban nem szorít?
yani🍀2016-02-29 20:41:15 // 79336
Gratula hozzá! Nekem is tetszik, de nálunk Nóri nem akart 3 ajtós autót, a hosszított változat, pedig nem olyan szép. Az XL tetszik, de még nagyon új.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-29 20:33:21 // 79335
no asszonypajtásnak lecseréltük az autóját, kapott egy Fiat 500-at az volt a vágya egy egérkamion...hát elég érdekes de nem rossz, kinézetre no1...
Liquid2016-02-29 20:31:54 // 79334
:D ezek szerint a tiéd jobban van kalibrálva :) Hogy csináltad? :D
Dévid2016-02-29 20:31:04 // 79333
Mikor eladta a kocsiját, szerintem kiszedte. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-29 19:30:30 // 79330
ATE, TRW...
Haddel2016-02-29 19:22:07 // 79329
Nagy brembós kollegáktól kérdezném ,milyen betétet ajánlotok ,ami hatékony ,és nem csikorog?
Nivan842016-02-29 17:53:59 // 79328
Pont az akksi kérdést akartam feltenni én is. Bemérettem az akksit. Alig tud 350A indítóáramot már.
A méretre lennék kíváncsi, ami befér egy 1,9 8v jtdm-be. Amit kinéztem az 278mm hosszú, 175mm széles, és 190mm magas.
Excide Premium 77AH J+ 760
A méretre lennék kíváncsi, ami befér egy 1,9 8v jtdm-be. Amit kinéztem az 278mm hosszú, 175mm széles, és 190mm magas.
Excide Premium 77AH J+ 760
ödi1592016-02-29 15:23:55 // 79327
Elnézést a ronda írásért csak menetkőzben írta köszönöm a segítséget mindenkinek .
Liquid2016-02-29 14:47:37 // 79326
nekem 80/720-as van
yani🍀2016-02-29 14:42:26 // 79325
Igaz, bár Erhardé már 240lovas.
Giuntini2016-02-29 14:42:16 // 79324
Ebben igazad van, csak ugyanez a motor a Giuliettában miért tud hörögni? Máshogy viselkedik egy 200 lovas dízel, mint egy 200 lovas benzines, bár a TBI hasonlóan húz alacsony fordulatról mint a dízel. Szerintem ma már csak gazdaságossági szempontból érdemes összehasonlítani a kettőt. A dízel kevesebbet fogyaszt, tartós hosszú távú autózáshoz jobban passzol, viszont a javítási költségek magasabbak, és tele van probléma forrásokkal.
Shadin2016-02-29 14:32:52 // 79322
Én nem érzem ezt a TBi hangot problémának. Mikor Erhard odapörkölt neki, szólt az rendesen, és ott értettem meg, hogy a lóerők és newtonméterek számmisztikájában elveszni teljesen felesleges, és pont ennyire felesleges egy 200 lovas dízelt összehasonlítani egy 200 lovas benzinessel...
ödi1592016-02-29 14:27:27 // 79321
SZiasztok ! Valaki segitsen,hoyg milyen akkumulátort érdemes a 2,4 200LE-BE rakni.
Giuntini2016-02-29 13:52:02 // 79320
Lehet hogy túloztam! Ezt én az Amorés 2,4 q4 tesztből vettem. Tény, hogy gyorsulásban nincs számottevő különbség, amit 100-ig mérnek. Azt hogy levesz a teljesítményből, szerintem a Q4 bőven kompenzálja, legalábbis 100-ig, amíg a gyáriak mérik a gyorsulast. Az automata is biztos valamennyit felemészt a teljesítményből. Ezek a Q dolgok mind bőven kompenzálnak mindenért. Mivel az enyém fúrt motor, biztos, hogy erősebb a gyárinál.
'''''2016-02-29 13:38:13 // 79319
Ülj be Manky mellé egyszer egy körre.Lehet némi különbséget érezni ugyan azzal a motorral a tiéd és az övé között. :-)
Liquid2016-02-29 13:33:30 // 79318
az lehet de gyorsulásban nincs számottevő különbség legalábbis a katalógusadatok szerint
Giuntini2016-02-29 13:06:27 // 79317
Nálad az összkerék hajtás miatt veszendőbe megy legalább negyven paci a ménesből!
Liquid2016-02-29 12:57:58 // 79316
Hááát a gyári 210-lovas programmal az enyém igencsak halovány volt.
Legalábbis a mostanihoz képest :)
Legalábbis a mostanihoz képest :)
Giuntini2016-02-29 12:49:57 // 79315
Azért a 2.4-re mindent lehet mondani, de hogy lomha? A 2.4 nem versenyautós feelinget áraszt magából, hanem azt a tank érzést, ami mindent elsöpör az útjából. Soha nem tapasztaltam azt, hogy lomha lenne. Igaz városban soha nem érzek késztetést, hogy leálljak versenyezgetni vele a lámpánál, pedig tudom jól, hogy az autók nagy részének, igencsak odavágna. Nem az a karakter. Inkább a hangja miatt is az a nehézbombázó. A 156-ban lehet, hogy másképp viselkedik a 2.4. Ha odalépek neki autópályán, hatodikban is húz, bár próbálkoznak vele sokszor mögöttem. Az dühít fel, amikor 120-ról elkezdek gyorsítani, hatodikban szépen megindul, és az Octaviás negyedikbe visszakapcsolva beleáll a seggébe. Na ekkor lepadlózom, visszavált ötbe, és az Octaviából, vagy akármelyik bizonyítani akaróból csak egy folt lesz. Majd Fehérvárnál például visszaveszek a tempóból a híd előtt, ő meg boldog, hogy bizonyítási vágya egy szép fotóval is igazolást nyert.
Giuntini2016-02-29 12:30:31 // 79314
Nehezen hihető, de a 3.2 V6-ot leszámítva a legbizsergetőbb érzés a 2.4 jtdm-et vezetni. Nagyon jó a hangja, mint egy benzines kéri a fordulatot, hogy lépj oda neki. A TBI-ben egyetlen dolog okozott csalódást: a hangja. Az neki nincs! A 2.4, amikor odalépsz, felmordul, viszont tartós gázpedál állásban autópályán haláli csend van. A TBI-ben nincs automata. A többletfogyasztás az automata váltó számlájára írandó! Valamit valamiért! Automatával még bizsergetőbb a 2.4 hangja. Ezt múltkor Pityukoma is nekem alátámasztotta.
Liquid2016-02-29 12:11:45 // 79313
Jól mondja Erhard, sajna igen hamar meg lehet szokni a jót :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-29 12:08:50 // 79312
nagyravágyó :) az a baj az ember hozzá szokik mindenhez ami jó
redbull902016-02-29 11:45:41 // 79311
nekem 56 os van 2.4jtdm 175lovas chip nélkül is megy mint barom, de már kevésnek érzem...
vagy én vagyok nagyra vágyó :D
vagy én vagyok nagyra vágyó :D
tdemeter2016-02-29 11:34:07 // 79310
Nekem 120 lovas van, nem ertem mirol beszeltek:) 1x valaki ideadhatna egy korre az ovet, hogy lassam, hogy mitol lomha ?:) Nekem 120 loval is tok jo, vagy valamirol lemaradtam?:)
yani🍀2016-02-29 11:18:28 // 79309
Azért nem olyan lomha az-:). Ne felejtsd el, hogy a 2,4-hez képest vagy 150Kg súlyelőnye van.
redbull902016-02-29 11:01:37 // 79308
hmm mondjuk ha ennyit eszik akkor már megéri TBI t venni... :D
Az se eszik többet, se kevesebbet.
Meg ha a chip ennyire befolyásolja maradunk a kézi váltónál.
200pacival elég lomha a 59es...
Köszi az infókat!! :)
Az se eszik többet, se kevesebbet.
Meg ha a chip ennyire befolyásolja maradunk a kézi váltónál.
200pacival elég lomha a 59es...
Köszi az infókat!! :)
tdemeter2016-02-29 10:45:18 // 79307
A kovetkezo nekem is automata lesz (ha osszejon). Mar csak az a kerdes h milyen modell...
Egy TI 159-be atulnek szivesen ha az minden joval fel van szerelve,de lehet varok meg es megnezem mithoz a kovetkezo 1 ev uj alfa termesben.
Egy TI 159-be atulnek szivesen ha az minden joval fel van szerelve,de lehet varok meg es megnezem mithoz a kovetkezo 1 ev uj alfa termesben.
Giuntini2016-02-29 10:32:15 // 79306
Még annyi, nem ajánlanám hozzá a chipelést. Ez automata váltó, a nyomaték növekedés befolyásolhatja igencsak a váltó élettartamát.
Liquid2016-02-29 10:32:02 // 79305
sajna nem az én szellemi termékem, Karakot cartársunk mondta egyszer, de nagyon megtetszett :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-29 10:30:12 // 79304
Szosza kérdezte mennyit zabrál a TBi novitec-kel hát ha még vissza olvas 9,7L az agip 95-ös benyával....
Giuntini2016-02-29 10:29:40 // 79303
Nekem az van. Én nagyon meg vagyok elégedve vele. Kop,kop... Rendkívül finoman vált, akár más típusokkal összevetve is. Ezt haverom mondta az automata 3-as BMW-jével összehasonlítva. A 2.4-nél opció a Sport állás, ilyenkor jobban kipörög a motor, és gyorsabb a váltás. A 2.4-nél visszavált folyamatosan 35 km/h-ig ott teszi üresbe. Hihetetlenül erős a motorfék hatás. A fogyasztás (gyári adatok) jóval magasabb a kézi váltóshoz viszonyítva, a kézi 9.5 l-es városi fogyasztásához viszonyítva itt 11.6l. Autópályán is van különbség, de nem égbekiáltó. A gépkönyv szerint nem kell olajat cserélni benne. Ez baromság, hiszen ajánlott minden automata váltós szerint a 60000 km-es periódus. A bökkenő, hogy szűrőt a váltó kivétele nélkül nem lehet cserélni. Én lecseréltem a megvétel után rögtön (Tutela), csak a citromban marad kb. fél-egy liter. Ez van, nem fogom a váltót kivetetni, és megbontani, inkább gyakrabban cserélek olajat. Mechanikailag a váltósok szerint eléggé megbízható, amivel gondok szoktak lenni, az a vezérlő egység. Szakértők szerint 200 ezer környékén szokott meghalni. Ezt a rántásokból lehet észrevenni. Az ára is olyan 200-250 ezerre rúg. Én nagyon szeretem, sőt, én mindig azt mondom, a 2.4, automata váltóval az igazi. Ez passzol leginkább a motor karakteréhez.
Kolci2016-02-29 10:29:37 // 79302
Itt látszik a tervezési hiba, azt is el kellett volna süllyeszteni, mint az üzemanyagszínt mérőt :)
Giuntini2016-02-29 10:29:30 // 79301
Nekem az van. Én nagyon meg vagyok elégedve vele. Kop,kop... Rendkívül finoman vált, akár más típusokkal összevetve is. Ezt haverom mondta az automata 3-as BMW-jével összehasonlítva. A 2.4-nél opció a Sport állás, ilyenkor jobban kipörög a motor, és gyorsabb a váltás. A 2.4-nél visszavált folyamatosan 35 km/h-ig ott teszi üresbe. Hihetetlenül erős a motorfék hatás. A fogyasztás (gyári adatok) jóval magasabb a kézi váltóshoz viszonyítva, a kézi 9.5 l-es városi fogyasztásához viszonyítva itt 11.6l. Autópályán is van különbség, de nem égbekiáltó. A gépkönyv szerint nem kell olajat cserélni benne. Ez baromság, hiszen ajánlott minden automata váltós szerint a 60000 km-es periódus. A bökkenő, hogy szűrőt a váltó kivétele nélkül nem lehet cserélni. Én lecseréltem a megvétel után rögtön (Tutela), csak a citromban marad kb. fél-egy liter. Ez van, nem fogom a váltót kivetetni, és megbontani, inkább gyakrabban cserélek olajat. Mechanikailag a váltósok szerint eléggé megbízható, amivel gondok szoktak lenni, az a vezérlő egység. Szakértők szerint 200 ezer környékén szokott meghalni. Ezt a rántásokból lehet észrevenni. Az ára is olyan 200-250 ezerre rúg. Én nagyon szeretem, sőt, én mindig azt mondom, a 2.4, automata váltóval az igazi. Ez passzol leginkább a motor karakteréhez.
Pityukoma2016-02-29 10:28:49 // 79300
"akkusztikus menetstabilizátor" :-DDD ez jó, megjegyzem:-)