Fórum >> Típusok >> 155

Vikking 3112012-06-23 15:29:38 // 126393
Áá, akkor már inkább egy bluetoothos obd olvasó, meg a telefonra egy jó és müködö app hozzá, az még menõbb:)) Ráadásul nem is elérhetetlen, max azt lehet kifogásolni, hogy 1000 ft a hozzávaló app a Marketen:)))

De egyszeri kiadás...
(és nyilván van tört is...)
GTPeti2012-06-23 15:08:57 // 126392
Hát az ért egy carPC klassz dolog. Gondolj csak bele... egy pittyentésre lenne csak az ECUScan. B)
Buksi2012-06-23 14:53:32 // 126391
Ennyi! :-D
Marklar1552012-06-23 11:19:45 // 126390
Szerintem elférne. De minek? Tökk béna a dupla dines cucc. Nem Ford ez... ;)
atesssz2012-06-23 09:35:18 // 126389
sziasztok,

2 DIN-es fejegységet bele lehet valahogy operálni a 155 középkonzolába? Elég széles lenne az a kivehető műanyag betét, ha esetleg ki lenne vágva?
Buksi2012-06-23 07:44:09 // 126388
Lövésem sincs, hogy mi lehet a gond! Talán LMM vagy Lambda?
Vikking 3112012-06-23 07:19:47 // 126387
Na ne...:P Észre se vettem, hogy leloptad a kerekeimet...:)
Marklar1552012-06-22 23:42:57 // 126385
Ez itt a 16V :)
Csak egy kis fazonírozás:)
Zolika1552012-06-22 17:03:42 // 126384
Igen, én is 80% biztos voltam a 2 elektromosban. Majd úgyis le kell vennem megint az ajtó kárpitot.. De ez majd a távoli jövő, mert kezdődnek a gondok..

Egyre jobban kezd dadogni, ma is kettesbe gurulok szépen odapadlózok neki aztán csak fullad alig megy, 2000-2500 felett meg hopp meglódul.. Egyesbe hidegen alapjáratról padlóznám(nem szoktam sosem ilyent), akkor meg még a motor sem berreg, hanem megáll az élet csak gurulok majd egyszer csak durrr megindul(na ha engedném). Szóval egyenlőre letettem a kasztni renoválásról...
Thomika2012-06-22 15:58:15 // 126383
:P :D
Thomika2012-06-22 15:55:15 // 126382
konkrétan cserélni kell azt a klíma csövet,amit adtál, mert nem jó a hollander rajta. :( Ma voltam a klímásnál és egyből elnyomta nyomás alatt. Megnéztük, de sajna kell egy új cső!
RoliQ42012-06-22 08:36:53 // 126381
akkor most mind a kettő mechanikus.. mi a baj?:D
RoliQ42012-06-22 08:35:08 // 126380
lehet ez volt a baj... hogy nem tőcsavar kéne hogy ott legyen:P
Zsolt1552012-06-22 06:21:33 // 126379
Mi a helyzet a bicolorral? Hol tart a projekt?
Buksi2012-06-22 02:12:48 // 126378
Ennyi! :-DD
Marklar1552012-06-21 23:45:45 // 126377
Adok nekik célzó vizet:)))
GTPeti2012-06-21 23:37:28 // 126376
A ventillátorok forogni fognak, a hűtéshez viszont nem sokat fognak hozzátenni. (Ahhoz nem pörgés kell, hanem célzott légáramlás. B)
Marklar1552012-06-21 23:28:15 // 126375
Tokk béna :))))
Marklar1552012-06-21 23:27:38 // 126374
Majd, ha ez nem működik. És nagyon ráérek...:)))
Sajna nem értem, hogy miért kapcsol le... Ha lesz időm elmegyek valami hifis szakihoz is...
Buksi2012-06-21 23:22:43 // 126373
Ááá, nem ért hozzá! :-DD
GTPeti2012-06-21 23:21:55 // 126372
Ha ventillátorokat használsz az erősítő hűtésére, sokkal hatékonyabb lenne, ha kialakítanál a levegőnek egy "kényszerútvonalat", amibe az erősítő beleesik. Ez ugyanolyan elven működne, mint a "zártszelvény" hűtőbordák, aminek a két (vagy egy) végén ventillátor van.
Buksi2012-06-21 23:19:03 // 126371
Ez érdekes! :-)
Ez már tényleg nagyon fapados lehetett! :-)
Marklar1552012-06-21 23:17:17 // 126370
Már nem Qrwazok:))))
süsnye2012-06-21 23:09:46 // 126369
elélvezel.. :P
Marklar1552012-06-21 23:04:24 // 126368
Minden működő 155 nek örülök.
Ha esetleg elromlik valakinek valami, akkor... ;)))
Marklar1552012-06-21 23:02:24 // 126367
Én csak a fapadosokban találkoztam mechanikussal. 1,7 8V ; 1,6 16v ; 1,9TD. Érdekes, de extunnerében is olyan volt... Szerintem 2,0 8V ben 99,99%,hogy elektronyos volt. De láttam ilyet is Rómában.
Marklar1552012-06-21 22:58:42 // 126366
Ma nálam is volt némi bütykölés. Majd a blogban részletezem:)
Thomika2012-06-21 22:57:24 // 126365
Örömmel látom őszinte örömödet! :P
Marklar1552012-06-21 22:51:19 // 126364
Hipp-hipp hurrá:)))
Thomika2012-06-21 22:45:51 // 126363
Gyerek most nyaral, de szeretném megcsinálni hétvégére, mert ma öltönyben beleolvadtam az ülésbe :P 44 fokot mutatott napon a hőmérő, menet közben 38 volt délutánig :(( Ez már nem emberi idő...
Fairlane2012-06-21 22:35:24 // 126362
Én ennek csak örülök :)
Ha jól körbe volt kenyve tömítőanyaggal a csavar lik körül is, akkor nem is igen folyhat.

Drukkolok, hogy jó legyen a klíma. Tegnap délután a GT mutatott 40.5 fokot is a betonrengetegben...
Thomika2012-06-21 22:23:54 // 126361
Két csavart is kiszedtem ellenőrzés miatt, alig-alig jött egy-egy csöpp..
Thomika2012-06-21 22:14:49 // 126360
Ok. akkor most már képben vagyok. Igazából mind1, csavar oszt kész! :P A lényeget leírtam. Szerencsére szimmeringél semmi gond! A rossz menet majd pár héten belül lesz orvosolva...Csak az a bajom, hogy sztem már min. 3-4 deci olaj elfolyt...tán kéne újra tölteni....
Buksi2012-06-21 22:13:35 // 126359
Meg ott van a tükörállító gomb is! ;-))
Buksi2012-06-21 22:12:49 // 126358
Gyárilag nincs olyan, hogy fele-fele! :-)))
Valószínű, hogy elektronyos volt a másik oldal is! Nézd meg, hogy van-e a kárpit mögött kábel a tükörig! :-)
Thomika2012-06-21 22:10:16 // 126357
Sziasztok!

Már nem bírtam kivárni a hétvégét, úgyhogy ma este megoldottam a szerelést. Lecseréltem a klímakompresszort, levettem az elejét, és a klíma rendszerben lecseréltem a tömítéseket. most szinte minden új benne, holnap megpróbálok elmenni nyomáspróbára. Majd kiderül, mit alkottam. Nem kis szívás volt visszatenni az ékszíjat, de kb 10-15 perc mókolás után sikerült.

Valamint részben megoldottam a korábbi váltóolaj folyás problémát. Sajna az egyik csavarja lötyögött a helyén, kijött a cucc mellette. A menete anno valamikor túl lett tépve, így tönkrement a menet. Majd meg kell fúrni és új menetet vágni bele, utána jó lesz. Most ideiglenesen Lennel tömítettem, így nem mozog a csavar. ÉS! De igen, tőcsavarok vannak a váltó végében is!!! :P

Mindezt nem egész 2 óra alatt oldottam meg.. Most örülök, hogy ezen túl vagyok.. Már lenyeltem az első jól megérdemelt sörömet! :)
Zolika1552012-06-21 19:32:09 // 126355
Szóval akkor nem gyárilag fele-fele csak ez érdekelt. És honnan lehet tudni, hogy most alapból elektromos volt-e vagy kéziállítós?
Buksi2012-06-21 19:01:16 // 126354
Persze, hogy létezik! Valamelyiket cserélték! ;-)
Zolika1552012-06-21 18:23:39 // 126353
Sziasztok,

az létezik, hogy a balos visszapillantóm kézi állítású, a jobbos meg elektromos (lenne, ha működne:D) ? 92 első generációs verda.
Buksi2012-06-21 17:36:58 // 126352
Igen, nincs összecsapva egyik sem! :-D
RoliQ42012-06-21 17:19:36 // 126351
jól meg is csinálták:D
Buksi2012-06-21 17:12:01 // 126350
Igen, néztem! :)
Jól megtervezték mindegyiket! ;-)
RoliQ42012-06-21 10:31:01 // 126349
mérsékelten? milyen szépen fogalmaztál:) talán azért mert az átlagosnál több a tesztoszterin:D
Fairlane2012-06-21 09:28:38 // 126348
Fekete olajálló "sziló" megoldja. :)
Csak szóltam, hogy vmennyi olajvesztésre készülj fel...
Fairlane2012-06-21 09:27:32 // 126347
Van több videjó is, elég jól megcsinálták azt az autót...

Az hogy van, hogy ezek az autóversenyzőnők általában mérsékelten jó csajok? :)
Alfás Theo2012-06-21 08:17:04 // 126346

Kép is legyen Róluk!
Alfás Theo2012-06-21 08:15:46 // 126345
Olcsón bontott gumik, felnik, megkímélt futómű alkatrészek eladók! 8o)) "Alig használt" jeligére a kiadóba...

Mellesleg ezt néztétek?

Holland sárga csajos versenyzős 155. A lány 1992-es, együtt tervezték az első 155-kel.
András bácsi2012-06-21 08:00:03 // 126344
Fogalmi zavarban van, mert a tőcsavar az, ami az alu tömbből állna ki, és a menetes végére anyát raknál. Az csak egy sima csavar, amit jelöltél.
Különben nem bonyolult annak a fedélnek az újratömítése. De azt is nézd meg, hogy a difi szimmeringjénél nem dől-e az olaj kifelé: ilyen korban már az is szokott. És szintén olajos tőle minden.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak