Blog >> 164

Aztán ha már ennyire benne voltam a barkácspercekben, kitoltam a bringát NORD-ékhoz, hogy heves örömükre helyreállítsunk egy régebbi sérülést.
Történt ugyanis hogy annó egy gyenge pillanatomban begurultam IMO-ék egyik mosójába. Otthon aztán fura alkatrészt láttam az autó jobb hátulján, a kerék mögött. Egy kihajlított díszlécet, ami alól kitört a műanyag elem, a színre fújt végével együtt.
Szereztem egy komplett lécet, és bár króm színű volt, csak a műanyagra volt belőle szükségem.
A végét szépen lefestettem, és feltettem a garázsban egy polcra száradni.
Másnap a földön találtam, valaki leverhette, és az is eltört!!!
De legalább megvolt a vége, így műgyantával összeragasztottam, és ma végre kicseréltük.
Gépi mosóba pedig nem megyek többet...

>> Szervizvm // Alfa 164 2000 T.SPARK ALTO `96 (74 DBA) // 2010-05-17

...szóval szép a cucc, még a 17 éves szűz lányok is utánafordulnak, de ők sem tudják, hogy a plusz kilókat bizony nem bírják kiemelni a gyári teleszkópok.
Jó, egyébként is erőtlenek már kissé, télen birkózni kell a csomitér ajtóval, de hát 13 év, az 13 év.
Viszont keresgéltem, és kiderült, hogy az Audi A6 97-00 teleszkópja minden méretében, és a csatlakozófejekben is megegyezik az Alfáéval, viszont 200 N-al többet tol.
Egy próbát megér, gondoltam, és nekiálltam a cserének...ami nem egyszerű dolog, mert ha igazán hozzá akar férni az ember, a legjobb, ha befekszik a csomagtartóba. Érdemes egyedül végezni a dolgot, mert erősen tekintélyromboló látvány, ahogy az ember fetreng a hombárban, de egyúttal a veszélyt is az egyedüllét jelenti, mert ha nem támasztjuk ki alaposan a tetőt, az első nehezen kioperált teleszkóppal a kezünkben könnyen zárt osztályon találhatjuk magunkat. Aztán ha nincs senki sem hallótávolságban...
Mindenesetre a plusz 40 kg pont elegendőnek bizonyul a Lester esetében, Gombnyomásra pár centit elemelkedik a tető, de nem csapódik fel. 20-25 cm nyitás körül viszont felhúzza, és stabilan tart.
Hát ez nagyszerű :)

>> Tuning és extravm // Alfa 164 2000 T.SPARK ALTO `96 (74 DBA) // 2010-05-10

Az előző, fekete fenekére évekig keresgéltem EGY bizonyos szárnyat, amit annó egy fényképen láttam.
Persze nem találtam sehol.
Az Autoplasztika gyártott volna hasonlót, félbevágott, megtoldott M3-as kamei-ből, de sosem vágtam bele.
Most, hogy öreg és konzervatív lettem, nem hajtottam a dolgot, míg...
...míg meg nem láttam egy hirdetést, itt, az oldalon.
Nézegettem, rágódtam, aztán döntöttem.
Köszönöm Alfarin ;-)

>> Autóápolásfobakter // Alfa 164 Super 2.0 V6 Turbo // 2009-05-29

A mai nagy rohangálásban Luciára is jutott idő. Felrakattam a Goodyear Hydragrip gumikat, elvittem pucerájba, felraktam az Alfa Corse matricákat. Reggel indulunk Horvátországba, ezért rátankoltam. Legutóbb kicsit aggódtam, hogy nagyobb lesz e kelleténél az étvágya, de rendes OMV benzinből 13 liter elég neki városban. Ez az érték teljesen korrekt.

 
>> Szervizfobakter // Alfa 164 Super 2.0 V6 Turbo // 2009-05-28

Szerdán Szigethy papánál tettünk látogatást, beállíttattam a futóművet. Amennyire lehetett, belőtték, de elöl még mindig túlzottan terpeszt. Vissza kell vele menni valamikor egy kicsit hosszabb mókolásra.

>> Szervizfobakter // Alfa 164 Super 2.0 V6 Turbo // 2009-04-27

A múlt héten összeszedtem mindent, ami szükséges ilyenkor. A szíjak kérdését függőben hagytam, az előző gazdája megbízhatónak tűnt, aki azt mondta, kb. 10e km-el ezelőtt történt a csere. Ferikével megnéztük, és tényleg, ezért egyelőre nem nyúlunk hozzá. Valószínűleg nem fogok további 50 ezret várni vele, hanem majd valahol félúton kicserélem. Amennyit jelenleg autózom, ez másfél-két év is lehet. Időközben megtörtént a névadás, a Lucia nevet kapta a keresztségben.
Szombaton végül olaj- és váltóolaj csere /szinte kár volt, annyira szép volt az olaj a váltóban/, légszűrő és pollenszűrő volt napirenden. Végül a pollenszűrő nem lett cserélve, mert a boltban nem hozzávalót adtak. Mindent átnéztünk, és néhány apróságot leszámítva nagyon egyben van a gép, ezeket ráérek szépen apránként megcsinálni.
Óraállás: 206.100

>> Eseményfobakter // Alfa 164 Super 2.0 V6 Turbo // 2009-02-25

Sajnos Lucrezia elhalálozott. Február 25-én az Örs melett egy Renault kisteher beleszaladt hátulról, és rátolta az előtte lévő autóra is. Totálkár, szerkezetileg is megsérült. Béke poraira. Ennél jobb autóm lehet, hogy soha nem lesz.

>> Eseményfobakter // Alfa 164 Super 2.0 V6 Turbo // 2009-04-22

Tegnap végre sikerült megvenni. A kocsi egyben van, egyelőre úgy néz ki, hogy nagyon nem kell költeni rá. Olajcsere, szűrők, és ennyi. A vezérműszíj 10e km-el ezelőtt volt, talán azt nem kell, majd Ferike megmondja. Ismerkedünk.

>> Egyébfobakter // Alfa 164 Super 2.0 V6 Turbo // 2008-07-21

Giovanni, dove è il mio preferito Beta martello?
Basta, ho dimenticato in Lucrezia della porta!

>> Szervizfobakter // Alfa 164 Super 2.0 V6 Turbo // 2008-07-21

Nem úsztam meg, új akksit kellett venni. Viszont levásárolhattam az elnézett szíjfeszítő árát, ígymár csak egy ezrest kellett hozzátenni.