megbeszélhetjük! :-DD
de először kipróbálom, hogy nem-e sántít! :-D ...
	afri2012-03-26 19:39:44 // 123929
	
Vikking 3112012-03-26 19:37:18 // 123928
	Azééé akkor már k*rvát is küldhetsz postásként :DDDD
	
afri2012-03-26 19:35:54 // 123927
	jaaaa, köszi az észrevételt (Vikking) .. nem 30ezer a postaköltséggel! :-DD
érthetően:
postaköltség egy ezres körül van!
tehát egy darabra az ár 3ezer! :-)
azért jó, ha több darabot rendeltek, mert akkor több cucc el tud menni egy postaköltség árán ugye!
	
érthetően:
postaköltség egy ezres körül van!
tehát egy darabra az ár 3ezer! :-)
azért jó, ha több darabot rendeltek, mert akkor több cucc el tud menni egy postaköltség árán ugye!
afri2012-03-26 18:48:19 // 123926
	BALOS KILINCS-ileg:
van már egy pár kilincs, amit szépen felcsiszoltam, megmunkáltam, fúrtam beléje lyukat! :-)
mindet ki is próbáltam a saját kocsimon, és szuperül muzsikál!
tehát akkor mégeccer:
-kinek kell kilincs, és hány darab???
az az oldalamra legyen szíves jelezze! NE IDE!!
2000,-/ db
postaköltséggel 30ezer!
eddig 5 darabot csiszoltam, ma este még 5darabot viszek magammal be a melóhelyre és még van egy pár mindig! :-)





esetleg pest környékieknek úgy lenne a legjobb, ha vkinek oda küldenék több darabot, így csak egy postaköltséget kellene fizetni, ott meg már majd szétdobálnátok egymásnak! de ez csak egy tipp! :-)
	
van már egy pár kilincs, amit szépen felcsiszoltam, megmunkáltam, fúrtam beléje lyukat! :-)
mindet ki is próbáltam a saját kocsimon, és szuperül muzsikál!
tehát akkor mégeccer:
-kinek kell kilincs, és hány darab???
az az oldalamra legyen szíves jelezze! NE IDE!!
2000,-/ db
postaköltséggel 30ezer!
eddig 5 darabot csiszoltam, ma este még 5darabot viszek magammal be a melóhelyre és még van egy pár mindig! :-)





esetleg pest környékieknek úgy lenne a legjobb, ha vkinek oda küldenék több darabot, így csak egy postaköltséget kellene fizetni, ott meg már majd szétdobálnátok egymásnak! de ez csak egy tipp! :-)
afri2012-03-26 18:35:43 // 123925
	tutkó lesz nagyon akkor!
;-)
	
;-)
atesssz2012-03-26 16:55:34 // 123924
	
	
GT Ɨ|ѯ2012-03-26 12:54:35 // 123923
	
	
Thomika2012-03-26 10:54:26 // 123922
	Mert olcsó volt? :P
	
Tentacle2012-03-26 10:28:15 // 123921
	Okosak azt mondják, hogy a blokkra érdemes tenni (azért is, mert oda kell átmenni az áramnak, meg nem az akksinál szikrázik mikor felteszed és így az nem robban fel :)).
A testet rakd rá utoljára, és azt szedd le először, szintén biztonsági megfontolásokból.
	
A testet rakd rá utoljára, és azt szedd le először, szintén biztonsági megfontolásokból.
Jupiter1552012-03-26 09:49:06 // 123920
	Urak,
egy hülye kérdés:
Ha bikázni szeretnék (nem, de muszáj), hova tegyem a negatív saruhoz menő csipeszt az indítandó autón? Lehet az akku negatív pólusára? Milyen sorrendben tegyem fel és vegyem le a csipszeket?
Köszi!
	
egy hülye kérdés:
Ha bikázni szeretnék (nem, de muszáj), hova tegyem a negatív saruhoz menő csipeszt az indítandó autón? Lehet az akku negatív pólusára? Milyen sorrendben tegyem fel és vegyem le a csipszeket?
Köszi!
Marklar1552012-03-26 09:34:15 // 123919
	Ez megnyugtató. Mert vettem a 3 autóba 4db Monroet... Még nincs beszerelve... ;)
	
GTPeti2012-03-26 00:48:59 // 123918
	Már több helyen olvastam ugyanezeket, amit te is írtál a Monroe-ról...
	
Marklar1552012-03-25 22:57:32 // 123917
	Jahh. Ok, hogy 130 az engedélyezett. De a 160 ügye nem egy 155 formához illik :)
	
Thomika2012-03-25 21:13:40 // 123916
	Az a kartergáz lecsapató tartály. Az a jó, ha ott megáll a cucc!
	
Thomika2012-03-25 21:11:11 // 123915
	A 8V-mbe is kayaba sport gátlókat vettem előre, 5 év után mikor rich1-nek eladtam tavaly, még mindig 80%-ot mértek rá!
	
Thomika2012-03-25 21:09:38 // 123914
	Én mondtam ,hogy a mai Monroe-k már xart sem érnek. 20 éve még apum kocsijába csillagászati áron vettük, mert az egyik legjobb volt, de eladták a céget, és azóta sehol nincs! Kb. ez az 1-2 év az élettartamuk :((
	
Edyboy2012-03-25 20:43:02 // 123913
	No,majd megbeszéljük :))
	
Fairlane2012-03-25 20:18:08 // 123912
	Majd meséld el, hogy milyen volt betenni a gumibabákat... :)
Én csak akkor tudtam beerőltetni a pöckét a lukba, miután körbeköszörültem egy kicsit..
	
Én csak akkor tudtam beerőltetni a pöckét a lukba, miután körbeköszörültem egy kicsit..
Svéd2012-03-25 19:49:25 // 123911
	Ma csináltam egy általános takaritást,LMM ,alapjárati motor,gumicsövek stb,leszedtem a szivótorok oldalán lévő kis tartályt,(nem tudom mi szaknyelven a neve)volt benne egy csómó szürke olajos vízes iszap,az alsó kivezető csonkban fehér sürű habos valami.Ez nem hiszem hogy normális,vagy igen?
	
Svéd2012-03-25 19:42:03 // 123910
	Ja,nekem is monroe van bent 3 hónaposak,de szerintem sem ér semmit,kb 1 hónapig ugy ahogy jó volt de már egy kalap sz..r.
	
GTPeti2012-03-25 19:39:17 // 123909
	Az igazság pedig az, hogy per pill. az összes régi jó alfás tervező az Audinak rajzol...
(Da Silva, Italdesign)
	
(Da Silva, Italdesign)
Pepe1472012-03-25 19:36:14 // 123908
	
	
sprint832012-03-25 19:35:17 // 123907
	Ja, főleg, hogy 2 hét múlva esedékes a műszaki is.:))
	
afri2012-03-25 19:22:03 // 123906
	titta örö é bódottáá! :-))
	
sprint832012-03-25 18:27:30 // 123905
	Üdv emberek!
Megint eszközölök némi változást az autón:


A tavaly nyáron cserélt monroe első gátlók kukásak lettek. Egy rakás szar volt az egész, puha is volt nem is tettszett az autó viselkedése vele, na meg kitolta az olajat is. Szóval soha többet monroe, pénzt nem ér. Kicserélték nagy nehezen gariba, de mondtam, hogy ugyanolyan nem kell. Helyette kértem gázos kayaba hátsókat, úgy is esedékes azok cseréje is. Előre sikerült beszerezni gázos magnetti marellit. Jó kemény mint 2 gátló, alig tudom összenyomni. A monroet új korában is könnyú volt. Na meg megvettem a hátsó felütközés gátlókat is. Jövőhéten ahogy időm engedi ki is cserélem őket.
	
Megint eszközölök némi változást az autón:


A tavaly nyáron cserélt monroe első gátlók kukásak lettek. Egy rakás szar volt az egész, puha is volt nem is tettszett az autó viselkedése vele, na meg kitolta az olajat is. Szóval soha többet monroe, pénzt nem ér. Kicserélték nagy nehezen gariba, de mondtam, hogy ugyanolyan nem kell. Helyette kértem gázos kayaba hátsókat, úgy is esedékes azok cseréje is. Előre sikerült beszerezni gázos magnetti marellit. Jó kemény mint 2 gátló, alig tudom összenyomni. A monroet új korában is könnyú volt. Na meg megvettem a hátsó felütközés gátlókat is. Jövőhéten ahogy időm engedi ki is cserélem őket.
Thomika2012-03-25 15:36:36 // 123904
	viszont Te vagy őrangyalom! :)) Eszembe jutott, hogy a légszűrőházra felmenő csőnél tényleg nem húztam meg tegnap a bilincset! :P most megyek, pótolom! :)
	
Thomika2012-03-25 15:35:00 // 123903
	LMM-hez nem nyúltam! A 16V-nél nem kell megpiszkálni, ha pl. levegőszűrőt cserélek. De mot úgy tűnik, megszűnt a probléma..so megint egy X-akta :/
	
Thomika2012-03-25 15:29:39 // 123902
	Hali!
Én tegnap kipucoltam a vasat, szilikonnal lefújtam a lökősöket, és gumikat. Mindent átnéztem, most faintos a járgány! :))
	
Én tegnap kipucoltam a vasat, szilikonnal lefújtam a lökősöket, és gumikat. Mindent átnéztem, most faintos a járgány! :))
Zsolt1552012-03-25 11:33:34 // 123901
	Abban a korban a dízelekhez képest nem volt rossz az a teljesítmény. Az első JTD-k is csak 105LE-k voltak. Az alatt a két év alatt amíg meg volt, addig teljesen hibátlanul teljesített. A fogyasztása nagyon jó volt. Viszont 160 volt a vége. 
A legjobban a hangja idegesített.
	
A legjobban a hangja idegesített.
Fairlane2012-03-25 10:39:16 // 123900
	Nem vagyok válogatós... :)
	
Edyboy2012-03-25 07:59:21 // 123899
	Aha,kapisgálom :)
Milyen sört szeretsz ?
	
Milyen sört szeretsz ?
Fairlane2012-03-24 19:48:05 // 123898
	A TS motorok DOHC, azaz két vezérműtengelyes motorok. Van egy a szívó oldalon a szívócsonk felől, ez nyitogatja a szívószelepeket; és van egy másik a kipuffogó oldalon a leömlő felől, ami meglepő módon a kipuff szelepeket löködi.
Te szerencsés vagy mert vezmód nélküli 1.7 TS-ed van, nekem pedig van egy felesleges ebbe való szívó oldali újszerű veztengelyem, amit szivesen neked ajándékozok hozzávetőlegesen egy tálcányi sörért cserébe... :)))
	
Te szerencsés vagy mert vezmód nélküli 1.7 TS-ed van, nekem pedig van egy felesleges ebbe való szívó oldali újszerű veztengelyem, amit szivesen neked ajándékozok hozzávetőlegesen egy tálcányi sörért cserébe... :)))
Edyboy2012-03-24 19:32:51 // 123897
	Mijaza kipuff meg vezértengely ?
	
DeezL2012-03-24 17:33:01 // 123896
	ja érte akkor csakis a benzina:)
	
norbee2012-03-24 16:21:21 // 123895
	Thomika 
Mivel "mániád" a motortérben matatás, nem kizárt, hogy nem húztál meg valami bilincset, és falsot szív. LMM csati a helyén? Lamdaszonda tűzfali csatija egyben? Esetleg katalizátor eltömődés, ha odaverted a padkához leállás előtt.Ha hengerfejes lenne, az trutyis és egyenetlenül jár.
	
Mivel "mániád" a motortérben matatás, nem kizárt, hogy nem húztál meg valami bilincset, és falsot szív. LMM csati a helyén? Lamdaszonda tűzfali csatija egyben? Esetleg katalizátor eltömődés, ha odaverted a padkához leállás előtt.
Zolika1552012-03-24 15:02:54 // 123894
	remélem majd egyszer sor kerül rá :)
	
Buksi2012-03-24 11:32:31 // 123893
	Akkor rosszul emlékeztem, bocs! :)
	
Fairlane2012-03-24 09:44:51 // 123891
	Jóvanna...
Az 1.7 kipuff tengely ugyanaz, mint az 1.8-é, meg gondolom a 2.0-é... Már pár éve benne van az autómban a régi, kopott helyett :)
Így maradt meg az 1.7 szívó tengely... ami szintén ugyanaz, mint az 1.8 szívó tengely, csak nincs benne az olaj járata a vezmódhoz...
	
Az 1.7 kipuff tengely ugyanaz, mint az 1.8-é, meg gondolom a 2.0-é... Már pár éve benne van az autómban a régi, kopott helyett :)
Így maradt meg az 1.7 szívó tengely... ami szintén ugyanaz, mint az 1.8 szívó tengely, csak nincs benne az olaj járata a vezmódhoz...
Marklar1552012-03-24 09:24:45 // 123890
	Teee. Diesel mocikrol van szó. Meg nem is AR... ;) Edyboynak ajánld be... Némi sörért. Igaz adtam már el Neki komplett motort... :) A kipuff tengely szerintem ugyan az...?
	
Fairlane2012-03-24 09:11:58 // 123889
	1.7D vagy TS vez tengely? Csak mert utóbbiból van egy szinte új darabom, szivesen megválnék tőle némi apróért... :)
	
Marklar1552012-03-24 08:25:50 // 123888
	Meg a nagyobb turbo, meg... :)
	
Marklar1552012-03-24 08:25:07 // 123887
	"a zsiráf aranyos, de nem kéne otthonra"...
	
DieselManiaco(NagyVad)2012-03-24 07:47:22 // 123886
	Van benne valami:D akkor egyre gondoltunk,tényleg ekkora csoda a szívó vezérműtengely?:D
	
DeezL2012-03-24 07:39:44 // 123885
	:) jaja mert a szívó vezérműtengelytől "megvadul" a Turbos autó:) benzinesnél sem rossz megoldás ez
	
DeezL2012-03-24 07:38:23 // 123884
	hogy érted ezt a zsiráfot?:)
	
süsnye2012-03-23 23:49:09 // 123883
	erre mondjuk nem figyeltem, jogos.. :))
a manual (1994.12.) karbantartási része írja, hogy addig mely alvázszámú verdákat szereltek R134a kompatibilis kompresszorral, az enyém beletartozik ez alapján, de majd megpróbálom megsasolni..
meg az eper cikkszámot alapján googlizva is R134a kompresszor..
	
a manual (1994.12.) karbantartási része írja, hogy addig mely alvázszámú verdákat szereltek R134a kompatibilis kompresszorral, az enyém beletartozik ez alapján, de majd megpróbálom megsasolni..
meg az eper cikkszámot alapján googlizva is R134a kompresszor..
Marklar1552012-03-23 23:28:24 // 123882
	Remélem tanuló pénznek elég ez is... .)
	
Marklar1552012-03-23 23:23:57 // 123881
	Hmm. De legalább a kasztnid ok...
	
Marklar1552012-03-23 23:07:07 // 123880
	Az rá másfél évre volt ;/
	
Online tag
2
		Vendég2
464
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - 159
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 




