Blog >> 164
Aztán ha már ennyire benne voltam a barkácspercekben, kitoltam a bringát NORD-ékhoz, hogy heves örömükre helyreállítsunk egy régebbi sérülést.
Történt ugyanis hogy annó egy gyenge pillanatomban begurultam IMO-ék egyik mosójába. Otthon aztán fura alkatrészt láttam az autó jobb hátulján, a kerék mögött. Egy kihajlított díszlécet, ami alól kitört a műanyag elem, a színre fújt végével együtt.
Szereztem egy komplett lécet, és bár króm színű volt, csak a műanyagra volt belőle szükségem.
A végét szépen lefestettem, és feltettem a garázsban egy polcra száradni.
Másnap a földön találtam, valaki leverhette, és az is eltört!!!
De legalább megvolt a vége, így műgyantával összeragasztottam, és ma végre kicseréltük.
Gépi mosóba pedig nem megyek többet...
...szóval szép a cucc, még a 17 éves szűz lányok is utánafordulnak, de ők sem tudják, hogy a plusz kilókat bizony nem bírják kiemelni a gyári teleszkópok.
Jó, egyébként is erőtlenek már kissé, télen birkózni kell a csomitér ajtóval, de hát 13 év, az 13 év.
Viszont keresgéltem, és kiderült, hogy az Audi A6 97-00 teleszkópja minden méretében, és a csatlakozófejekben is megegyezik az Alfáéval, viszont 200 N-al többet tol.
Egy próbát megér, gondoltam, és nekiálltam a cserének...ami nem egyszerű dolog, mert ha igazán hozzá akar férni az ember, a legjobb, ha befekszik a csomagtartóba. Érdemes egyedül végezni a dolgot, mert erősen tekintélyromboló látvány, ahogy az ember fetreng a hombárban, de egyúttal a veszélyt is az egyedüllét jelenti, mert ha nem támasztjuk ki alaposan a tetőt, az első nehezen kioperált teleszkóppal a kezünkben könnyen zárt osztályon találhatjuk magunkat. Aztán ha nincs senki sem hallótávolságban...
Mindenesetre a plusz 40 kg pont elegendőnek bizonyul a Lester esetében, Gombnyomásra pár centit elemelkedik a tető, de nem csapódik fel. 20-25 cm nyitás körül viszont felhúzza, és stabilan tart.
Hát ez nagyszerű :)
Az előző, fekete fenekére évekig keresgéltem EGY bizonyos szárnyat, amit annó egy fényképen láttam.
Persze nem találtam sehol.
Az Autoplasztika gyártott volna hasonlót, félbevágott, megtoldott M3-as kamei-ből, de sosem vágtam bele.
Most, hogy öreg és konzervatív lettem, nem hajtottam a dolgot, míg...
...míg meg nem láttam egy hirdetést, itt, az oldalon.
Nézegettem, rágódtam, aztán döntöttem.
Köszönöm Alfarin ;-)
A mai nagy rohangálásban Luciára is jutott idő. Felrakattam a Goodyear Hydragrip gumikat, elvittem pucerájba, felraktam az Alfa Corse matricákat. Reggel indulunk Horvátországba, ezért rátankoltam. Legutóbb kicsit aggódtam, hogy nagyobb lesz e kelleténél az étvágya, de rendes OMV benzinből 13 liter elég neki városban. Ez az érték teljesen korrekt.
Szerdán Szigethy papánál tettünk látogatást, beállíttattam a futóművet. Amennyire lehetett, belőtték, de elöl még mindig túlzottan terpeszt. Vissza kell vele menni valamikor egy kicsit hosszabb mókolásra.
A múlt héten összeszedtem mindent, ami szükséges ilyenkor. A szíjak kérdését függőben hagytam, az előző gazdája megbízhatónak tűnt, aki azt mondta, kb. 10e km-el ezelőtt történt a csere. Ferikével megnéztük, és tényleg, ezért egyelőre nem nyúlunk hozzá. Valószínűleg nem fogok további 50 ezret várni vele, hanem majd valahol félúton kicserélem. Amennyit jelenleg autózom, ez másfél-két év is lehet. Időközben megtörtént a névadás, a Lucia nevet kapta a keresztségben.
Szombaton végül olaj- és váltóolaj csere /szinte kár volt, annyira szép volt az olaj a váltóban/, légszűrő és pollenszűrő volt napirenden. Végül a pollenszűrő nem lett cserélve, mert a boltban nem hozzávalót adtak. Mindent átnéztünk, és néhány apróságot leszámítva nagyon egyben van a gép, ezeket ráérek szépen apránként megcsinálni.
Óraállás: 206.100
Sajnos Lucrezia elhalálozott. Február 25-én az Örs melett egy Renault kisteher beleszaladt hátulról, és rátolta az előtte lévő autóra is. Totálkár, szerkezetileg is megsérült. Béke poraira. Ennél jobb autóm lehet, hogy soha nem lesz.
Tegnap végre sikerült megvenni. A kocsi egyben van, egyelőre úgy néz ki, hogy nagyon nem kell költeni rá. Olajcsere, szűrők, és ennyi. A vezérműszíj 10e km-el ezelőtt volt, talán azt nem kell, majd Ferike megmondja. Ismerkedünk.
Nem úsztam meg, új akksit kellett venni. Viszont levásárolhattam az elnézett szíjfeszítő árát, ígymár csak egy ezrest kellett hozzátenni.
0
682
Fórum
Friss topicok
- Forma-1
- 159
- Találkozások
- AlfaCity 2025 - július ...
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Filmek
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám