Valakinek első lengéscsillapító? Kayaba, 2000 kmt futott. 25K
Vagy: 33 hátsó szárny? 12K
Vagy kipufogó? 8vhez való! Leömlők, flexicsőig egészen, gázgyorsító dob, gyári hátsó dob normális véggel 25K.
Na?
Buksi2016-09-16 19:51:43 //
147029
Gratula, jöhet a nép Alfa! :-DDD
Royki2016-09-16 19:45:20 //
147028
Hogy áll a paripa most: Minden mehanikai javítás módosítás készen van, hátra van még az új chip programozása, Elvileg a Havassy motorsportnál csináltatnám, de ha van más ötlet szívesen meghalgatom.
Ezek után következnek majd a szépészeti beavatkozások és a helyenként kezdödő rozsdásodások megfékezése. Itt is szívesen fogadok mester ajánlásokat.
A végén lesz egy OT szintű (állapotát tekintve) szép kis young timer, egy kis plusszal.
Royki2016-09-16 19:40:50 //
147027
Lett egy 2.0 8v hez való új hűtőm, 18e Huf Bárdinál vettem (kedvezménnyel), sajna nem a legjobbak ezek a rendszerek és végül csak Unixnál lett megfelelő méretű.
Szóval akit érdekel jelezze, ha nem kell senkinek visszaviszem nekik.
Lesz nekem rendes Alfám is. Nem csicsafijat :P
Ne hagyd ki,h nép alfás akatsz lenni a sötét oldalon... :-P
Mivel a 400K egy szett új lengéscsillapítót és egy kipufogót is tartalmazott (ezeket nem írtam a hirdetésbe, de alkualapok voltak :)), és nem kellettek az új tulajnak, ezért a 400nál forintra annyival kevesebbel, mint amennyit ezek érnek.
Ezért is írtam, hogy szvsz a ráköltött zsé (csak tavaly több 300 ezernél) és az adott alkatrészek fényében nem sok ez az ár.
Tehát ugyanitt: Már csak az első, 2000 km-t futott Kayaba lengéscsillapítók 8V-be (25K), valamint leömlők, tip top gyári hátsó dob és gázgyorsító (25K) eladó :)
Buksi2016-09-15 12:28:08 //
147021
Aha...
Na akkor még beszéljünk róla. :-)))
Tony1552016-09-15 11:01:18 //
147020
Легко представить себе:-)
Tony1552016-09-15 10:19:43 //
147018
Van 5lete valakinek, hogy mitől lehet az, hogy ha 3000 felett benyomom a kuplungot, akkor fordulatszám esés közben rövid ideig hörgő, csörgő, zörgő (nehéz írásban átadni:-)) hangot ad a gép? Vezérműlánc? Vezérlésmódosító? (2.0 8V TS)
holnap pl. meg szombaton is tervezem
Buksi2016-09-14 23:09:30 //
147016
Na ez egy nagyon jó kérdés. :-DDD
Mikor vagy kint?
Buksi2016-09-14 10:53:17 //
147014
Az tuti. :-)))
Mire mindent kicsetélsz. Csak meg lesz a gyári 150 is ;)
Buksi2016-09-14 08:55:52 //
147012
Az nem is olyan rossz. :-))
Royki2016-09-14 07:54:51 //
147011
Végül a szerencse és egy JÓ Szakember segítségével lett elötte állapot!
A dyno projectnél sikerült megmérni!
Úton oda van fordulatszámmérőm, megérkezek leállítom, természetesen nem lett, azóta sincs :(
DE semmi gond levesszük az autótól, hopp ez pont egy bosch csati mondta a mester, és már sorba is volt kötve a rendszer és egy nagy lapostévén láthattam az aktuális fordulatszámot. Ahol van tudás ott könnyen mennek a dolgok. 150 lovacskából 142 érkeztek meg, bár lehet főtengyen és hidegebb levegő mellett megvan mind a 150. Mindegy ez a kiindulási alap.

JA.. mondjuk nekem ekkor került fel egy 4-2-1 leömlő és egy egydobos rendszer is, ezek együtt alul megölték a nyomatékot. Tengely vissza, és még egy dob fojtásnak kellet, sokkal jobban megindult a vas, és fent sem halt el hamar. Gyári tengellyel is kibökte a 7200-at :-)
VV62016-09-12 19:40:45 //
147009
O.K. ...és nem vvti, csak vtec :)))...de majdnem olyan jó, mint a V6 :D
Buksi2016-09-12 19:39:29 //
147008
Nem olcsó: :-O
Royki2016-09-12 15:04:39 //
147007
Igaz Prelude volt a fekvőlámpás. Elírtam.
Ma viszont az Autokorbel- nél nem sikerült teljesítményt mérni, mivel az autón épp nem működött a fordulatszám mérő, az ott lévő két "szakember" viszont nem tudott jelet venni az autóból. (így lehet mért adat nélkül maradunk) Holnap van már csak lehetőség mérni elötte állapotot.
VV62016-09-12 11:15:38 //
147006
Honda Legend 2,2 érdekes lehetett, mert ilyen autót nem gyártottak...talán a Prelude-re gondolsz?
Royki2016-09-12 09:16:28 //
147005
Nekem anno a régi 155-ben volt, nagyon ment a gép. És hát igen fellül fog jobban menni, ha jól csinálják allul nem lesz nyomatékvesztés de 4500rpm nél fog megindulni.
A régi dicsőségek: Leon 1.8T, Honda Legend 2.2 vvti, Opel Omega MV6
Igaz azt a tuningot elöző gazdája rakta bele, de majd meglátjuk mi lesz a vége ennek.
Na ha ezt valaki leírja nekem 10 éve, nem szenvedtem volna sport vez. tengellyel a Wareszon :-) Pont így volt. Alul nyomaték vesztés, felül talán segített. Hamar visszacserélődött.
Jahh.
20000ft
Juditka Juhász 06303216633
Buksi2016-09-11 19:00:51 //
147000
Boldogságos 147K!!!! :-))))
Ahol én csináltattam, ott sincs mérő pad. :-/

Ahol a chip készül ott is kéne lennie... ?
Royki2016-09-11 10:08:52 //
146998
Akkor megyek mérni!
Tud valaki ajánlani valakit aki hétfőn vagy kedden megméri?
Nem tudom milyen profilokat használsz, és azt sem, hogy milyen chipelés lesz utána, de ha jók a tengelyek és sikerül hozzáírni a benzinmennyiségeket, akkor érezned kell a különbséget.
Nem látom, hogy sűrítést növeltél e, ha nem akkor sokat nem érnek a tengelyek egy szívómotorban. Ha sűrítés változott akkor az előgyújtást is változtatni kell.
Szintén profilfüggő, de ha nem valamilyen fast ramp tengelyprofilt kapsz, amit itthon nem nagyon ismernek, akkor fent fog csak menni.
Eleve kellene folyamatosan teljesítményt mérni - nem csak előtte, utána, hogy az ECU -t hozzá lehessen írni a megváltozott rendszerhez.
Ha kiváncsi vagy, hogy milyen teljesítmény változás történt, akkor lépésenként.
Royki2016-09-09 22:04:54 //
146995
Jövő héten beszerelésre kerülnek az új Gaál féle vez tengelyek. Kérdés méresem meg az autót elötte is vagy csak utána és végül miután a chipet is hozzáállították?
HA igen, ki mit ajánl?
Buksi2016-08-31 16:50:16 //
146994
Ez a legjobb megoldás! :-))
De nem is kell flex, csak egy Tempra. :-))
Buksi2016-08-31 16:49:36 //
146993
Na az ilyen szerelőktől mentsen meg a jó Isten. :-DDDD
Inkább viszem hozzád. :-DDDDDDDDD
GT Ɨ|ѯ2016-08-31 15:40:29 //
146992
1 érdi kirándulás, flex, co. Marklar..:-))))
Na ugye :DDDD
Figyelj, ismerek ráérő szerelőket, te csak elviszed, aztán csinálod az átutalásokat, a szerelő meg legalább rajta tartja az alkatrészeket :DDD
Egyébként nagyon sok pénzért nálam is lehet így... :D
Figyelj, saját astrával akkor sem járnék, ha egyébként elveszik a jogsimat. Esküszöm, inkább a busz.
A céges SX4-ben legalább ingyen van a benzin... :)
Na majd azért vigyél a QP-vel, ha ráérsz egy kicsit :)))
Buksi2016-08-31 12:45:20 //
146989
Egyébként igen! :-DDDDD
Jó, akkor időm nincs. :-DDDDDDD
Az elv nálam is ez. És önző módon a munka útjaimat is inkább egy kicsit kompromisszumos, de élmény autóban ülöm végig, mint egy furgonban, vagy valami tucat flotta vacakban.
Egy szerethető kicsit különc autó mindenképpen többet ad, mint egy forgalomba beolvadó átlag. Egy családi kirándulás sem monitoron mesenézésben merül ki, hanem együtt autózunk egy jót. :-)
És titkon tudom, hogy mi ennek a 'sportnak' a csúcsa, de úgyse merem :-)
Áhh de te gazdag vagy nem? :)
Persze azt én is tudom, hogy egy 156 sem az igénytelenség mintapéldája, de nekem kicsit csikósi álmaim vannak: a családot olyan autóban hurcolni mindenfelé, amiben az út is igazán nagy élmény. Emiatt meg akár az 1.6 IE 75 is elég lesz, nincsenek nagy vágyaim :)
Nekem a Kappa annyira nembejövős alapvetően.
Másik hobbinak meg van 2 ötletem is és egyik sem hajt elöl. Az egyiknek még teteje sincsen :) De az még a jövő zenéje :)
A dagadtságomat kellene :D
Buksi2016-08-30 22:20:03 //
146984
Ááá, nem faragok, rengeteg lóvé. :-/
Picit minden öreg autó az. Bármit veszel. Én nem kergetném ezt az ideált, hogy kell egy használós, meg egy hobbi. Ez akkor megy, ha a használóst te gurítod ki a szalonból, vagy alád rakja a melóhely :-)
A Kappa nem szerelem? Ki tudja, lehet megszereted a kényelmét, hangját, méretét, hátsó ülését.. :-) Egyik hobbinak bejöhet, mellé még egy 75 is elfér másiknak.
Mitől lennék naprakész :-) Egy példát láttam élőben, az a szegény autó kapta rendesen az ívet, baja mégse volt sose. A legtöbb járgány kifeküdt volna ilyen szintű elhanyagolástól.