tormasigyulus2015-06-10 16:24:33 // 148603
A gyári kartámasz leszerelèsi módját esetleg tudja valaki? Dánke sőn!
Lali752015-06-08 22:40:15 // 148602
Köszi,tanulmányoztam. Azt hiszem meg tudnék barátkozni egy ilyennel...
Lali752015-06-08 21:21:14 // 148601
Ilyesmi dolgokat...köszi! Rádolvasok!
Dante2015-06-08 21:20:34 // 148600
A 2.0 JTS a TS utódja, ennek még nincs köze a GM-hez. A blokk maga TS, kis módosításokkal mint egy erősebb olajszivattyú, de mások még a dugattyúk is, és a hengerfej (hengerenkénti injektoros ez már) és eltűnt a dupla gyertya technológia is. + biztos van még pár dolog. Erről GTPeti blogjában olvashatsz.
Dante2015-06-08 21:17:18 // 148599
Helló! Mire lennél pontosan kiváncsi?
Nekem eddig csak jó tapasztalataim vannak vele. Kuplungot és gyújtótrafót kellett cserélnem, egyébként megbízhatóan teszi a dolgát. Ami még típushiba az a leömlő feletti műanyag vízcső. Abból szivároghat némi hűtőfolyadék. Blogomban szaglássz körbe, ott leírtam ezt a vízcső dolgot is.
Fogyasztás városban 10-11-12 liter, attól függ mennyire nehéz a lábam. városon kívül 7-8 literrel eljárkálok.
Nekem eddig csak jó tapasztalataim vannak vele. Kuplungot és gyújtótrafót kellett cserélnem, egyébként megbízhatóan teszi a dolgát. Ami még típushiba az a leömlő feletti műanyag vízcső. Abból szivároghat némi hűtőfolyadék. Blogomban szaglássz körbe, ott leírtam ezt a vízcső dolgot is.
Fogyasztás városban 10-11-12 liter, attól függ mennyire nehéz a lábam. városon kívül 7-8 literrel eljárkálok.
Lali752015-06-08 21:10:10 // 148598
Valamint ez ts-re hajaz,vagy opel-származék,mint az 59-ben?
Lali752015-06-08 20:59:06 // 148597
Hali! Használ valaki 2.0jts-t? Némi üzemeltetési tapasztalat érdekelne. Problémák,fogyasztás,stb....
tormasigyulus2015-06-08 20:52:38 // 148596
Na,akkor valszeg nekem nem lesz olyan,mert èn hülye vagyok az elektronikához,ès nem ismerek mèg csak átlagos villamosság szerelőt sem :)
Alfa GT-Csaba2015-06-08 20:41:38 // 148595
Milliószor volt téma,szétszed ,zsíroz összerak hibátlan!
sty2015-06-08 20:31:38 // 148594
Srácok egy kis segítséget kérnék,elöl a felső lengőkar nyekereg de nem gyengén.Nem lóg semmi baja csak a pofáját jártassa.1 éve cseréltem mindkettőt gyárira,nem szeretném újból cserélni amíg meg nem adja magát.Thx
GTPeti2015-06-08 19:06:20 // 148593
Az olaszok bizonyos elektronikákat nem túloztak el. Részemről (mint szakmabeli) örülök is ennek. De mindenre van megoldás. Egy relé és egy kis áramkör kérdése, hogy az ablakemelő doboz valamivel tovább lásson gyújtás pluszt, mint amúgy. Egy jó (na jó, átlagon felüli) autóvillamosságis max. 30 perc alatt összedob egy ilyen áramkört.
De diódákkal+relével is meg lehet oldani, csak az nem olyan elegáns.
De diódákkal+relével is meg lehet oldani, csak az nem olyan elegáns.
mreni2015-06-08 18:26:15 // 148592
3percig,elvileg.
Szabeee2015-06-08 18:03:36 // 148591
fl után az első ablakokat lehet mozgatni egy ideig gyújtás nélkül, ha nem nyitod ki az ajtót leállítás után
tormasigyulus2015-06-08 17:44:31 // 148590
Akkor tehát ennek nincs egyszerű ès költséghatékony módja :( Csak idegesít,hogy járó motornál kell mèg felhúzni az ablakokat vagy gyújtáson. Pláne hogy a jobb egyet mèg nyomva is kell tartani hogy felmenjen /gondolom ilyen mindenkiè/ A G Astrámban ha mèg járó motornál elkezdem felfelè indítani,akkor is felmegy ha leállítom az autót.
GTPeti2015-06-08 12:47:41 // 148589
Kp. zár attól még van benne. Mikor a zárak lezárnak, akkor az adhat egy impulzust az ablakmodulnak.
(Riasztót tennék bele és főleg külön immo-t. De ez egy másik téma.)
(Riasztót tennék bele és főleg külön immo-t. De ez egy másik téma.)
Béci Ɨ|ѯ2015-06-08 08:40:18 // 148588
Be lehet rakni külön is, csak akkor mivel vezérled? A riasztó távirányítójával tudnád vezérelni azt is.
tormasigyulus2015-06-08 08:24:42 // 148587
Hát sajna nincs riasztó az autóban :( , akkor így külón nem is lehet modult berakni?
Kócosw2015-06-08 05:23:28 // 148586
A riasztohoz kell modult szerezni,és tudja.vagy olyan riasztot amihez tudsz kapcsolni ablakemeö modult.
tormasigyulus2015-06-07 22:30:04 // 148585
Sziasztok. Olyan kèrdèsem lenne,hogy 156 1.9jtd-be megoldható lenne egy olyan dolog,hogy ha lezárom akkor felhúzza az ablakokat?
Alfás Theo2015-06-07 06:54:18 // 148584
Sziasztok!
Meg lett a vas, találtam egy 156 1.9 jtd sport wagon-t. Majdnem fullos, műszakilag nagyon ott van, egy éve jött német honból, valósan is 200.000 km van benne. a színe forgalmi szerint kék. :( igazából nem hajaz kékre, de még nem néztem az eredeti gyári színkódját. nagyon szépen muzsikált a hazafelé úton, de lesz mit javíttatni rajta, mert elég kontár "lakatos-melót" tettek a bal hátsó sárvédő helyére németben. Kezeit kéne levágni az ilyen "szakembernek"
Az árban belefértem az elképzelésbe, de nem volt egyszerű, mert sok leharcolt darab van a piacon a sógoréktól.
Lesz fényképem is hamarosan..
Meg lett a vas, találtam egy 156 1.9 jtd sport wagon-t. Majdnem fullos, műszakilag nagyon ott van, egy éve jött német honból, valósan is 200.000 km van benne. a színe forgalmi szerint kék. :( igazából nem hajaz kékre, de még nem néztem az eredeti gyári színkódját. nagyon szépen muzsikált a hazafelé úton, de lesz mit javíttatni rajta, mert elég kontár "lakatos-melót" tettek a bal hátsó sárvédő helyére németben. Kezeit kéne levágni az ilyen "szakembernek"
Az árban belefértem az elképzelésbe, de nem volt egyszerű, mert sok leharcolt darab van a piacon a sógoréktól.
Lesz fényképem is hamarosan..
GTPeti2015-06-06 00:41:00 // 148583
OK. Akkor ki fog az is derülni, hogy az ECU kimenete rendben van-e. Ez itt a lényeg.
Jos2015-06-05 21:40:16 // 148582
Bocsáss meg, én nem értek hozzá annyira, csak mezei felhasználó vagyok! :) Köszi mindet! Rádugatom arra a gépre! :D
GTPeti2015-06-05 20:19:31 // 148581
"Diagnosztikát nem dugtunk rá." Még jó, hogy az erre is alkalmas... :)
Részemről ezt lépném meg. (A többit kitöröltem innen. - Öncenzúra.)
Részemről ezt lépném meg. (A többit kitöröltem innen. - Öncenzúra.)
Jos2015-06-05 14:58:28 // 148580
Köszönöm a válaszokat! :) Diagnosztikát nem dugtunk rá. Szóval, a ventillátor motorja tuti nem égett le, mert dirketbe kötve beindul, és ez kizárja a csatlakozó kontatkhibáját is. Biztosíték rendben, reléből kapott egy újat. A gond az, hogy a motorvezérlő elektronika csak impulzust küld a relének, egy pillanatra bekapcsol, de rögtön ki is. Ilyenkor mi lehet a megoldás?! Ezt leszámítva minden normálisan működik, teljesen használható az autó.
GTPeti2015-06-05 14:21:58 // 148579
3. Ha a venti csatlakozója kontaktos, akkor sem indul be egyáltalán. Ez is előfordul, mert nem vízmentes a csatlakozó... :(
GTPeti2015-06-05 14:21:08 // 148578
1. A FES-sel beindíthatod. Ez egy villamosságis számára "A" kiindulópont.
2. A venti leéghet, akkor egyáltalán nem megy és kilövi a biztosítékokat.
2. A venti leéghet, akkor egyáltalán nem megy és kilövi a biztosítékokat.
Jos2015-06-05 13:57:29 // 148577
Rákerestem, de ezek szerint vagy nem voltam eléggé körültekintő, vagy nem az én problémámra találtam megoldást! :) Nekem egyáltalán nem kapcsol be, viszont a leírások között csak a lassú fokozat megszűnéséről találtam infót. Most beletúrok jobban! :) Köszönöm szépen a segítséget! :)
GTPeti2015-06-05 13:50:50 // 148576
Most következetes :P leszek és indirekt válaszolok. Tekintve, hogy típushiba és már 1000x leírtuk a választ. És ELŐBB rákeresni valamire amúgy is fair.
Szóval goto Kereső (a jobb oldalon), írdd be, hogy "ventillátor". A második találat az én blogom, amit azért írtam, hogy akinek ilyen gondja van, az a Keresővel találjon rá tippeket.
;)
Szóval goto Kereső (a jobb oldalon), írdd be, hogy "ventillátor". A második találat az én blogom, amit azért írtam, hogy akinek ilyen gondja van, az a Keresővel találjon rá tippeket.
;)
Jos2015-06-05 13:27:31 // 148575
Sziasztok! Segítséget, tanácsot szeretnék kérni! Van egy 99-es 2.0-es TS-em, aminek a hűtőventillátora nem kapcsol be. Ma voltam autóvillamosságisnál és a következőt állapítottuk meg: relé, biztosíték rendben, ventillátor direktbe kötve bekapcsol, de a relén keresztül a vezérlőelektronika csak egy pillanatra kapcsolja be a ventillátort, majd egyből ki is kapcsolja. Volt már valakinek ilyen? Van valami tippetek, hogy mi lehet a megoldás? Előre is köszönöm a segítséget!
Bigroberto262015-06-04 22:09:45 // 148574
Köszönöm, megpróbálom amiket írtatok aztán publikálom az eredményt...
GTPeti2015-06-04 21:33:48 // 148573
Ha beteszel egy zsír új TRW-t, az is nüszöghet. Megoldás nem a csere, hanem a kiszerelés és a zsírzás szilikonzsírral (minden más kicsinálja a gumit).
Alfa GT-Csaba2015-06-04 21:22:42 // 148572
pedig a felsőszilent lesz hiába új nem jelent semmit,mert amikor megmozdul a lengőkarba a szilent tapadva ,azért nyekereg
krisz.v2015-06-04 21:02:24 // 148571
Vesszőparipa.....:D Egyébként igaz a dolog! Én egy "B" tervet választottam (egyszer nekem is volt Ocap, többet nem lesz):), saját esztergált PU szilentekkel, felújított gömbfejekkel. A szilent szerintem élettartamban túlszárnyal majd mindent. A gömbfejre azt ígérték, hogy addig tart amíg a porvédő rajta van, elvileg. De ha ez a gömbfej nem bírná esetleg, akkor jön a "C" terv, edzett acél gömb, zsírzógombbal megfűszerezve, mert ilyet is lehet csináltatni, bár a porvédő ott már biztos gyenge pont lenne...!
Bigroberto262015-06-04 18:01:37 // 148570
Sziasztok!
Az 156sw 2004 az elejében ha meleg van 30fok, el kezd nyüszögni,nyekeregni valami. A felső szilentek újak a az alsó lengökarok újak. Van valakinek tippje honnan jöhet? Mindkét oldal billegtetésénél hallani külön oldalanként.
Az 156sw 2004 az elejében ha meleg van 30fok, el kezd nyüszögni,nyekeregni valami. A felső szilentek újak a az alsó lengökarok újak. Van valakinek tippje honnan jöhet? Mindkét oldal billegtetésénél hallani külön oldalanként.
GTPeti2015-06-04 17:12:42 // 148569
A barátom úgy jött haza a Mareával, hogy időnként pihenőt tartott. Hogy hol és mennyit, azt az autó jelölte ki. :)
GTPeti2015-06-04 16:54:32 // 148568
Noname-t vettél, világos, hogy ha egy cég még a nevét sem adja hozzá, akkor nem fogja strapálni magát, hogy a legjobb anyagokat használja fel. :(
A Unix-os árak sem igazán támpontok. Sőt. Amint itt az évek alatt kb. 100-szor elhangzott már a legjobb tapasztalatok a gyári (pajzs logós), TRW és a Lemförder lengőkarokkal vannak. (Bár utóbbiról már hallottam rosszat is.)
Az ATP, AZ Meisterteile, Birth, OCAP, Frap cuccokkal csak az erősen "hívők" próbálkoznak. (Aztán ők is megtérnek.)
A Unix-os árak sem igazán támpontok. Sőt. Amint itt az évek alatt kb. 100-szor elhangzott már a legjobb tapasztalatok a gyári (pajzs logós), TRW és a Lemförder lengőkarokkal vannak. (Bár utóbbiról már hallottam rosszat is.)
Az ATP, AZ Meisterteile, Birth, OCAP, Frap cuccokkal csak az erősen "hívők" próbálkoznak. (Aztán ők is megtérnek.)
Dévid2015-06-04 09:55:29 // 148567
Féltengely-csukló szokott ropogni, egy jó szerelő megmondja, ha elviszed hozzá.
nagyT2015-06-04 09:16:19 // 148566
kis segitség kellene. Tegnap óta ropog a jobb első kerknél valami. mi lehet a baja ?
Zselé2015-06-03 22:41:50 // 148565
Este hozd, amikor hűvösebb van, és fűts, mint a bolond, hogy lehetőleg ne érje el az üzemi hőfokot... Én is ezt csináltam, amikor így jártam két éve nyáron a főtengely jeladóval
Dévid2015-06-03 22:38:21 // 148564
Ha LMM, akkor a csatit lehúzva mennie kell, csak nincs alapjárat.
ratkaimm2015-06-03 19:50:25 // 148563
Légtömeg mérőt is ezen alapon emlitik :( kiváncsi vagyok mi lesz az eredmény ........ kb 1 óra mulva "gépre kerül hátha ott több minden kiderül...
(remény hal meg utoljára :( :( :( szegény kis autóm beteg...
(remény hal meg utoljára :( :( :( szegény kis autóm beteg...
ratkaimm2015-06-03 18:45:35 // 148562
Mit tudok vele kezdeni? hogy haza tudjak jönni... esetleg holnap még dolgozni hogy kérjek rendkivüli szabit. Vagy hogyan tudnám ellenőrizni a jeladót?
Alfa GT-Csaba2015-06-03 18:40:09 // 148561
Főtengely jeladó hiba
ratkaimm2015-06-03 18:37:32 // 148560
Sziasztok
SOS SEGITSETEK LÉGYSZIVES
Illyen még soha nem volt megált alattam az autóm 1,9 jtd utszélén pihen :(
jelenség se hibakód (piros ikon) semmi. kulcsot elforditom hajt minden mintha nemlenne üzemanyag vagy "szikra" .poén egy óra állás után pöcre indul és kb 7-8km tudok vele menni de még mindig a lakástól 9 km re pihen :( utközbe sikerült egy gázolaj szűrőt szereznem de semmi javulás mi lehet.....???????????
csak tudjam haza hozni az autót vagy valami tipp kellene hogy mit nézzek meg mert reggel dolgoznom kellene menni egyetlen járható ut az autó. (nincs tömeg közlekedés)
SOS SEGITSETEK LÉGYSZIVES
Illyen még soha nem volt megált alattam az autóm 1,9 jtd utszélén pihen :(
jelenség se hibakód (piros ikon) semmi. kulcsot elforditom hajt minden mintha nemlenne üzemanyag vagy "szikra" .poén egy óra állás után pöcre indul és kb 7-8km tudok vele menni de még mindig a lakástól 9 km re pihen :( utközbe sikerült egy gázolaj szűrőt szereznem de semmi javulás mi lehet.....???????????
csak tudjam haza hozni az autót vagy valami tipp kellene hogy mit nézzek meg mert reggel dolgoznom kellene menni egyetlen járható ut az autó. (nincs tömeg közlekedés)
Rolee462015-06-02 00:18:16 // 148559
Sziasztok!Nekem elado a Romeom ha esetleg valakit erdekel.Csutortokon viszem haza es szombatig leszek otthon.Bovebb infot telefonon vagy emailba szivesen adok.
MEO2015-06-01 23:30:19 // 148558
Ciao! Nekem 156 1..6 Ts em van. 127000 Km el vettem most van benne 175000 (Vezérlésmódosító cseréje már nagyon aktuális)
Fogyasztás ; nyáron 8 télen 9 liter
Olajfogyasztás 1l /10000 Km (Selenia 20 K)
A 120 Le többnyire elég szokott lenni 1-2 fő dinamikus utaztatására klíma nélkül! . Tele autónál azért már nem olyan fürge .(Mondjuk Én tele autóval nem is szoktam száguldozni, tehát számomra nem baj , ha alább, hagy a dinamizmusa.)
Fogyasztás ; nyáron 8 télen 9 liter
Olajfogyasztás 1l /10000 Km (Selenia 20 K)
A 120 Le többnyire elég szokott lenni 1-2 fő dinamikus utaztatására klíma nélkül! . Tele autónál azért már nem olyan fürge .(Mondjuk Én tele autóval nem is szoktam száguldozni, tehát számomra nem baj , ha alább, hagy a dinamizmusa.)
Zselé2015-06-01 21:37:57 // 148557
Az az érdekes, hogy egy hétig tökéletesen működött.. Persze igaz, hogy épp hűvösebb volt az idő, gondolom, most a melegbe magasabb a nyomás. Köszönöm a tippet.
Alfa GT-Csaba2015-06-01 21:33:52 // 148556
lehet ereszt de még mindig sok van benne !!Nekem is ez volt ,folyamatosan ki be kapcsolt ,a srác lefejtette és több volt benne a kelleténél aztán vissza töltötte a amennyi kell bele ,ennek már 5 éve ,azóta hibátlan !És nem árt slaggal gyenge víz nyomással kimosni a klíma hűtő lamellái közül a sok port bogarat stb.
Zselé2015-06-01 21:26:46 // 148555
Akkor is, ha ereszt a rendszer?
Alfa GT-Csaba2015-06-01 21:14:26 // 148554
Sok benne a gáz!