Fórum >> Típusok >> 147

Csabo222011-04-12 10:41:56 // 45936
Tudod, én nem lennék felháborodva abszolut, ha látnék valami fejlődést. De 10 éve kb semmit az ég világon nem tapasztalok. ha én dolgozok, akkor azért nem kapok fizetést, ha a lábom szárán csapom a legyeket egész nap. azaz értékteremtésért fizetnek. viszont a kiadott adók és illetékek ellenében nem kapok értéket.
lehetne tovább ragozni, de asszem ebben a pár sorban összefoglaltam a lényeget.
Gegee2011-04-12 10:35:42 // 45935
Igaz is és tetszik is! :) Jól leírtad!
Csabo222011-04-12 10:32:05 // 45934
Nos, először is:
ha nem Magyaro-n vásárolod a gépet, hanem az EU-n belül, akkor regisztrációs adó. ez kalkulátorral meghatározható, de sacc/kb egy euro 3as dizel GT-é 400k HUF körül van. aztán még első forgalomba helyezési vizsga cirka 50k, papirozás (ha saját névre vetted akkor némi illetéket spórolsz 24*1910FT-ot) az kb 25k.
a biztosítás most nekem mivel a sógornőm nevén van (35éves) évente 32k huf. éves súlyadó az olyan 30k, és 2évente műszaki vizsga ami 25-30k.

ami nálam a biztositékot kiveri az a regadó, a kurva drága forgalomba helyezési vizsga, illetékek esetleg, illetve a súlyadó, amit nem az utak karbantartására, hanem az önkormányzati képviselők számára meg a segélyek kiosztására szednek. továbbá parkolhatsz szintén nem piti összegért azon az úton, melyet a te adó hozzájárulásodból épitettek, és magáncégek teszik zsebre, 0 fejlesztést végrehajtva. és akkor még nem beszéltem arról, h tartsál be minden előirást, vagy több tizezres büntiket leszel kénytelen befizetni.

ezek az okok, melyekért nem fogok másik kocsit venni magyar rendszámmal
Kareszka19842011-04-12 07:41:40 // 45933
mondjuk egy 1,9JTD-s GT nálatok mibe fáj évente? vagy egyáltalán hogy megy ez nálatok? gondolok most a regisztrációra, stb, nem az üzemanyagköltségre meg az alkatrészárakra gondolok, hanem arra, amit nem látsz, de fizetni kell érte, szóval a papirológia :)
mert nálunk pl az én 147-em (1,6TS, 105ló) évente bennevan 250-300 euróban, nálunk évente kell regisztráltatni (műszaki, motorkönyv, zöldkártya, stb)...
én is GT-re váltanék (1,9JTD) szívem szerint, de még messzinek tűnik..."nem sietem el" :P devisoznt ha nálatok olcsóbbra jön ki a regisztráció, akkor nem kérdés hova jegyezném be O:-)
Alfa GT-Csaba2011-04-11 22:45:50 // 45932
Az biztos hogy pakolni is lehet bele!Kivülről nem látszik rajta,de ha a hátsó ülést lehajtod kényelmesen belefér egy mosógép vagy egy egy 200literes bojler csomagolással együtt,és még a hátsó ajtót is letudod zárni.Megy is ahogy kell és a fogyasztása is nagyon baráti.Nincs belőle sok!
Csabo222011-04-11 22:40:18 // 45931
Őszintén szólva nem vennék kocsit magyar rendszámmal. konkrétan olyan mennyiségű adót kell kifizetni, ami a kapott ellenszolgáltatásért horribilis. úgy is mondhatnám, h lóf*szt se kapsz az adófizetés ellenében.
De az tény, h sokat csökkent a GT-k ára az elmúlt 2 évben. kinek jó, kinek rossz, de ha hosszabb távra tervezte az illető a GT megtartását, akkor lényegtelen. és az a helyzet, h a GT milliószor használhatóbb gép mint a GTV, az élményből pedig nem ad sokkal kevesebbet. csupán ezért dereng fel néha egy GT váráslásának ötlete nálam ;)
Alfa GT-Csaba2011-04-11 22:33:29 // 45930
Egyre olcsóbbak már.4-5évesek az új árához képest már jó áron vannak 2-3milla között!Én még 2éve vettem 4évesen 3,6-ot kértek érte.
Csabo222011-04-11 22:28:43 // 45929
Belülről szinte egyezik a 147 és a GT. kivülről mind a 2 csodaszép. GT-hez jár jóféle 150 lovas dizel. és 240 lovas V6, ami viszont még külföldi rendszámmal is borsos lenne, igy az kilőve.
Viszont egy GTV-be átülni sokkal nagyobb váltás lenne. tehát vagy marad a 147-em, vagy V6-os lesz a köv gép. ez már eldöntött tény.
esetleg egy dizel GT, ha jó áron hozzájutok. de nem kapkodok, ráérek váltani
Alfa GT-Csaba2011-04-11 22:20:16 // 45928
Nem rossz választás egy Gt!!!Jól fogyaszt és megy is:-))
Csabo222011-04-11 22:18:11 // 45927
Egyre inkább a GT felé hajlok a GTV helyett. bár a GT-ig hosszabb út vezet :)
Alfa GT-Csaba2011-04-11 21:55:26 // 45926
A gt-be van hátul csatlakozó hűtő táskának,nem lehet hogy ez is az?
Zsolti2011-04-11 21:43:09 // 45925
biztos az utánfutóhoz menne :)
(cd-tár? mélynyomó?)
Haro2011-04-11 21:33:50 // 45924
Képet?:)))))))
bope2011-04-11 21:02:15 // 45923
hátsó ülés alatt nektek is van ott vmi kábel dugóval a végén? mi lehet az?
Haro2011-04-11 20:20:12 // 45922
A leendő feleségem sógora foglalkozik vele:) Már régóta megvannak.
HoZee2011-04-11 20:13:58 // 45921
Eddig nem dicsekedtél vele, és én is csak nem rég döntöttem el, hogy kell. :)
Haro2011-04-11 20:12:59 // 45920
Kiállításon is meg tudtad volna nézni:) Ott állt egész nap!
HoZee2011-04-11 20:12:22 // 45919
Szavadon foglak!! :)
Haro2011-04-11 20:05:40 // 45918
Igen,létezik olyan,de irtóra drága,ha gondolod tudok legközelebb mutatni,az enyémben szinte mindenhol LED van.
HoZee2011-04-11 20:02:27 // 45917
Köszi!! :)
147Smz2011-04-11 19:13:25 // 45916
Köszi a tanácsot.
Csabo222011-04-11 19:01:02 // 45915
Rendszámtábla izzója: W5W (5W)
Ajtók, csomagtér izzója: C5W
Utastér, piperetükör izzója: C10W
Kesztyűtartó izzói: W1,2W és W5W
Csabo222011-04-11 18:56:20 // 45914
Ja, azt elfelejtettem, h ha szar akksit kell a generátornak töltögetnie akkor előbb - utóbb az is beadja a kulcsot. méresd meg. vagy gyere át, van multiméterem :) középiskolai "selejt"
Csabo222011-04-11 18:54:19 // 45913
Sztem ha ennyivel nagyobb kapacitású, az nem lehet gond (gyárilag asszem 55Ah). attól, h zölden kukucskál az akksi, attól még nem biztos, h tökéletes :)
multiméterrel meg lehet mérni, h az akku a ludas vagy sem.
147Smz2011-04-11 18:04:15 // 45912
Közben megnéztem az akksit. Exide, 62 Ah. Ebből nem lehet gond? Azt hiszem 50 Ah-ás a megfelelő teljesítményű. Egyébként az indikátor zölden világít, tehát fel van töltve. Második indításra már nem jelzett az autó, úgyhogy egyelőre hagyom így és ha gyakran jelez, majd csak akkor foglalkozom vele.
147Smz2011-04-11 17:06:39 // 45911
Sziasztok!

Ma felvillant az alacsony akku töltöttséget jelző felirat a kocsiban. Nem tudom milyen régi az akksi, mert az előző tulaj vette. Nem tudjátok hogy tudom leellenőrizni, hogy tényleg az akksi a gyenge és nem a generátorral van baj? El akarom kerülni azt a szitut, hogy feleslegesen veszek akkumulátort mert a generátor nem tölt.

Hol érdemes akkut venni? Ha most villant fel először, akkor vajon mennyit bírhat még ki?

Köszi.
HoZee2011-04-11 15:35:07 // 45910
Oké,azt megköszönöm!
Úgy hallottam, hogy vannak olyan izzók, amik már jók CAMbus-os rendszerhez is, ezért az ilyen helyeken mint a rendszámtábla, esetleg beltér világítás működnek tartósan, ha máshol nem is.
Csabo222011-04-11 15:30:39 // 45909
Este meg tudom neked mondani a kézikönyvből, de sztem nem fod működni, az eltérő ellenállása miatt. már többen próbáltak tudtommal ledes izzót betenni de nem volt hibátlan a működése.
kaphatók viszont fehér fényű hagyományos izzók is, csak drágábbak.
HoZee2011-04-11 15:25:56 // 45908
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni LED ügyben? :)
Az új hátsó lökösbe ledes rendszámtábla világítást szeretnék, milyen (méretű) izzó kellene bele?
Haro2011-04-11 09:48:52 // 45907
A Blogomban van pár szó róla!!!!!
Haro2011-04-11 09:46:36 // 45906
Igen,beszerelhető,de nem túl egyszerű dolog.
Zsolti2011-04-10 22:22:47 // 45905
vki csinált itt már ilyent
spero842011-04-10 22:22:03 // 45904
valaki tudna abban segíteni, hogy beszerelhető e a digitklíma a manuális helyett úgy, hogy minden működik is???????????

Köszi.....
mreni2011-04-10 14:00:46 // 45903
a nivohoz nem is kell nyúlni,picit megkavarodtam:)
mreni2011-04-10 13:59:41 // 45902
Én Victor Reinz tömítéseket használok,megkérik az árát de legalább minőségi cucc.

Leveszed a műanyag takarót a motorról.gyujtótrafókat ki,lelazítod a nívópálca csavarját,kicsavarod a torx csavarokat szelepfedél le,régi tömítés le,tisztítás esetleg kis csiszolás,tömítés fel(én szoktam egy kicsit pasztázni is) torx csavarokat lehúzod aztán vissza mindent és kész:)
Csabo222011-04-10 13:38:56 // 45901
Tömören vázolnád a műveletet, mert most kiváncsivá tettél :)
nem fogok bele, mert nem értek hozzá, de a mikéntje érdekel. Tömitésből többféle anyagú létezik? ha igen, melyik a tuti?
kösz a segitséget
mreni2011-04-10 12:36:29 // 45900
nem kell,10perces művelet kb
Csabo222011-04-10 12:18:27 // 45899
Sziasztok.
A szelepfedél tömités cseréhez le kell bontani a vezérlést?
Mert ha igen, akkor célszerszámmal rendelkező szakihoz kell vinnem a gépet ami drágább lesz.
Köszi
Gegee2011-04-09 10:18:09 // 45898
Aha! Ha kell odaadom az enyémet is! :)
Tibe2011-04-09 09:22:32 // 45897
Egy kérdés srácok, eladnám a gyári cd lejátszót a gépből, és simán bele lehet ezt tenni egy másik 147-esbe amiben kazettás lejátszó van?
Kareszka19842011-04-09 09:20:03 // 45896
mindkettőhöz kell a hajlékony gerinc :D
Tommaso 1592011-04-09 09:14:59 // 45895
Jobb kormányos, de a szitu hasonló:-))))
bope2011-04-08 20:16:17 // 45894
alfa pollenszűrő csere....képekkel....a szöveg úgysem lényeges
pollenszűrő

rádióhoz generálok kódot csak írd meg a serialszámát meg a BP numbert...
Kareszka19842011-04-08 12:31:53 // 45893
csamgtartóbol hiányzott a háromszögem....megyek tegnap az utcán, hát nem találok egyet az úton? :D :D :D ráadásul speckó kihajtható talpú és szinte zsírúj :D
Zsolti2011-04-07 22:17:39 // 45892
kösz, megnézem majd alaposan
Csabo222011-04-07 22:15:16 // 45891
Alfaowner.com-on próbálj keresgélni. bár ott több helyet is ajánlanak, ahol térités ellenében generálnak kódot, de pár hónappal ezelőtt onnan akadtam egy cseh vagy lengyel oldalra ahol voltak számgeneráló progik.
Zsolti2011-04-07 22:07:02 // 45890
Sziasztok

Kéne a gyári CD-s rádióhoz kód. Találtam a neten pár oldalt ahol van kód generátor.
Tudtok küldeni esetleg már kipróbált honlapot, programot?
Tommaso 1592011-04-07 21:58:15 // 45889
Átalakítás+ hegesztés (első megtört kicsit) + fújás 30000, de jó barátom Vittorio így ennek tudható be a nagyon baráti ár.

Viszont Pestről is hoztak már több autót hozzá, mert az ottani árak töredékéért dolgozik nagyon jól.
Csabo222011-04-07 21:26:43 // 45888
Lökháritók jól fognak kinézni ;)
hátsót lassan nekem is intézni kéne, de 20k az újrafényezés, és most semmi baja. neked mennyiért fújják?
Tommaso 1592011-04-07 20:43:00 // 45887
Sziasztok!

Részben megújult a futóművünk, most már az alvázvédelmet csinálják, és közben szabják az új lökösöket is, ami azt jelenti, h a klasszikus műanyag csíkot veszik ki belőle és lesz a helye beüvegszálazva és telibe fújva:-)

Powered by : Vittorio
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak