Zenderek eladva
Joe-alfa75nek és beszereztem egy OZ superturismo R16 szettet fél éves Barum Bavuris 3-akkal
16ost akartam a Zendereket meg sajnáltam volna télinek használni


Buksi2016-08-12 12:38:20 //
146882
Na mit adsz a Bilstein gátlókért? :-)
Buksi2016-08-12 12:37:08 //
146881
Nálad soha nem lehet tudni! :-DDD
Kazes☻2016-08-11 21:22:27 //
146878
Akkor ülj át a mobilbiznicbe... , hogy bizseregj! ;D
Buksi2016-08-11 21:14:55 //
146877
Ezt lehet, hogy nem nekem kellett volna elmondanod! :-DDDDD
Nem :/ De szombat, vasárnap is lehet öröm nap. :D
Mi a helyzet? Örülünk Vincent? :-))
VKG2016-08-10 22:23:35 //
146873
Ülj a mobilodra :D
Nem érzem a bizsergést... 😉
VKG2016-08-10 19:04:45 //
146871
Tudod mi vele a baj Peti? Hogy hobbinak nem való. Ahhoz túl "hétköznapi" autó. Akkor már inkább egy 75, 1.6 is akár...
Nem azért mert az olyan gyors, hanem mert az egy 75.
Egyébként 1-2 év múlva az is a cél. Injektoros (mert a dupla Webert senki sem tudja beállítani) sornégyes (mert nem orrnehéz) 75, random motorral.
Nekem ez a kattanásom :)
Buksi2016-08-10 18:57:31 //
146870
Kicsit válogatós lettél. Nem öregszel véletlenül? :-DDDD
Kazes☻2016-08-10 17:26:33 //
146869
Igaz, ami igaz... viszont a Lacié sem 90 paci... A 2.5 meg 2.5... jó! ;)
Amúgy szerintem azért a 155 formában egy olyan 90 pacis ketyegő. Számomra illúzió romboló. OK, hogy 5-6L/100km, de a hang, a menet teljesítmények... Pfff. Az 1,7 TS sem erős, de ott a váltóval kompenzálták a lóerő hiányt. A 2,5TD azért eléggé haladós, viszont 2-3...100e km után már egy sem kéne. Alkatrész vagy nincs, vagy horror. :/ Amúgy annó azt jó volt vezetni.
Kazes☻2016-08-10 17:21:11 //
146867
No, látod... akkor rögtön jöhet a '46! WarbiGyuri megokosítja neked, kész rakéta lesz a s... alatt és, hogy jól ismerd, kezdhetsz '46-ot is bontani! ;D
Fapados az 1,9 TD Még, ha JTDsítve is lenne. A Dedra JTDsítés is qrwa sok volt. S nem a donor 146 volt a drága ;)
Kazes☻2016-08-10 17:13:59 //
146865
Akkor még egy 155 TD már simán belefér tőle! :P
No, hátha csak nem olyan nagyon (146), akkor valamennyire tecc és a többi meg nem kéne, akkor itt a megoldás! ;D
Már egy csomó autóját megvettem :P Nekem a 146 sem teccik olyan nagyon. 145 már nem kéne, 147 sem okoz álmatlan éjszakákat... ;)
Te lennél az első akinél jelentkeznék egy "Nokiás dobozzal". Lottó 7-es (mai nap)esetén... ;)
Kazes☻2016-08-10 17:09:45 //
146862
De 146ban van! ;)
Különben meg vedd meg Laciét és ha nagyon köll, még faraghatsz egy jtdt beléjeeeeeeeee...! ;D
Akkor a Kappa mellé egy 155 V6-ot. :-))
156 nem kell. 155 ben nincs :/ Meg lett a Kappa. ;)
Vegyél egy JTD-t. Mellé. ;)
VKG2016-08-10 10:48:32 //
146857
Hosszú távokon kellene használnom sokat. Nagyon nincsen kedvem hozzá, de most úgy látom ezt hozza az élet.
Ha találok egy jtd swt, azzal sokat tudnék spórolni, és az most számítani fog sajnos.
Pocsék érzés már feltenni is. Komolyan...
-??? Mi történt, hogy ilyen gyorsan meggondoltad magad?
VKG2016-08-10 10:34:50 //
146855
Skacok! Eladó a 155... :(
Ha valakit érdekel, keressen. Hahun fent van. 4 kiló az ára.
(Remélem nem viszik el :))
Rolee462016-08-10 00:34:52 //
146854
Egyet en is kapok,egy r betu kimaradt😆
Rolee462016-08-09 21:30:23 //
146853
Uhh,o az a kigyurt K1 bajnok😉!?Reszvetem Maklarnak😉
Buksi2016-08-09 19:48:17 //
146852
Majd kapsz tőle, ha ezt elolvassa. :-DDDD
NeeeeBazzzz. Ki az az elmebeteg? :D :D :D :P
Buksi2016-08-08 14:08:52 //
146850
És még nitroja is van benne. ;-))))))))
GEORGE2016-08-08 12:15:25 //
146849
Van aki a 145-be is beletette először a 2.5 v6 24V, utána meg a 3.0 V6 24 v, évek óta hibátlanul muzsikál.
GEORGE2016-08-08 12:06:49 //
146848
3.2 155-ös? Nem lehetetlen. Csak pénz kérdése. persze jobb lenne alapnak egy gyári 155v6. Nekem eredeti v6-om van, és ebbe is beköltözik a 24V, igaz marad a cm3.
Napfénytető.
Ha van jó karosszériás ismerősöd, akkor nem olyan nagy dolog. Tetőlemez cserével megoldható! Nem olyan óriási mutatvány. Az első vízelvezető csövének a beépítése macerásabb. Ugyan is az "A" oszlop ki van bélelve valami purhab szerűséggel.
De ha az oszlopokat akarja elvágni és úgy cserélni a tetőt akkor ne engedd.
Le kell majd vennem a váltót és belenézni, de nincs hozzá most időm, kb két hónap mulva érek rá, addig maxx óvatosan kapcsolgatok .:) úgyis ki kell cserélnem még a fél autót ezen kívül :D
VKG2016-08-07 11:58:41 //
146846
Nekem a Schulek Béla azt mondta, hogy még a 164 2.0 8V TS váltója is inkább Fiat mint ez, ez nem nagyon helyettesíthető semmivel.
Viszont Szatyi tud neked szinkrongyűrűt hozatni ha az elegendő... (nekem is tudott volna, de nekem full elfogyott a 3.)
Tipo, dedra delta... 1,8 / 2,0 8/16 v van. Meg 1 1,6 16v is.
Valóban, a fokozatok ugyanazok, csak a végáttétel más. Egyébként nem hiszem el, hogy nincs egy darab fiat váltó sem aminek a belseje nem lenne jó ebbe a házba.. Sok fórumot olvastam, de eddig sajnos nincs tapasztalat
Dugjunk rá próbaképp egy másik vezérlőt? De lehet csak a kábel zárlatos. Nem lehet tudni mi baja lehet a szarolasznak... :D
NormaN2016-08-06 19:51:43 //
146842
Halihó. pici előrelépés a fordulat ingadozás terén.
gyújtás, szívósor kompletten átnézve. éppen cseréltem volna az AC-t amikor eszembe jutott hogy lehúzom a fojtószelep jeladóját. no erre a mozzanatra felugrott az alapjárat mentem vele egy jó pár kilométer és tökéletes az alapjárat persze lomhább és fura DE NEM UGRÁL a fordulat. visszadugom a jeladót fulladozik ugrál nem jó. oké van pót fojtószelep tesomnak, bepattintom rendesen odafigyelve minden stimmel 1.8 8vé az tuti. Erre a kocsi beröffen és azzal a mozdulattal ahogy elindulna az alapjárat felé a fordulat leáll ha feldugom a jeladót ha lehúzom ezt csinálja, oké vissza a régi fojtó a pót elektronikájával, a probléma ugyan az. lehúzom a jeladót és JÓ.
Ilyenkor milyen folyamat megy végbe ? gondolom beáll valami vészüzemmódba de akkor mi lehet a gond ? az elektronika nem rossz. alapjárati motor jön hátha... további tippek ? puszcsi
Ha jól rémlik az 1,8/2,0 váltó közt nincs nagy különbség. Az 1,7 8V van kicsit áttételezve. PuntoGT 5. el elég jó lett anno
Én az enyémet 100 e ért vettem, 1 éve, rögtön cserélni kellett a lengőkarokat, összes gömbfejet, fékeket fékcsöveket, komplett hátsó hidat felújítani, felnit venni meg gumit mert kuka volt a komplett 4 kerék, szétugrott a váltóház, vizcsövek, termosztát kábelköteg javítás ( néha nem indult, szakadt vezeték volt az oka) szervocsöveket, tartályt is kéne, cserélve lett a 4 szivocső gumi stb stb. Van még pár dolog vissza, pl esztétika, komplett beltér kuka,stb.. Ezekből már jót nem nagyon lehet sajnos venni, mindet széthajszolták, amit meg nem, attól a gondos tulaja nem vál meg holmi 300 ezer forintért, ami teljesen érthető. Így hogy én csinálom is, eddig benne van istentudja mennyi pénzbe (nem számolom ):D és még csak nem is szép. De ez van, majd az lesz :D
a belevalò 80 as tutela van benne, teljesen friss, vàltócserekor kiöntöttem a régit a vàltóból. Lehet meg kéne próbàljak keresni egy jó vàltót vagy szonkron hibàs 2.0 é is jó, mert amit most tettem fel 1.8 asé annak meg rövidebb a végàttétele. Tehàt 2 rosszból 1 et vagy valami hasonló:)
Buksi2016-08-05 14:35:42 //
146837
Ha jól tudom neki nincs. :-(
Buksi2016-08-05 14:35:14 //
146836
Nekem van egy tarcsiban, de nem eladó! ;-)