TSiga ( I am the TSIG)2011-03-21 23:20:30 // 112279
Akkor szombaton minek fogok nekiállni? :-)
Marklar1552011-03-21 23:13:04 // 112278
ááh. Nagyon hajthatatlan volt a csóka, mikor hívtam. Kb 230k lett volna, mire Érden van. Ha megveszik, akkor majd csinálsz másikat. Vagy Q4 projekt. Kappát meg hétköznapokra vegyél...:)
Nálam is van érdeklődő a V6 ra, s 99%, hogy átadom a projektet:) Akkor viszont megmentem a piros 2,0 16V-t. Csütörtökön érkezik egy "Ferlén" színű 2,0 16V Super donor:)
Nálam is van érdeklődő a V6 ra, s 99%, hogy átadom a projektet:) Akkor viszont megmentem a piros 2,0 16V-t. Csütörtökön érkezik egy "Ferlén" színű 2,0 16V Super donor:)
Fairlane2011-03-21 23:11:11 // 112277
Gyujtás nélkül?
Marklar1552011-03-21 23:05:20 // 112276
:) Én sem felejtettem ámm el:) Nahh igen. A repedt balos kilincs is kincs:)))
Figyelek ámm:)))
Figyelek ámm:)))
Marklar1552011-03-21 23:02:12 // 112275
Anno már írtam, hogy amikor a csomi átvezető kábel, full meg kaqukkolta magát. Nohh akkor volt érdekes karácsonyfám a műszerfalon:)
TSiga ( I am the TSIG)2011-03-21 22:57:40 // 112274
Marklar1552011-03-21 22:56:33 // 112273
Ez olyan SD -en indult. Aztán meg megállt? :)
Valami testet nem raktál jól vissza?
Valami testet nem raktál jól vissza?
TSiga ( I am the TSIG)2011-03-21 22:56:19 // 112272
Ilyen DTM szárny volt fent TUNER 155-jén, mielőtt bekékítette volna. Nála érdeklődj, hogy hol szerezte. A kerékdőlést meg lehet rendes autósboltban - unix - kapható kerékdőlés-állító csavarral állítani. A gólyaláb 1-1 csavarját kell kicserélni.
afri2011-03-21 22:32:36 // 112271
jó, nem a terpesztésre megyek!
meg nem akarok csövezni sem!!
csak akkoris egy ilyen első lököst akarok, meg DTM hátsó szárnyat, vagy marad az ami a feketén van! és ilyen piros színt, mint ez! meg fehér nagy kerekeket, meg ültetést! :-)
nem pedig a tökéletes mását ennek a pirosnak! csak hasonlót!
mer ugye ha megfigyelitek, egy icippicit lehet látni, hogy az benzin töltő nyílás sem a helyén van, éppen a keréknek meg az ültetésnek köszönhetően!
de mivel ha megtartanám a V6ot, a kasztnijára már akkor is kéne költeni egy kicsit!
meg a Sprint83 cartársé nagyon de nagyon teccik, az ihletett meg tulajdonképpen már régen! tavaly mentem is vele! :-) és megfogott a belseje is, abban is fekete van!
én már meguntam ezt a plüsskárpitot, az 1.8asomban is plüss volt! sportosabbnak tartom a feketét!
és a V6om az előző életében piros volt, tehát ígyis-úgyis szeretném visszaállítani az eredeti szinére, mert sok helyen piros még így is! sajnos ez a világoskékesszürke fényezés neki azért elég kókány munka volt! de biztos nem jóféle autófényező festhtette, mert akkor ez elég rossz reklám lenne neki! :-(
meg nem akarok csövezni sem!!
csak akkoris egy ilyen első lököst akarok, meg DTM hátsó szárnyat, vagy marad az ami a feketén van! és ilyen piros színt, mint ez! meg fehér nagy kerekeket, meg ültetést! :-)
nem pedig a tökéletes mását ennek a pirosnak! csak hasonlót!
mer ugye ha megfigyelitek, egy icippicit lehet látni, hogy az benzin töltő nyílás sem a helyén van, éppen a keréknek meg az ültetésnek köszönhetően!
de mivel ha megtartanám a V6ot, a kasztnijára már akkor is kéne költeni egy kicsit!
meg a Sprint83 cartársé nagyon de nagyon teccik, az ihletett meg tulajdonképpen már régen! tavaly mentem is vele! :-) és megfogott a belseje is, abban is fekete van!
én már meguntam ezt a plüsskárpitot, az 1.8asomban is plüss volt! sportosabbnak tartom a feketét!
és a V6om az előző életében piros volt, tehát ígyis-úgyis szeretném visszaállítani az eredeti szinére, mert sok helyen piros még így is! sajnos ez a világoskékesszürke fényezés neki azért elég kókány munka volt! de biztos nem jóféle autófényező festhtette, mert akkor ez elég rossz reklám lenne neki! :-(
afri2011-03-21 22:24:17 // 112270
elvileg nincs! :-)
de holnap viszek magammal emelőt, és alánézek!
amugy üzemképes, a saját lábán akarom hazahozni, ha megveszem egyáltalán! :-)
de holnap viszek magammal emelőt, és alánézek!
amugy üzemképes, a saját lábán akarom hazahozni, ha megveszem egyáltalán! :-)
Fairlane2011-03-21 22:24:08 // 112269
Ezzel a kerékdőlési szöggel is vitatkoznék, pláne hátul, ahol hosszlengőkar van. :)
De szerintem elöl sem lesz magától ekkora dőlés az ültetés miatt.
De szerintem elöl sem lesz magától ekkora dőlés az ültetés miatt.
Fairlane2011-03-21 22:19:29 // 112268
A feketénél nincs véletlenül eltörve az első rugó, vagy letérdelve valami a környékén?
Szinte kizártnak tartom, hogy az a kerék ott elforduljon :)
Szinte kizártnak tartom, hogy az a kerék ott elforduljon :)
Fairlane2011-03-21 22:17:13 // 112267
Sztem nézd meg még egyszer azokat a képeket :)
Ez egy szétberhelt, becsövezett pályagép, vélhetően valami komolyabb futóművel, és a sztenderdnél nagyobb átmérőjű kerekekkel. Utóbbi miatt néz ki brutálul...
Szerintem normál kerékmérettel meg futóművel, kasztnimunka nélkül nem tudnál ekkorát ültetni, mert előbb érne le az autó hasa.
Nézd meg Marklar bicolorját. Az lent volt rendesen, mégis messze volt ettől a kerékállástól...
Ez egy szétberhelt, becsövezett pályagép, vélhetően valami komolyabb futóművel, és a sztenderdnél nagyobb átmérőjű kerekekkel. Utóbbi miatt néz ki brutálul...
Szerintem normál kerékmérettel meg futóművel, kasztnimunka nélkül nem tudnál ekkorát ültetni, mert előbb érne le az autó hasa.
Nézd meg Marklar bicolorját. Az lent volt rendesen, mégis messze volt ettől a kerékállástól...
afri2011-03-21 22:17:10 // 112266
amit linkeltem képet arról afekete 155ről , amit holnep lehet megveszek, na azalatt olyan ültetőrugó van, annyit ültet rajta! tehát elég nagyot! és ültetésnél a kerékdőlés szöge ugyis megváltozik! de mivel 1collos gurigákban gondolkozom, de még nem zárom ki a 18asat sem, akkor valszeg az enyém alatt is hasonlóképpen terpesztene!!! :-)
afri2011-03-21 22:14:19 // 112265
akkor tudod a dolgod .. ;-)
atesssz2011-03-21 22:13:26 // 112264
ugyan így be akarod terpeszteni? ennek simán van legalább -4° -5° a dőlése :D
Fairlane2011-03-21 22:10:39 // 112263
Nah haraptam egy párat a szaroskenyérből (© Csikós).
Kezdődik ott, hogy az autó még mindig kint áll az udvaron, a garázs előtt van egy pár méter földes, sáros szakasz, ami kissé még emelkedik is. Itt nem tudom áttolni, be a betonra pedig majd lefostam a bokám az erőlködéstől... :(
Ergó aláfeködni sem tudtam igazán, mivel a krokodilemelő inkább lefele süllyedt, mintsem emelte az autót.
Az akku továbbra is 12.5 volton áll, az jónak néz ki. Ha nem lett volna töltésem, akkor talán jobban leszopódott volna.
Sajnos valahol télleg zárlat van a rendszerben, az akkusarukon sorbakötve a multimétert ~2 mA-t mértem. Persze van riasztó is benne, ami elvileg fogyaszt valamennyit....
A betérben ugye semmi a világon nem megy, a pár folyamatosan égő visszajelzőt leszámítva...
Lebontottam a gyújtáskapcsoló burkolatát, semmi furcsát nem találtam alatta. Lehúztam a csatlakozóit éééééééééééésssssss.......... ugyanúgy parázslanak a visszajelzők ha visszakötöm az akkut.... Tehát vélhetően nem a gyújtáskapcsoló a hibás.
Aztán a csomagtartó átvezető kábelét masszíroztam meg, attól sem változott semmi.
Levettem a kalaptartó alatti kárpitot, hogy lokalizáljam a csatlakozóit. Na ezeket nem tudtam széthúzni, mert nem fért oda a kezem.... Mit kell ehhez bontani? Azt ne mondjátok, hogy a teljes kalaptartót....
De ha az az átvezető rész lenne a ludas, akkor talán a mozgatásra történt volna valami...
Ezenfelül amennyire tudtam, benyúlkáltam, benéztem az önindító, generátor környékére, levettem a légtömegmérőt, hogy az akkutól menő vezetékeket lássam. hát itt sem találtam semmit.
Még egy dolog tűnt fel így most utólag:
Mintha furcsa hangja lenne a benzinszivattyúnak, a visszajelzőlámpákon felül ez a hang az egyetlen életjel az autóból. Nem úgy egyenletesen búg, mint szokott, hanem kicsit szakaszosan, mélyebben, morogva.
Ennek mikor is kéne normál esetben mennie? Már ajtónyitáskor, vagy gyújtásra? Ha egy nyomást felpumpál, le kéne állnia?
Igazából, most, hogy írom esik le, hogy annak a környékén kéne szétnézni, mert ez így morogva tuti nem normális...
Kezdődik ott, hogy az autó még mindig kint áll az udvaron, a garázs előtt van egy pár méter földes, sáros szakasz, ami kissé még emelkedik is. Itt nem tudom áttolni, be a betonra pedig majd lefostam a bokám az erőlködéstől... :(
Ergó aláfeködni sem tudtam igazán, mivel a krokodilemelő inkább lefele süllyedt, mintsem emelte az autót.
Az akku továbbra is 12.5 volton áll, az jónak néz ki. Ha nem lett volna töltésem, akkor talán jobban leszopódott volna.
Sajnos valahol télleg zárlat van a rendszerben, az akkusarukon sorbakötve a multimétert ~2 mA-t mértem. Persze van riasztó is benne, ami elvileg fogyaszt valamennyit....
A betérben ugye semmi a világon nem megy, a pár folyamatosan égő visszajelzőt leszámítva...
Lebontottam a gyújtáskapcsoló burkolatát, semmi furcsát nem találtam alatta. Lehúztam a csatlakozóit éééééééééééésssssss.......... ugyanúgy parázslanak a visszajelzők ha visszakötöm az akkut.... Tehát vélhetően nem a gyújtáskapcsoló a hibás.
Aztán a csomagtartó átvezető kábelét masszíroztam meg, attól sem változott semmi.
Levettem a kalaptartó alatti kárpitot, hogy lokalizáljam a csatlakozóit. Na ezeket nem tudtam széthúzni, mert nem fért oda a kezem.... Mit kell ehhez bontani? Azt ne mondjátok, hogy a teljes kalaptartót....
De ha az az átvezető rész lenne a ludas, akkor talán a mozgatásra történt volna valami...
Ezenfelül amennyire tudtam, benyúlkáltam, benéztem az önindító, generátor környékére, levettem a légtömegmérőt, hogy az akkutól menő vezetékeket lássam. hát itt sem találtam semmit.
Még egy dolog tűnt fel így most utólag:
Mintha furcsa hangja lenne a benzinszivattyúnak, a visszajelzőlámpákon felül ez a hang az egyetlen életjel az autóból. Nem úgy egyenletesen búg, mint szokott, hanem kicsit szakaszosan, mélyebben, morogva.
Ennek mikor is kéne normál esetben mennie? Már ajtónyitáskor, vagy gyújtásra? Ha egy nyomást felpumpál, le kéne állnia?
Igazából, most, hogy írom esik le, hogy annak a környékén kéne szétnézni, mert ez így morogva tuti nem normális...
afri2011-03-21 21:57:34 // 112262
mivel fix 450ért árulom, már most nem jól jönnék ki belőle! mivel novemberben költöttem rá 190ezret! (és 450ért vettem anno)!
mindenesetre holnap délután lehet elugrok Nyíregyházára megnézni EZT!!! .. elég szép darab!
mindenesetre holnap délután lehet elugrok Nyíregyházára megnézni EZT!!! .. elég szép darab!
afri2011-03-21 21:53:40 // 112261
de ez a piros is szinte utcai autó!
brutál ültetést akarok én is az enyém alá 17es kerekekkel! hátul a sárvédő belsejében kell megoldani a benzintartályba menő csövet máshol levezetni, hogy a kerék kényelmesen elférjen!
és ezért is akarok ilyen lököst mint ezen az autón van, hogy ne csak egy egyszerű utcai autó legyen!!
;-)
brutál ültetést akarok én is az enyém alá 17es kerekekkel! hátul a sárvédő belsejében kell megoldani a benzintartályba menő csövet máshol levezetni, hogy a kerék kényelmesen elférjen!
és ezért is akarok ilyen lököst mint ezen az autón van, hogy ne csak egy egyszerű utcai autó legyen!!
;-)
atesssz2011-03-21 21:43:59 // 112260
szia,
nem hiszem hogy ez a szárny jól mutatna egy utcai 155-ön. Igaz, hogy nagyon szépen néz ki az általad linkelt autón, de szerintem nem menne utcára, kissé gagyin hatna.
a DTM autón pedig egyenesen tökéletesen :D
nem hiszem hogy ez a szárny jól mutatna egy utcai 155-ön. Igaz, hogy nagyon szépen néz ki az általad linkelt autón, de szerintem nem menne utcára, kissé gagyin hatna.
a DTM autón pedig egyenesen tökéletesen :D
beero1552011-03-21 21:33:48 // 112259
üdv!
én azt mondom, hogy NE ADD EL!!!!!!!, de ha még is úgy döntesz hogy eladod, akkor pedig annyiért hogy tényleg megérje, és ne sajnálkozz utána hogy ÉLETED LEGNAGYOBB HIBÁJA VOLT!!!!
tehát vagy nagyon jól jössz ki belőle vagy nem adoad el...
persze ez csak az én véleményem...
de ha megfogadsz egy jó tanácso,: akot bizony tényleg azt csinálsz amit (te akarsz) MI MONDUNK!! :):)
ciao!!!
én azt mondom, hogy NE ADD EL!!!!!!!, de ha még is úgy döntesz hogy eladod, akkor pedig annyiért hogy tényleg megérje, és ne sajnálkozz utána hogy ÉLETED LEGNAGYOBB HIBÁJA VOLT!!!!
tehát vagy nagyon jól jössz ki belőle vagy nem adoad el...
persze ez csak az én véleményem...
de ha megfogadsz egy jó tanácso,: akot bizony tényleg azt csinálsz amit (te akarsz) MI MONDUNK!! :):)
ciao!!!
afri2011-03-21 21:25:18 // 112258
afri2011-03-21 21:20:02 // 112257
aaaaaaaajh .... :-/
már ugy volt, hogy holnap leveszem a hirdetést a hasznaltauto.hu oldalról a V6-tal kapcsiban! mivel nemnagyon volt komolyabb érdeklődő, ezért azt terveztem, hogy kicsit átpofozom kívül belül! folytak a tárgyalások egy széleskasztnis elemekről, meg fekete belsőről, ültetés, 17collos kerék, stb...
holnap elvileg hosszas egyeztetés után lehet sikerül megszereznem olcsóbban az egy évvel ezelőtti árhoz képest, amikor meg akartam venni ezt a fekete rozsdamentes "donort"!



ez magában foglal mindent: széles kasztnielemek, piros fény, fekete belső, ültetés .. :-)
és akkor már a héten nekiálltam volna "levetkőztetni" az enyémet!
errefel ma délután hív egy csávó B.pestről, hogy őt nagyon is érdekelné a V6, holnap jönne megnézni!
nem tudtam hirtelen, hogy örüljek-e vagy sírjak! :-) :-(
nem tom mitévő legyek, megtartsam és beleöljek egy kis pénzt, vagy pedig adjam el, és azzal a kis pénzzel vegyek egy fasza Lancia Kappát!
persze ilyenkor jöttök ti, hogy dehogy adom!!! :-)
egyébként ilyet akartam/akarok csinálni a V6ból:



az első lökhárítóval kapcsiban is holnap akartam pont megkérdezni Longmanéket, hogy tudnak-e ilyet faragni! meg hátsó szárnyat is ilyet akarok, mint ezen a piroson!
pedig vkinek van ilyen, már réges-régen érdeklődtem itt efelől, de már nem emléxem, hogy kinek van ez! :-/
szaal nem tom, micsináljak!
ég bennem egyfajta autóépítési vágy, amit most megvalósíthatnék a V6-on! de jó lenne egy Lancia ... de azt már nem lehet tuningolni, meg a 155 formája amugyis nagyon tecc! csak jó lenne lépni már! de ha meg átalakítanám az enyémet, akkor meg megint lenne egy "új autóm"!! :-)
már ugy volt, hogy holnap leveszem a hirdetést a hasznaltauto.hu oldalról a V6-tal kapcsiban! mivel nemnagyon volt komolyabb érdeklődő, ezért azt terveztem, hogy kicsit átpofozom kívül belül! folytak a tárgyalások egy széleskasztnis elemekről, meg fekete belsőről, ültetés, 17collos kerék, stb...
holnap elvileg hosszas egyeztetés után lehet sikerül megszereznem olcsóbban az egy évvel ezelőtti árhoz képest, amikor meg akartam venni ezt a fekete rozsdamentes "donort"!



ez magában foglal mindent: széles kasztnielemek, piros fény, fekete belső, ültetés .. :-)
és akkor már a héten nekiálltam volna "levetkőztetni" az enyémet!
errefel ma délután hív egy csávó B.pestről, hogy őt nagyon is érdekelné a V6, holnap jönne megnézni!
nem tudtam hirtelen, hogy örüljek-e vagy sírjak! :-) :-(
nem tom mitévő legyek, megtartsam és beleöljek egy kis pénzt, vagy pedig adjam el, és azzal a kis pénzzel vegyek egy fasza Lancia Kappát!
persze ilyenkor jöttök ti, hogy dehogy adom!!! :-)
egyébként ilyet akartam/akarok csinálni a V6ból:



az első lökhárítóval kapcsiban is holnap akartam pont megkérdezni Longmanéket, hogy tudnak-e ilyet faragni! meg hátsó szárnyat is ilyet akarok, mint ezen a piroson!
pedig vkinek van ilyen, már réges-régen érdeklődtem itt efelől, de már nem emléxem, hogy kinek van ez! :-/
szaal nem tom, micsináljak!
ég bennem egyfajta autóépítési vágy, amit most megvalósíthatnék a V6-on! de jó lenne egy Lancia ... de azt már nem lehet tuningolni, meg a 155 formája amugyis nagyon tecc! csak jó lenne lépni már! de ha meg átalakítanám az enyémet, akkor meg megint lenne egy "új autóm"!! :-)
szasza9112011-03-21 20:28:20 // 112256
vazz, értem a célzást. kb. 1 hete van nálam a kilincs (sokáig nem voltam Csepelen). nekem elsőre reménytelennek tűnik, de megkérdezek majd az öntödében vkit, aki ért is hozzá. 2 héten belül megyek kb. NINCS elfelejtve, NEM akarom lenyulni, RAJTA vagyok :)
atesssz2011-03-21 17:53:43 // 112255
Gondolkodjunk. Az indítómotor szinte majdnem közvetlenül az akkumulátorról veszi az áramot, (szerintem) csak a gyújtáskapcsolóhoz megy el a kábele. Nem volt égett szag az autóban mikor leállt? Gondolok itt arra, hogy összeolvadhattak valami miatt a kábelek.
Vagy nem ment víz valahova?
Biztos, hogy "csak" zárlat lesz.
-Nézd meg azt a testkábelt, ami a kasztniról átviszi a testet a motorra.
-Nézd meg a biztosítékokat, a motortérben, és az utastérben is.
-Van egy biztosíték, ami a műszerek, visszajelzők biztije. Az utastérben a biztitáblán, asszem a bal felső. Azt nézd meg, hogy ott mennyi voltot kap gyújtással és anélkül.
majd írj hogy mi van ezekkel!
Vagy nem ment víz valahova?
Biztos, hogy "csak" zárlat lesz.
-Nézd meg azt a testkábelt, ami a kasztniról átviszi a testet a motorra.
-Nézd meg a biztosítékokat, a motortérben, és az utastérben is.
-Van egy biztosíték, ami a műszerek, visszajelzők biztije. Az utastérben a biztitáblán, asszem a bal felső. Azt nézd meg, hogy ott mennyi voltot kap gyújtással és anélkül.
majd írj hogy mi van ezekkel!
Longman2011-03-21 14:25:33 // 112254
Szerintem azzal kellene majd kezdeni hogy ha visszarakod most az akksit akkor indul-e vagy sem, és/vagy a visszajelzők amik eddig világítottak spontán, továbbra is ezt teszik-e.
Mert ha ez utóbbi igen, akkor valószínű a zárlat, csak meg kellene találni a közös pontot.
Javasolnám ellenőrizni a fő biztosítékokat is.
Van egy Motronic csatlakozó, ha jól emlékszem g174 de nem biztos, ez a V6-nál - és szerintem TS-nél is - 3 vezetékes egyik RPM jel, másik nem emlékszem, 3. narancs, ez megy a gyújtáskapcsolóra. Na ha az összeért valamivel (pl. a műszeregység korbácsával), akkor lehet ilyen gebasz.
Ha viszont már nem égnek a visszajelzők, de továbbra sem indul, akkor szokásos benzin, gyújtás ellenőrzés..
Mert ha ez utóbbi igen, akkor valószínű a zárlat, csak meg kellene találni a közös pontot.
Javasolnám ellenőrizni a fő biztosítékokat is.
Van egy Motronic csatlakozó, ha jól emlékszem g174 de nem biztos, ez a V6-nál - és szerintem TS-nél is - 3 vezetékes egyik RPM jel, másik nem emlékszem, 3. narancs, ez megy a gyújtáskapcsolóra. Na ha az összeért valamivel (pl. a műszeregység korbácsával), akkor lehet ilyen gebasz.
Ha viszont már nem égnek a visszajelzők, de továbbra sem indul, akkor szokásos benzin, gyújtás ellenőrzés..
Fairlane2011-03-21 13:08:19 // 112252
Te kis kalandor... :P
Közelítsük meg máshonnan:
Kulcselordításra az önindító rendben teker, egyébként meg semmi sem megy, csak a visszajelzőpilácsok. Mi az / hol van, ahol elágazik az önindító és az egyéb?
Közelítsük meg máshonnan:
Kulcselordításra az önindító rendben teker, egyébként meg semmi sem megy, csak a visszajelzőpilácsok. Mi az / hol van, ahol elágazik az önindító és az egyéb?
Fairlane2011-03-21 13:02:33 // 112251
Ma még rá sem néztem, meg melóhelyen vagyok... Talán este, ha lesz ingerenciám.
Egyébként most hogy visszaidézem a dolgot: már a kanyar előtt leállt.
Ez tkp egy lámpás útkereszteződés, ahol kisívben lefordultam jobbra. Pont sárgára váltott, mikor odaértem és elkezdtem tekerni a kormányt, akkor először az tűnt fel, hogy nehezen akar kanyarodni (no szervó) aztán meg hogy elsötétült a műszerfal.
Ekkor már be voltam kanyarodva, próbáltam kettesbe visszarakni, hátha beugrik, de nem ugrott...
Egyébként most hogy visszaidézem a dolgot: már a kanyar előtt leállt.
Ez tkp egy lámpás útkereszteződés, ahol kisívben lefordultam jobbra. Pont sárgára váltott, mikor odaértem és elkezdtem tekerni a kormányt, akkor először az tűnt fel, hogy nehezen akar kanyarodni (no szervó) aztán meg hogy elsötétült a műszerfal.
Ekkor már be voltam kanyarodva, próbáltam kettesbe visszarakni, hátha beugrik, de nem ugrott...
süsnye2011-03-21 12:13:04 // 112250
egyetértek Longman-el
lehet, h vmi kábel összenyomódott, összeégett vagy csak egyszerűen vmi letestel, aminek nem kellene...
nekem is volt ilyen kalandom
meg hát abban sem lehetünk biztosak, hogy a szerelésednek köze van a jelenséghez, nemde?
lehet, h vmi kábel összenyomódott, összeégett vagy csak egyszerűen vmi letestel, aminek nem kellene...
nekem is volt ilyen kalandom
meg hát abban sem lehetünk biztosak, hogy a szerelésednek köze van a jelenséghez, nemde?
süsnye2011-03-21 12:07:21 // 112249
"Árpád híd"
Az eszköz sikeresen csatlakoztatva.
:P ::))
Az eszköz sikeresen csatlakoztatva.
:P ::))
SD2011-03-21 12:00:05 // 112248
Egy kanyarbanekem is majdnem megszűnt az autó egyszer:)
Longman2011-03-21 11:57:28 // 112247
Ez csak egy példa volt..
Ma próbálkoztál már valamivel? Beindítani, rátenni az akksit?
Szerintem ha egy kanyarban történt mindez, és ráadásul más jelenség is van pl. ezeknek a visszajelzőknek a világítása, az biztos hogy vmi zárlat ami nem magától keletkezik.
Nem raktál kábeltörzset olyan helyre, pl. leömlő környékén ahol nem vetted észre és összeégett, vagy ilyesmi?
Csak ilyenre tudok gondolni, egy ilyen kiadós szerelés után amit csináltál.
Ma próbálkoztál már valamivel? Beindítani, rátenni az akksit?
Szerintem ha egy kanyarban történt mindez, és ráadásul más jelenség is van pl. ezeknek a visszajelzőknek a világítása, az biztos hogy vmi zárlat ami nem magától keletkezik.
Nem raktál kábeltörzset olyan helyre, pl. leömlő környékén ahol nem vetted észre és összeégett, vagy ilyesmi?
Csak ilyenre tudok gondolni, egy ilyen kiadós szerelés után amit csináltál.
Fairlane2011-03-21 11:51:00 // 112246
De basszus, attól nem kéne, hogy megálljon az autó... :/
Longman2011-03-21 11:46:25 // 112245
Engem pl. a tolatólámpa vezetéke szopatott.. csak attól ha jól emlékszem megszűntek a műszerek esetemben.Minden jobb kanyarban. Aztán végleg..
katbal2011-03-21 11:42:29 // 112244
Fairlane2011-03-21 11:19:14 // 112243
Én még semmilyen csapágy vagy szimmering, vagy tömítés méretet nem találtam a manualban... :P
Eperben talán, cikkszám alapján, de ott sem jellemző.
Eperben talán, cikkszám alapján, de ott sem jellemző.
Tentacle2011-03-21 11:16:25 // 112242
Azt a nőgyógyász mindenit, most néztem meg hogy kell leszedni a generátort ... Ezek nem viccelnek. Persze az pont nincs benne a manualban, hogy milyen csapágy kell bele.
Fairlane2011-03-21 10:16:55 // 112241
Világít a lámpája ha kell, ha nem.
A szabadon hagyott vezetéket nem tartom túl valószínűnek.
Az önindító az egyetlen, ami teker. A váltó környékén inkább testkábelek, meg egykét érzékelő van, azoknak nem kéne ilyent csinálni. Pollenszűrő környékén ahol túrkáltam, nincs vezeték. Meg egyébként is azok jó része le van biztositékozva, relézve...
A szabadon hagyott vezetéket nem tartom túl valószínűnek.
Az önindító az egyetlen, ami teker. A váltó környékén inkább testkábelek, meg egykét érzékelő van, azoknak nem kéne ilyent csinálni. Pollenszűrő környékén ahol túrkáltam, nincs vezeték. Meg egyébként is azok jó része le van biztositékozva, relézve...
süsnye2011-03-21 10:01:37 // 112240
racevét :( de nyugodtság van. :)
a leírtak alapján először sztem is a gyújtáskapcsoló környékén kellene keresgélni, mivel úgy tűnik, h gyújtás nélkül kapnak tápot olyan dolgok, amiknek csak gyújtás alatt kellene
a kézifék pl. be is van húzva, vagy csak világít a lámpája ha kell, ha nem?
a leírtak alapján először sztem is a gyújtáskapcsoló környékén kellene keresgélni, mivel úgy tűnik, h gyújtás nélkül kapnak tápot olyan dolgok, amiknek csak gyújtás alatt kellene
a kézifék pl. be is van húzva, vagy csak világít a lámpája ha kell, ha nem?
AlfaBoy2011-03-21 09:51:11 // 112239
Sziasztok!
1.6 TS 155-höz ('96-os) keresek főtengelyt!
Tud valaki segíteni?
Köszi :-)
1.6 TS 155-höz ('96-os) keresek főtengelyt!
Tud valaki segíteni?
Köszi :-)
afri2011-03-21 09:12:42 // 112238
szomorúan olvasom ezt én is ... nem irigyellek!
én is azon véleményen vagyok, mint Longman!
vmi vezetéket lehet nem raktál vissza, és a rázkódástól zárlatot csinált vhol!
meg én a helyedben házipálinkát ittam volna!! attól legalább agresszióvá válsz és felgyújtod a kocsit, tehát már egy gonddal kevesebb ... najó csak vicceltem! ;-)
én is azon véleményen vagyok, mint Longman!
vmi vezetéket lehet nem raktál vissza, és a rázkódástól zárlatot csinált vhol!
meg én a helyedben házipálinkát ittam volna!! attól legalább agresszióvá válsz és felgyújtod a kocsit, tehát már egy gonddal kevesebb ... najó csak vicceltem! ;-)
Riskes2011-03-21 08:31:31 // 112237
Sziasztok!
vezetőoldali ajtókárpit panelt vennék , a világos szürkét
(A műbőr rész a tetején elöregedett)
.
70-33-13-720
KÖSZI!
vezetőoldali ajtókárpit panelt vennék , a világos szürkét
(A műbőr rész a tetején elöregedett)
.
70-33-13-720
KÖSZI!
Longman2011-03-21 08:08:56 // 112236
Osztán milyen BMW-ket nézel Te a hahun?? Ugyan már! :)
Márpedig Te vagy a hibás, mert összerakáskor valamilyen vezetéket szabadon hagytál, és a kanyarban letestelt vhová..
Nem tartom kizártnak ha szerencséd van, akkor ha most visszaraknád az akksit, minden jó lenne. Ha nincs szerencséd, akkor valamit végképp tönkretett a zárlat.
Én sem használom az autót egy ideje.. vagy 2 hete. :)
Mindig megcsinálok rajta valami fontosat, aztán újabbak jönnek helyette. Most borzasztó.
Az eseti torpangatásból állandó erőtlenség lett, sőt 5 hengerezik is, termosztát cserés, és valszeg trafó(k) is, és elkezdett csattogni mint az állat (hidegen) - hidrotőke. Namost hogy ezek egyenként vagy összességében okozzák a hibát nem tudom még. Diagnosztika szerint minden összetevő hibátlan, a lambda amire gyanakodtam pl. nemhogy dúsít, inkább szegényíti a keveréket.
Az első hengersoron egy trafót már cseréltem, de nem jobb. Gyertyákat kivettem, még feketék sem voltak egyáltalán..
Tegnap gondoltam átmegyek a műhelybe átnézem a hátsó hengersort is, és kicserélem a termosztátot is.
De oda kell figyelni, mert ha elsőre nem tudom beindítani akkor szabhatom, mert annyira megszívja magát hogy kb. 1 napra el lehet felejteni, mert úgysem indul be.. Na persze így is jártam, úgyhogy még azt sem hagyja hogy hozzálássak, a kis tetű.
Ja, ha meg is oldódik a probléma, akkor is hidrotőke cserés, darabja olyan 3-3500 HUF kedvezménnyel. Kíváncsi vagyok mennyit kell cserélni.. Ha hátul is cserés akkor motor ki.. Ha motor ki, akkor már ez+az csere.. :D Folytassam?
Jó, van egy félszem, hogy azért csattog nagyon, mert leszakadt egy vagy több szelepvezető. És az megmagyarázná az 5 hengerezést és a többi jelenséget is.
Úgyhogy ne rinyáljál itt holmi elektromos zavar miatt.. :DD
Márpedig Te vagy a hibás, mert összerakáskor valamilyen vezetéket szabadon hagytál, és a kanyarban letestelt vhová..
Nem tartom kizártnak ha szerencséd van, akkor ha most visszaraknád az akksit, minden jó lenne. Ha nincs szerencséd, akkor valamit végképp tönkretett a zárlat.
Én sem használom az autót egy ideje.. vagy 2 hete. :)
Mindig megcsinálok rajta valami fontosat, aztán újabbak jönnek helyette. Most borzasztó.
Az eseti torpangatásból állandó erőtlenség lett, sőt 5 hengerezik is, termosztát cserés, és valszeg trafó(k) is, és elkezdett csattogni mint az állat (hidegen) - hidrotőke. Namost hogy ezek egyenként vagy összességében okozzák a hibát nem tudom még. Diagnosztika szerint minden összetevő hibátlan, a lambda amire gyanakodtam pl. nemhogy dúsít, inkább szegényíti a keveréket.
Az első hengersoron egy trafót már cseréltem, de nem jobb. Gyertyákat kivettem, még feketék sem voltak egyáltalán..
Tegnap gondoltam átmegyek a műhelybe átnézem a hátsó hengersort is, és kicserélem a termosztátot is.
De oda kell figyelni, mert ha elsőre nem tudom beindítani akkor szabhatom, mert annyira megszívja magát hogy kb. 1 napra el lehet felejteni, mert úgysem indul be.. Na persze így is jártam, úgyhogy még azt sem hagyja hogy hozzálássak, a kis tetű.
Ja, ha meg is oldódik a probléma, akkor is hidrotőke cserés, darabja olyan 3-3500 HUF kedvezménnyel. Kíváncsi vagyok mennyit kell cserélni.. Ha hátul is cserés akkor motor ki.. Ha motor ki, akkor már ez+az csere.. :D Folytassam?
Jó, van egy félszem, hogy azért csattog nagyon, mert leszakadt egy vagy több szelepvezető. És az megmagyarázná az 5 hengerezést és a többi jelenséget is.
Úgyhogy ne rinyáljál itt holmi elektromos zavar miatt.. :DD
SD2011-03-21 08:00:07 // 112235
De egy gyújtáskaccsoló szervízre már én is aktuális vagyok.. 5 éve:D kitudja lehet azért nem indul nekem meg néha. De így izgalmasabb:D
SD2011-03-21 07:59:12 // 112234
Mi lesz ha megmakacsolja magát? Ledobja az ablaktörlőit, nem mér olajat, és leáll?:D
SD2011-03-21 07:32:14 // 112233
Neekem a generátor lett kuka (dióda híd) mikor égve maradt a töltés lámpa, én is nagyon gyorsan lekötöttem mindent, és amikor próbáltam vissza csak szikrázott mint az állat...
Aztán genyó felújítás...
Van bontottam:) Próba?:P hahu?
Az a véleményem hogy hálátlan dög a tiedé... Lehet rajta kellett volna hagyni az akkut hátha öngyulladásal végez magával:D
Racevét, és kitartás! 300
Aztán genyó felújítás...
Van bontottam:) Próba?:P hahu?
Az a véleményem hogy hálátlan dög a tiedé... Lehet rajta kellett volna hagyni az akkut hátha öngyulladásal végez magával:D
Racevét, és kitartás! 300
TSiga ( I am the TSIG)2011-03-21 07:06:52 // 112232
Nyugodj meg és nem mondogass ilyen eladom-szövegeket, mert még meghallja és megmakacsolja magát. A gyújtáskapcsoló elektronikája lesz a ludas. Nekem volt hasonló, csak éppen ott nem akart leállni. Kicseréltem, azóta jó. :-)
Pepe1472011-03-20 23:30:40 // 112231
Gyújtáskapcsolóra tippelnék. Apám Honda CRV-je produkált hasonló hibákat.
Fairlane2011-03-20 23:15:34 // 112230
Ja, egyébkénet bevertem háromdeci jégert, meg két sört bánatomban...
Megyek, körülnézek még mi akad itthon...
Megyek, körülnézek még mi akad itthon...
Online tag
2
Vendég2
412
Fórum
Friss topicok
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- Virtuális Romeo
- Giulia
- KRESZ
- 4C
- Zenebutik
- Alfa reklám
- Szerelőműhely
- Erőforrás alternativák
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas


