Felpróbáltam a nyergeket, egyenlőre még a kis tárcsákkal a vastagság miatt. Sajna nem fér el a felni mögött. Egyébként már csak a tárcsa híja lett volna és össze lehetne rakni.
Így most eladók az OZ felnik PZero Nero gumikkal. Vagy csere 17"-ra.
bocs hogy beleszólok,de nekem ugattak érte mikor megemlítettem hogy így vinném a kocsit műszakira...
máshol meg a 70es üres rendszer sem zavarja őket:D
Le kell tennem a kocsit,amig nem tudom megcsináltatni,mert kivégzem teljesen.Oda van a váltó nem tudok rakni hátramenetet járó motornál,valami van a motorral is mert ha nagyobb gázt adok ötödikben akkor nem megy fel a fordulat,csak hörög,elöl teljes futómű felújitás kel,mert kopog recseg a legkisebb gödörre is,akormánymű is ropog,a srervo meg olyan hangot ad mint amikor lefúj a kompresszor.NA ennyi a rövid hibalistám.
a 166-osnak annyi a lényege hogy 305-ös táccsa:))) az jólt fog... amúgy én is elégedett vagyok a fékkel pedig nekem az alap van rajta, mondjuk az már érdekes hogy a puntón is ugyan akkora van:D csak nem hítött..
lényegi változás inkább ott van ha racsingol az ember egy-két magyobb fékezés után azért elnyúlik rendesen a gyári 155 fék.. volt hogy lámpától lámpágig nyomtam régebben, és direkt mindig bevártam a szerencsétlent a köv lámpánál... na ott 3 lámpa után már nagyon kellett taposni:)
de pl: pár hete kilépet elém a szembelévő autó sorból egy részeg horgász biciklis, és ott állt bambán biciklivel hogy most mi lesz... sikerült megállnom:) 20cm-re tőle.... dolgozott az ABS is, mert még szar is volt az út.. már láttam a közönség bazinagy elcsapásra készült.. én csak bíztam a technikában, meg tapostam a féket.. és míködött:) Aztán meg kúrvaanyáztam az ablakon, ezek után átsétált és ment tovább:D hihetelen:D
de súly arányosan a puttyon féke jobban fog... jó igaz ez egy 6 évvel újabb autó.
szerintem az 55-ösön igen jó fék van gyárilag is! persze sose lehet elég jó :) de pl. egy lyuggatott , vagy mart tárcsa szerintem bőven elég. A 166 fékjét nem ismerem, de gondolom nem szar, mert nagy súlyt kell fékeznie :)
Amúgy nekem az eddigi tapasztalatom hogy egy normálisan karbantartott régebbi autótól mindíg meghatódnak a vizsgabiztosok, meg a szerelők, mert látják benne az értéket. Meg képzelheted hány füstokádó asztrát meg ilyeneket kell áttuszkolniuk naponta, tiszta felüdülés egy épkézláb autó:)