a 166-osnak annyi a lényege hogy 305-ös táccsa:))) az jólt fog... amúgy én is elégedett vagyok a fékkel pedig nekem az alap van rajta, mondjuk az már érdekes hogy a puntón is ugyan akkora van:D csak nem hítött..
lényegi változás inkább ott van ha racsingol az ember egy-két magyobb fékezés után azért elnyúlik rendesen a gyári 155 fék.. volt hogy lámpától lámpágig nyomtam régebben, és direkt mindig bevártam a szerencsétlent a köv lámpánál... na ott 3 lámpa után már nagyon kellett taposni:)
de pl: pár hete kilépet elém a szembelévő autó sorból egy részeg horgász biciklis, és ott állt bambán biciklivel hogy most mi lesz... sikerült megállnom:) 20cm-re tőle.... dolgozott az ABS is, mert még szar is volt az út.. már láttam a közönség bazinagy elcsapásra készült.. én csak bíztam a technikában, meg tapostam a féket.. és míködött:) Aztán meg kúrvaanyáztam az ablakon, ezek után átsétált és ment tovább:D hihetelen:D
de súly arányosan a puttyon féke jobban fog... jó igaz ez egy 6 évvel újabb autó.
szerintem az 55-ösön igen jó fék van gyárilag is! persze sose lehet elég jó :) de pl. egy lyuggatott , vagy mart tárcsa szerintem bőven elég. A 166 fékjét nem ismerem, de gondolom nem szar, mert nagy súlyt kell fékeznie :)
Amúgy nekem az eddigi tapasztalatom hogy egy normálisan karbantartott régebbi autótól mindíg meghatódnak a vizsgabiztosok, meg a szerelők, mert látják benne az értéket. Meg képzelheted hány füstokádó asztrát meg ilyeneket kell áttuszkolniuk naponta, tiszta felüdülés egy épkézláb autó:)
Itt szokott valaki photoshopolni ugye?
Megcsinálná nekem az oldalamon található Maseratit, ami oldalt van Zender Milano kerekekkel?
Ami rajta van az 17-es és a Milano is.
Előre is köszi!
Nürnberg...
viszonylag közel van szerencsére
Majdnem fele annyi idő alatt haza lehet érni, mint anno Genovából és fele annyi költségen :) csakhát nem egy tengerparti feeling :)
Igen, a Sprinttel, igaz, pár (talán 10?) évvel később. Rendszeresen láttam ott az OMV kút mellett egy feketét, CHvalami volt a rendszáma (és már akkor is ritka volt :))
Én sajna nem találkozok ilyen emberekkel. Az imprezákkkal nem kezdek. Ex haveré is teljesen gyári kinézetű, aztán computertől függően 400-450 LE van benne. Pedig a hátsó ülésen ott a gyerekülés. Inkább beállok mögéjük és hallgatom a kipufogót.
Egyszer egy mutyuki imbisz "evett meg". Kicsit égő volt, de mint kiderült, reszelt motor volt benne. Nagy vagányan megkérdezte, hogy mekkora motor van benne. Mondom, hogy 1.7. Erre: az övé csak 1.3. Erre én: az enyém viszont 19 éves, és bontatlan a motorja. Erre ő:
ja, azt hittem, hogy fiatalabb az Alfa. Mondom, hogy ezzel a modellel már akkor DTM-et nyerek, amikor a mutyuki még csak majomketrecet gyártott.
Nekem gázfröccsre nem húzódnak le. Viszont a direktszűrővel egyszerűen leugranak az útról. :-))
Igen tudom hogy pariban van a 33-sprint a V6-al, lóerő-súly arány tekintetében:)
más kérdés hogy nem biztos hogy szívesen tapasztalnék egy puntó kategóriás autóban V6-os 155 teljesítményt. mert ha 950kg vas vesz körül akkor az nem 1300, ha egy fék ehhez van belőve, meg a futómű akkor az nem fogja elviselni a v6-os dinamikát..:)
Amellett hogy tudom hogy a 33 óriási feeling, a maga dodzsemes érzésével:)
Amúgy egy 1.5 boxer sprintben lettem alfa fertőzött, aztán az első alfám majdnem egy 33-as csíklámpás lett, de végül a 155-re esett a választás és nagyon nem bántam meg, meg is véd ha kell és megy is ha kell, néha már túlzottan is:)