Blog >> sport

>> SzervizFater (Norbi) // Alfa 147 1.6 TS (120 Le) // 2014-03-13

Tegnap délelőtt (2014.01.25) meglátogattuk a Csörgő autószervizt Várpalotán. Csöri lecserélte a 10W40-es Seléniát a sűrűbb 10W60-asra, abban bízva, hogy ezt nem csipegeti a kocsi.
Az olajcserét összekötöttük egy veszprémi családlátogatással is. Ott bóklászva sikerült egy fekete faceliftes 147-est és egy korosabb 156-ost is látni. Utóbbinak inteni is...

Majdnem 3 hónappal és ~2000 km-el később sincs az olaj mennyiségében csökkenés. Bevált a csere!

>> Tuning és extraLongman // Alfa 155 GTA :)) // 2011-02-07

Elkeltek a 17" felnik, és az is biztos hogy a képen látható 15"-os Zender Sportok lesznek helyette.
A dizájn valami hasonló lesz, megspékelve kis meglepivel is. A gumik még kérdésesek.

>> Tuning és extraLongman // Alfa 155 GTA :)) // 2010-11-16

VÉGRE, VÉGRE, VÉGRE! Az előző 155ben is ilyen sportcsomagos műszeregység volt. Számomra ez az egyetlen fajta ami elfogadható benne.. :)
A történet hosszú, de leegyszerüsítem: még 2008ban vettem az ebay-ről ilyen műszeregységet igaz, TS-be valót. Akkor olcsónak számított a 20.000 Ft-os árával, de ebben benne volt a fém váltógomb és kézifékkar is. Csakhogy akkor nem tudtam hogy a TS-é nem lesz jó, sajnos a ford. mérő nem valós adatot mutatott. Így elcseréltem egy V6ba való egyszerű, de legalább süllyesztett számlapos egységre.
Aztán még 2009ben Marklar kollégához került egy széleskasznis V6, amiben ilyen egység volt. Azonnal lecsaptam rá, de elkövettem a hibát hogy nem "foglalóztam" le, így mire 2 hét múlva mentem a cuccért már eladta Gery83nak. Csalódott voltam.
Gerynek elég lassan (de alaposan) állt össze az autója, míg kb. 3 héttel ezelőtt levizsgázott. Így kiderült hogy a V6 egység meg nem jó a Q4-be szintén fordulatszám jelzés a probléma. Így végre lecsaphattam.
Egyébként mindig is ritkaság volt és az is lesz a V6ban való sport egység, jelenleg ha van épp az Ebay-en, 170EURnál nincs olcsóbb..

>> Tuning és extraaatis // Alfa 145 1.6 TS // 2010-10-11

A héten vettem egy sportdobot a kocsira, el is vittem a szerelőhöz, hogy dobja fel a kocsira, viszont azt mondta, hogy érdemes lenne lecserélni a katalizátor után mindent a végéig, mert elég rossz állapotban van a rendszer. Így a direkt 145-öshöz való utángyártott rendszert kapott. (A hátsó dob kivételével felkerült az egész - így a végdob eladó ;) )
Már majdnem ki voltak lyukadva 1-2 helyen a dobok, meg a középdobban zörgött is valami. :D
A képeken látszik az előtte-utána állapot. Azt hiszem magáért beszélnek a képek. :D

Az eredmény: szebb hang a kocsinak, sokkal tisztább hangzás. És szerencsére nem lett túl hangos sem, utazó sebességen teljesen normális hangja van, nem süketülök meg bent. :) Vagy csak jó a hangszigetelés a kocsiban... :P


Update: Ilyen lett a hangja.

>> Tuning és extraNaTo // Alfa 75 3.0 V6 America // 2007-10-31

A hátsó sport dob is felkerül. Sok fojtás ezen sincs. :)
Nem akartuk hogy lelógjon a vég, ezért a hátsó lökhárítót némiképp módosítottuk a végső cél érdekében. Ezt Bányai Elvtárs hathatós közreműködésével eszközöltük, aki munkájából adódóan nem mindennapi kézügyességgel rendelkezik... én meg rábíztam, hogy legyen szép. :)